תגיבו עם אתם רוצים שאני ימשיך

מורין ומתנאל הקדמה

29/08/2014 1265 צפיות 24 תגובות
תגיבו עם אתם רוצים שאני ימשיך

מורין אלקיים-היייי קוראים לי מורין אלקיים בת 16 כיתה י׳ מרוקאית בנשמה יש לי שיער חלק עד אמצע הגב בצבע חום בהיר ובקצוות בלונד זהב כזה אני נמוכה מלאה במקומות הנכונים צבע עיניים שחור
חברה הכי טובה לידר אני מכירה אותה מגיל 0 לעומת לידר אני שונאת מסיבות וכל השטויות האלו אני אוהבת בבית ובשקט שלי
יש לי אח קוראים לו לידור
אין לי הורים הם הלכו לשמיים…זה קשה..אבל נישאר לנו כסף והרבה מהירושה וככה אני ולידור חיים…

לידר מועלם-הייוש לידר מועלם נעים להכיר בת 16 כיתה י׳ עיניים בצבע חום שיער גולש בצבע שחור מרוקאית בדם חולה על מסיבות יציאות פשוט חולה על ה.כ.ל.!
חברה הכי טוב מורין כפרה שלי זאת אהבת חיי
אני טיפה מאוהבת באח שלה לידור…היא לא יודעת וגם הוא לא.

לידור אלקיים- הגעתי נישארו לך שתי מישאלות נשמה. לידור אלקיים נעים להכיר
ערס בנשמה בן 17 כיתה יא׳ עיינים שחורות מארינס שיער בצבע חום כהה גבוה עגיל בגבה ובאוזן אח של המשוגעת מורין חבר הכי טוב מתנאל וואלה אח בדם שם עין על אחותי אבל הראשון שייגע בה אני מפוצץ לו תחיים!
ההורים שלי ניפטרו כששהייתי בן 7 ומורין בת 6 סבתא גידלה אותנו עד גיל 14 ואז גם היא ניפטרה אין לנו אפחד ואנחנו לבד בעולם מבחינת מישפחה אבל יש ירושה עם סכום כסף מכובד אז אנחנו חיים מיזה.

מתנאל אמויאל-חבר זה לא קיר,מתנאל אמויאל נעים להכיר בן 17 כיתה יא׳ עיניים ירוקות שיער שחור מארינס עגיל בגבה באוזן ובפיטמה בצד שמאל חבר הכי טוב לידור אח בדם ילד זין נישבע וואלק אחותו הקטנה כוסית משו פחד וואלה בכיף הייתי עושה אותה בכיףף


תגובות (24)

    שנהבהב, אני אוהבת אותך.

    29/08/2014 17:59

    ליז, היא שלי. תתרחקי.

    29/08/2014 18:04

    אני של אלין~~

    29/08/2014 18:13

עגיל בפיטמה?
שאלוהים יעזור לי.

29/08/2014 17:52

    לחבר שלי יש עגיל בפיטמה

    29/08/2014 17:55

    הלכתי לבכות בצד.

    29/08/2014 18:22

    בואו נתאחד ונבכה כולנו

    29/08/2014 19:09

אני חושבת שכדאי שתנסי לעבוד יותר בתחום אחר ולא בכתיבה.
ואם את בכול זאת רוצה, תקראי סיפורים לפני ולא ערסים, תעברי על מדריכים (יש בפרופיל של רוני ושנהב, הבנות מעליי).
אני חושבת שזה באמת יכול לעזור לך.

29/08/2014 18:09

    אני לא מסכימה איתך כשאת אומרת לה, "כדאי שתנסי לעבוד יותר בתחום אחר ולא בכתיבה."
    אם אדם רוצה לכתוב [ולכתוב טוב] הוא יקבל ביקורות וישתפר. את לא יכולה להגיד לה לעבור לדבר אחר ולא לכתוב כשזה הסיפור השני שהיא מעלה לאתר.
    לגבי המדריכים- כן. מסכימה בלב שלם. מדריכים זה מעולה:)

    29/08/2014 18:14

    מממ ליאור, מכל מקום אפשר להשתפר. לא חייב לעשות הסבת מקצוע.

    29/08/2014 18:15

יש אנשים שפשוט לא מתאים להם לכתוב, לא אישי לאף אחד, גם אני, כתיבה בשבילי זה לא יותר מתחביב זה לא יפרח לשום מקום כי אני לא יודעת לכתוב טוב אז אין טעם לנסות, בכול אופן לדעתי.

29/08/2014 18:17

    כולם מתחילים בתור תחביב, לא באמת אפשר להתעשר מסיפורים.
    [מניתוחים כן~ אבל עזבי את זה. {תביאו לי סיכן ובן אדם ואני אהרוג אותוXD}]
    גם אני התחלתי ככה ויותר גרוע ^_^
    אפשר להשתפר מכל מקום.

    29/08/2014 18:19

    זה לא הנקודה, ברגע שמישהו לא כותב טוב צריך להפסיק לכתוב לא לנסות בכוח, אפשר להשתפר שאתה במקום טוב, תסלחי לי הכתיבה של הסיפור הזה היא למטה, לא בקטע של להעליב, בכלל לא, ריאלסטיות.

    29/08/2014 18:25

    מממ, זאת רק "הקדמה". את לא יודעת באמת לאן זה ילך ואיך היא כותבת.
    את לא יכולה להגיד גם שזה סיפור תת רמה.
    ואין לך מושג כמה סיפורים שנכתבו בצורת משמו: משמה: עברו להיכתב בצורה טובה יותר.
    רק להסביר~~

    29/08/2014 18:29

    תלוי מאיפה הכותב/ת התחילה. גם אני התחלתי מקטן, היה לי משתמש בעיר הסיפורים XD

    29/08/2014 18:32

    אני התחלתי מהצגת דמויות קצרה יותר משורה של מחברת.
    ומחקתי את זה מהאתר.

    29/08/2014 18:33

    -נדחפת, תתמודדו.
    את לא יכולה לדעת איך היא תכתוב בעתיד, כולנו התחלנו ממקום קטן. גם אני פעם כתבתי סיפור עם סמיילים, ושללא ידיעתי אני גם כתבתי אותו בנוסח סיפורי ערסים. אבל אף אחד, לא יאמין שאני, עם הכתיבה שלי, כתבתי פעם את הסיפור הזה. (ואני לא מדברת על מי שבאתר, אני מדברת על חברים. כי אני לא מעלה סיפורים מסיבה אחת פשוטה שנקראת 'זכויות יוצרים'.) לי לא היה אף אחד כמו שנהב, שייתן לי מדריך שלם ומדיוק לכתיבת סיפור, אני השתפרתי בזכות ספרים. לאט לאט עם כל סיפור חדש, הרעיונות נעשו מעניינים יותר, והכתיבה נעשה טובה יותר. זה דבר שבונים, לא דבר שישר מגיע. ואת לא יכולה לדעת איך היא תכתוב בעוד שנה, או אפילו חודש.
    סיימתי את טענתי.

    29/08/2014 18:39

    סלחי לי? באותה מידה אני יכולה להגיד לך שאת לא יודעת לכתוב ושווה לך להתנסות בדבר אחר, תעודדי אותה לכתוב אל תהרסי לי את הרצון והחשק.

    29/08/2014 19:11

אממ תקשיבי , אין לי כאן סיפורים באתר , אבל יש לי חברה שכן כותבת ואני סוג של עוזרת לה..לא באתר הזה וקראתי כמעט את כל הסיפורים שיש פה..לקחת משפטים מכל סיפור אפשרי במודע או לא . לפי דעתי אם מישהי רוצה לכתוב סיפור , היא צריכה שהוא יהיה טיפה יותר מקורי אם היא רוצה שמספר הקוראים שלו יהיה מכובד…וגם , העלילה צפויה רצח…האחות והחבר של האח יהיו פעם אחת לבד ביחד, ואחרי כמה זמי יתאהבו אחד בשני , יהיו קצת בעיות עם האח , בסופ זה יסתדר והם יהיו ביחד , ואז תהיה אזה בגידה או משהו , וגם יהיה את הזוג שהוא יהיה האח והחברה הכי טובה..ואת לא יכולה לומר שזה לא נכון..טוב חפרתי..חח אבל תחשבי על זה..:-)

29/08/2014 18:21

אני אשאיר את הביקורות למומחיות/ מומחות (?)
יובלה שנהב ואלין.
בלי יותר מדי דיבןרים ובלאגנים. ובחייאת תשני תשם נתנאל כי הוא חרוש כמו שנות השישים.
בתודה, אני.

29/08/2014 19:21

~לא קשורה~
מישהו יודע איך אני יכולה להשתפר בסיפורים שלי?
אני ממש רוצה להשתפר אבל אני פשוט לא יודעת איך…
עזרה.

29/08/2014 19:44

    יש בעמוד של שנהב מדריך לכתיבת סיפור ואם תרצי אני זמינה תמיד במייל :)))

    29/08/2014 20:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך