מכונת הזמן – הצצה לפרק 13

time machine123 04/11/2017 597 צפיות אין תגובות

" אני לא יודע על מה אתה מדבר , פאר.." קרא גבריאל בבלבול. מעיין הסתכלה על פאר ואחר כך על גבריאל.
" אל תעשה את עצמך, גבריאל החבר שאותו את כל כך מעריצה עשה משהו לא ראוי שבמהלכה המורה לספרדית הזאת שלו לימדה אותו איך מנשקים בספרדית." קרא פאר בהתפרצות זעם.
עינייה של מעיין חשכו. גבריאל השפיל את מבטו ולא ידע מה לומר.
" זה נכון ? מה שפאר מספר עלייך ועל המורה לספרדית החסודה שלך." שאלה מעיין ונעצה בו מבט נוקב.
" לכל דבר שאתה עושה , יש מחיר. פגעת באחותי הקטנה , אז תישא בתוצאות מעשיך. אני לא אסכים שאתה תיפגע באחותי ותבגוד בה בצורה הזאת.. " אמר פאר בעוקצנות והלך משם עוד לפני שגבריאל היה יכול להגיב.
" כן , זאת אומרת אני נישקתי אותה. כל מה שאמר פאר זה נכון. לא התכוונתי לעשות לך את זה. אני נשבע. יש לי עיניים רק בשבילך . לא בשביל אביטל." ניסה גבריאל להסביר את עצמו בפניה, אבל היא סירבה להקשיב.
גבריאל תפס את זרועה בכוח . " תשמע , אם לא תעזוב אותי עכשיו- אני צורחת!" אמרה מעיין בהתפרצות זעם.
" אני רוצה שתתני לי עוד הזדמנות להשתפר. אל תעזבי אותי עכשיו, מעייני!" הוא הצהיר על רגשותיו האמיתיים כלפיה.
" טוב , " קולך התרכך במקצת , " אני נותנת לך הזדמנות אבל אחרונה. תגיד למורה לספרדית שתמצא לעצמה מישהו אחר ללמד אותו ספרדית. אני רוצה אותך איתי , ורק איתי!" אמרה מעיין ברגשנות , היא התקרבה אליו ונישקה אותו על שפתיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך