מכונת הזמן – פרק 18

time machine123 11/04/2018 525 צפיות אין תגובות

שובל לא האמינה למראה עיניה. באמת על הקבר כתוב את השם שלה ומצוין שהיא כבר מתה בשנת 1991. השאלה שכל הזמן התרוצצה במוחה : מתי זה קרה ואיך זה קרה.
" חברים , אני שבורה באמת , אני לא יודעת איך להגיב , אם באמת מתתי בשנת 1991 , אז איך אני אמורה למנוע את זה?" שאלה שובל בקול שבור.
" הדרך היחידה לגלות את זה זה לנסוע לתקופה הזאת שאת מתה ולנסות למנוע את זה.. אני לא יכולה לחשוב על דרך אחרת. אין פתרון קסם." הוסיפה תובל במעשיות.
" אז מה אנחנו עושים עכשיו? תסבירו לי כבר מה! אני כבר כמעט ומתייאשת, אם לכם אין פתרון לכך , אני אלך בעצמי למצוא תשובות." אמרה שובל בבכי והלכה משם.
" חכי רגע , שובל. אמרנו שכולנו נמצא יחד לכך פתרון. אז למה את מתעקשת לחינם?" שאל חננאל ברוגז והדביק לאביטל נשיקה על השפתיים.
" כי אני רוצה למנוע את מותי המתקרב. אני לא יכולה לחכות לכם. אם אין לי על מי לסמוך , אז אני סומכת על עצמי." קראה שובל בעצבנות, תובל , חננאל ואביטל הלכו בעקבותיה.
" את לא יכולה ללכת לבד , תשמעי , שובל . אני יודעת שזה קשה לגלות שאת מתה עכשיו. אבל בואי רגע תשבי ונדבר. את תעשי מעשה שטות ומה יציל אותך אחר כך?" אמרה אביטל וחייכה אל שובל.
" אז את יכולה להסביר לי , אביטל בבקשה איך היית פותרת את זה בעצמך. אם היית מגלה שאת מתה ולא היית מנסה לעשות שום דבר בנוגע לכך?" אמרה שובל בכעס.
" לא יודעת. הייתי מנסה לפתור בעצמי . בואי ונפתור ביחד. את לא יכולה לעשות את זה בעצמך. כמו שאמרתי. זה מאוד מסוכן. חננאל בעצמו ניסה לנסוע בזמן ותראי מה זה גרם לו לעשות עכשיו כשאני ניסיתי בעצמי ללכת כנגד כולם ולהציל את גבריאל דמתי מעצמו. את יודעת מה? אני למדתי את הלקח ועכשיו אני מבינה למה חננאל אסר עליי לנסוע בזמן לבד כי עכשיו אני מבינה שזה מסוכן ." הוסיפה אביטל בהרהור.
" די , נמאס לי כבר מכם. אני הולכת לברר את האמת כולה ואם צריך אפילו אני אנסה למנוע את מותי בשנת 1991 , גם זה הדבר האחרון שאני אעשה בחיים שלי." אמרה שובל והלכה בדרכה.
" חכי רגע , שובל.. אנחנו נבוא איתך אנחנו מפחדים שאת תלכי לאיבוד. " אמר חננאל והתקדם בעקבות אביטל ותובל.
מעיין ציפתה לתשובה מגבריאל , " נו , אני מחכה.. אתה אמור להגיד לי תודה. מה קורה לך? על מה אתה חושב עכשיו?" שאלה מעיין בעצבנות.
" אמרתי לך כבר תודה . מעיין . דבר ראשון אני לא חושב על שום דבר אחר מלבדך. אביטל עזבה ועכשיו אין לי מורה לספרדית שתלמד אותי." הוסיף גבריאל בקול שקט ושתק.
" אביטל עזבה . אז עכשיו המורה שלך לספרדית כבר לא תלמד אותך . זאת כבר בשורה טובה בשבילי ובשבילך בעיקר . אני אוהבת אותך , גבריאל." אמרה מעיין בחיוך והיא התקרבה בצעדים מהירים לעבר גבריאל.
" אה הנה גנב התפקידים הסדרתי. מעיין , את יכולה בבקשה להישאר אותי לבד עם גבריאל , החבר הכי טוב שלי לשעבר?" התעקש פאר.
" לא , פאר , אני לא אתן לכם לריב. אתם הייתם החברים הכי טובים בעולם ועכשיו אתם פשוט.. אויבים. למרות שאתה האדם השני המועדף שלי. התפקיד הזה מתאים לגבריאל בלבד!" אמרה מעיין בעקשנות.
" אהה , אז יש לי חדשות בשבילך . מעכשיו אני נותן פה את המילים , אני בלבד. ואני אומר לך , מעיין , שהתפקיד הזה שלי.. וכאן הסתיים הסיפור עם החבר הערס הזה שלך." אמר פאר בעצבנות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך