מכונת הזמן – דמויות

time machine123 04/02/2018 787 צפיות אין תגובות

אביטל מנור – בת שמונה עשרה סטודנטית שנה א' לקולנוע, היא מאוהבת כבר שהייתה ילדה בגבריאל , כוכב פופ שנפטר לפני שהיא נולדה בכלל. היא יוצאת עם חננאל ארזי , שמתכונן להופעת הבכורה באגדה הידועה " זהבה ושלושת הדובים" כשהיא נוסעת לראשונה בזמן היא מתנשקת עם גבריאל דמתי , נפרדת בפומבי מחננאל והופכת להיות בת זוגו של גבריאל דמתי.
חננאל ארזי- בן זוגה של אביטל ומאוהב בה בטירוף, עוזר לה בהכנת והפצתו של הסרט שמבוסס על חייו של הזמר גבריאל דמתי . הוא שונא אותו שנאת מוות . הוא יתנשק בהמשך עם מעיין בשביל לנסות להכאיב לאביטל בחזרה על מה שהיא עשתה לו. בן עשרים.
תובל דהרי- החברה הכי טובה של אביטל ושל שובל. עומדת להתחתן עם אהבת חייה , מאור. דווקא במסיבת רווקות אביטל לא מצליחה להגיע בזמן לחתונה.
וזה גורם לתובל לשנוא את אביטל , למרות שהיא לא מסוגלת לסלוח לה באיזשהו מקום.
שונאת למוות את שנות התשעים ואת כל מה שקשור לגבריאל דמתי.
בת עשרים ואחת וחצי.
שובל זוהר- החברה הכי טובה של אביטל ושל תובל. יוצאת לדייט עם עוז זהבי. מעריצה את אביטל בסתר. כשהיא פוגשת באביב , בעל גלידריית "אביב". מן הרגע הראשון שבו היא פגשה בו היא התאהבה בו בטירוף.
אבל היא מגלה ששמו האמיתי אינו " אביב " אלא אליעזר מעודה.
בת עשרים ושתיים וחצי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך