מכונת הזמן – פרק 2

time machine123 15/10/2017 599 צפיות אין תגובות

חננאל העצבני הביט על השעון בכל חמש דקות בעצבנות. הוא לא ידע את נפשו מרוב דאגה. גם אם הוא יצטרך לעקוב אחר אביטל ולנסות להחזיר אותה אל ההווה – 2017 הוא יעשה את זה גם אם היא לא תרצה.
אסור לשחק בזמן , כי היא עלולה להיות בסכנה במסע אל האמת לגלות מי רצח את גבריאל דמתי.
" למה אתן יושבות ככה בזמן שאביטל מסכנת את עצמה בניסיון לגלות מי רצח את גבריאל דמתי? אני לא יכול להיות שקט כי אני יודע שהיא מכניסה את עצמה בסכנה- אם לא אתן , אני אלך לעצור אותה לפני שהיא תעשה שטות גדולה!" אמר חננאל בדאגה.
" יש לך רעיון יותר טוב , חכמולוג? אתה זה שעודדת אותה לעשות סרט דוקומנטרי על הזמר הארור הזה. אז לפחות תיקח אחריות על זה." העירה תובל בעדינות.
" אתן באות איתי כדי לנסות לעצור את אביטל? אסור לנו לתת לה לנסוע בזמן לשנת 1991." השיב חננאל בהרהור.
" בואו נלך מפה לפני שמישהו משנת 1991 יהרוג גם אותה , האובססיה לזמר הזה משגעת אותה . צריך להוציא מראשה את הרעיון ההזוי הזה של לנסות להציל אותו רק כי היא חייבת." אמרה שובל בהרהור והשלושה הלכו משם נחושים לעצור את אביטל מלעשות את הטעות הכי גדולה בחייה- לנסוע בזמן לשנת 1991.
אביטל מצאה את מכונת הזמן והיא נפלה לתוכה לפני שחננאל , שובל ותובל הספיקו לעצור אותה מלנסוע בזמן לשנת 1991.
כשחננאל , תובל ושובל רצו כמו משוגעים כדי לנסות לעצור את אביטל מלהציל את גבריאל דמתי הם גילו שהיא הקדימה אותם ונסעה בלעדיהם לשנת 1991.
" אתה יכול להאשים את עצמך!" התפרצה תובל על חננאל וחננאל התיישב על המדרגה כדי הוא לא הרגיש טוב בנוגע להיעלמותה של אביטל.
" איחרנו! אתן מבינות שהיא נסעה בלעדינו?" מלמל בעצבות.
" כאילו זה פשוט יום אחד להחליט על עצמה שהיא נוסעת לעבר לבדה. אתה חושב שיקרה לה משהו?" שאלה שובל בחשש.
" אני חושש שכן ," אמר חננאל בדאגה , מלא פחד שעלול לקרות לאביטל משהו בשנת 1991.
" מה נעשה עכשיו?" שאלה תובל בקול.
" אני חושב שנלך אחריה כדי לעקוב אחריה גם אם היא לא תרצה לשמוע." קרא חננאל בהרהור.
" אני חייבת להגיד לך שזה רעיון פשוט גרוע. אנחנו פשוט צריכים להודיע לסבא שלה שהיא נעלמה. אתה חושב שהוא יתמוך בשטויות שלה? " אמרה שובל וגלגלה עיניים בחוסר סבלנות.
" אני חייב לחפש את אביטל לפני שאני באמת אשתגע!" חשב חננאל בקול.
" צר לי לאכזב אותך.. אבל אתה באמת משתגע." קראה תובל וחננאל נעלב ממנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך