מכונת הזמן – פרק 15

time machine123 03/01/2018 485 צפיות אין תגובות

השתררה דממה ארוכה , כולם השתתקו ופחדו לדבר . חננאל הביט על אביטל במבט ממושך והיא הפנתה את מבטה לעברו מלאת פליאה. הוא יצא משם פגוע ושבור לב. אביטל הסתכלה בחצי חיוך על תובל ושובל ויצאה החוצה בעקבות חננאל.
חננאל ישב על הספה ונשם עמוק. הוא לא רצה להחזיר את מבטו אליה.
הוא היה כל כך רותח מזעם שהוא לא היה מסוגל לסלוח לה על כך שהיא התנשקה איתו , עם גבריאל דמתי.
" חננאל , אני מדברת אלייך, אל תכעס , בבקשה. רציתי לספר לך את זה מתישהו." אמרה אביטל בחיוך עצוב והתקרבה אליו. " בחרתי להיות איתך ,ולא עם גבריאל." ניסתה אביטל לפייס את חננאל הכועס.
" אף מילה . אני לא רוצה לשמוע ממך שום דבר, את נישקת את גבריאל ורימית אותי. אז אין לי מה לדבר איתך אם את לא אומרת לי עכשיו שאין לך שום דבר עם מה שמו ." אמר חננאל בהתפרצות זעם.
" בסדר , אין לי שום דבר עם גבריאל דמתי, וחוץ מזה החלטתי שאני בוחרת להיות איתך, לא עם אף אחד אחר. " קראה אביטל בעידוד , חננאל קירב אותה אליו ונישק אותה ארוכות.
אחר כך שניהם חזרו אל החדר והסתכלו על החבר'ה הנותרים מחויכים ומאושרים.
" מישהו יכול להסביר למה אתם מחייכים כך?" שאל אותם פאר בסקרנות.
אביטל וחננאל הביטו עליו במבוכה וישבו כל אחד במקומו.
" מה , פספסתי משהו שקרה שלא הייתי פה?" שאלה אביטל בטון סקרני.
" אני ותובל אמרנו שאולי יהיה טוב אם נישאר כל החיים פה. אני בטוחה שאם חננאל יסכים , אז נהיה פה יותר משבוע." אמרה שובל והסתכלה על חננאל שתקע בה מבט זועם.
" אני לא נשאר פה עוד יום נוסף. מבחינתי מחר אני ואביטל נוסעים בחזרה לשנת 2017 אחרי שהיא הבטיחה לי שלא יהיה לה כלום עם הזמר המפורסם הזה גבריאל דמתי." אמר חננאל והדביק לאביטל נשיקה על השפתיים.
" אמרתי כבר שלשחק בזמן זה מאוד מסוכן, זה עלול להיגמר מאוד מאוד רע אם אתן תישארו פה. תבואו איתנו בחזרה לשנת 2017 ." קרא חננאל בכעס.
" מה הבעיה פה? אני לא ממש מבין.." קרא חננאל ותובל ושובל הנהנו בראשן לאות הסכמה.
" טוב , אנחנו נחזור איתך כי כבר אנחנו לא סובלות את שנות התשעים המטונפות האלה." קראו השתיים בהסכמה ואביטל חייכה אל חננאל.
" מי כן סובל את שנות התשעים המטונפות האלה?" קרא חננאל בעצבנות ונשם עמוק. " אתן מסכימות איתי לגבי זה שאסור לנו לתת לאביטל לנסוע בזמן , אף פעם אני לא אתן לה לנסוע בזמן." הוסיף בקול שקט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך