מכונת הזמן – פרק 19

time machine123 12/04/2018 528 צפיות אין תגובות

פאר שילב את ידו והתקרב לגבריאל. " אם יש דבר אחד שאני לא מבין , זה איך אחותי סלחה לך ככה? מה פתאום שהיא תסלח לך על נשיקה עם המורה לספרדית שלך לשעבר? אני לא הייתי סולח לך , אבל אני מבין שמעיין באמת אוהבת אותך אז היא סלחה לך. אבל אני לא , לאפס כמוך לא מגיע שום תפקיד , אם היא חושבת שהתפקיד הוא שלך. היא לא קולטת עד כמה אתה נצלן ." אמר פאר בעצבנות.
" פאר , אני מזהירה אותך , אתה רב עם גבריאל כמו איזה ילד קטן. זה כולה אודישן לאיזו הצגה מסכנה, ואתה מייחס לכך חשיבות מאוד גדולה לדבר השפל הזה." אמרה מעיין ברצינות תהומית.
" אני מזכיר שאני הייתי מועמד מובטח לתפקיד הזה על בטוח. ואז הוא בא עם ההתנהגות החנפנית שלו והחליט שהתפקיד הזה שלו." התרגז פאר.
" פאר , לא התכוונתי לקחת לך את התפקיד. אני בכלל לא רציתי את התפקיד הזה מלכתחילה. מה דעתך שנעשה סולחה ושנשכח את הכול?" הציע גבריאל בנימה סלחנית .
" אני לא עושה איתך שום סולחה, לא מגיעה לך שום התנצלות. אולי לקחת לי תפקיד בתיאטרון אבל בדבר אני בטוח: אולי מעיין סלחה לך. אבל אני לא מבין איך אחותי סלחה לך על הנשיקה שלך עם אביטל." חתם פאר ברוגזה והלך משם.
" אל תתייחס אליו, גבי. הוא סתם אחד שעף על עצמו , מתנהג כמו ילד. הוא אולי האח התאום שלי , אבל אתה מאוד כישרוני ואתה יכול להצליח בזכות התפקיד הזה!" הוסיפה מעיין בנימה אופטימית . התקרבה בצעדים גדולים אל גבריאל והדביקה לו נשיקה ארוכה על שפתיו.
פאר הלך לשבת כמה שעות בגלידרייה שהבעלים שלו הוא כמובן אביב , החבר הכי טוב שלו ושל גבריאל.
" היי , פאר . נו, המריבה שלך עם גבריאל הגיעה לסיום?
" שאל אביב בסקרנות כי הוא לא באמת הבין למה פאר וגבריאל כל הזמן.
" עוד לא. האפס הזה מבלי להניד עפעף חטף ממני את התפקיד שהייתי מיועד להיות שלי מלכתחילה. הכול הוא לוקח ממני בכוונה!" אמר פאר ברוגזה. " והסיפור הזה לא נגמר בו , אחותי סלחה לו על הנשיקה שלו עם אביטל אחרי שראיתי אותם ביחד ורצתי לאחותי כי בסך הכול רציתי לספר לה את האמת. אבל כמו תמיד , היא סלחה לו על מה שהוא עשה לה.." אמר פאר ונאנח.
" תראה , פאר , אני מבין את מה שאתה אומר אבל תעצור רגע.. אתה לא חושב שאתה קצת מגזים?! אתה אולי היית מועמד טוב בשביל ההצגה אבל אני חושב שאתה צריך קצת לפרגן לגבי. הוא הרי היה החבר הכי טוב שלך. ועכשיו מה? אתה מנסה להגיד לי שתהפכו להיות אויבים?" שאל אביב באכזבה.
" מה אתה ממהר להגן עליו? מה אתה יוצא נגדי במקום להבין אותי, הוא היה החבר הכי טוב שלי , אבל אתה צודק אביב. עכשיו הפכנו להיות אויבים." הוסיף פאר בתסכול.
" פאר , אני חושב שאתה טיפה נסחף בכעס שלך . אולי גבריאל לא עשה את זה בכוונה בכך שהוא קיבל את התפקיד." ניסה להסביר לו בעדינות.
" מה אתה חושב? אולי נולדתי אתמול . ממני לא יעשו סלט ירקות. תשמע משהו , אביב . בפעם הראשונה בחייך תנסה להבין גם אותי. גבריאל עשה את זה בכוונה כי הוא ידע שאני רציתי לספר על כך למעיין שהוא נישק את אביטל כי רציתי בסך הכול שהיא תפקח את העיניים ותראה איזה סוג של אדם הוא." הוסיף פאר בכעס והלך משם עוד לפני שאביב הספיק לומר משהו בנוסף.
מעיין הביטה על גבריאל במבט בוחן.
" אתה מוכן להגיד לי בבקשה למה פאר כל כך כועס עלייך." שאלה בכעס.
גבריאל שתק כי לא היה לו מה לומר. " אני לא מבין מה את נטפלת אליי!" קרא גבריאל בטון מאוכזב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך