מכונת הזמן – פרק 24

time machine123 17/04/2018 412 צפיות אין תגובות

מעיין וחננאל החליפו מבטים. חננאל לא ידע מה לעשות עם עצמו. מצד שני , הוא אהב את אביטל ורצה אותה בחזרה , מצד שני הוא רצה לנקום באביטל על הנשיקה שלה עם גבריאל בחזרה.
" תקשיב חננאל , מאוד הופתעתי מהנשיקה הזאת . זה כאילו אחרי שכל מה שהיה ביני לבין גבריאל כבר הסתיים. זו הייתה הנשיקה הכי טובה שלי בחיים!" אמרה מעיין בהתלהבות.
" תראי , מעיין . אני מאוד שמח שאנחנו מבינים אחד את השנייה. אבל אני מאוד אוהב את אביטל , כל כך שאני מוכן לעשות הכול למענה, למען שהיא תחזור אליי!" אמר חננאל וחייך אליה.
" גם אני כך מרגישה כלפי גבריאל. תראי , זה לא שאני לא עצובה בגלל שאני וגבריאל נפרדנו. פשוט מכאיב לי שהוא התנשק עם חברה שלך." אמרה מעיין וחייכה חיוך עצוב.
" חברה שלי לשעבר את מתכוונת? יש שינוי בתוכנית , חמודה, שעכשיו מי שבאמת החברה שלי זאת רק את.." אמר חננאל ונישק אותה שוב..
" את יודעת מה? אני אלך לאביטל ואספר לה הכול , על איך שחננאל מנשק את מעיין. חננאל נהיה .. לא כמו שהוא בזמן האחרון , כאילו שהוא עובר שינוי כלשהו." אמרה תובל בעצבנות.
" כן , זה יהיה נחמד לדעת שאנחנו הולכות לספר הכול לאביטל, לפני שמישהו אחר ילך לספר לה." קראה שובל בתסכול.
לפני שהן הספיקו ללכת אל אביטל ולספר לה על הנשיקה של מעיין וחננאל , חננאל הופיע .
" בנות , אני מבקש מכן , בכל לשון של בקשה. לא לספר כלום לאביטל על מה שהיה פה, בסדר. ותובל , הבטחת לי שאת עוזרת לי לכבוש את אביטל מחדש." קרא חננאל בעצבנות.
" לא הבטחנו לך שום כלום, אם נספר לאביטל או לא , מגיע לה לדעת שחבר שלה לשעבר נישק את החברה של גבריאל דמתי , אנחנו לא נרשה שתפגע באביטל עוד יותר רק כי לך כואב שגבריאל ואביטל ביחד, כלומר שאולי הם התנשקו ולך תדע מה עוד עתיד לקרות ביניהם. תתעורר מהחלום שאתה נמצא בו , חנן. כי אביטל לא תחכה לך לנצח." קראו תובל ושובל ביחד והלכו משם.
" מה זאת אומרת? שגבריאל ואביטל התנשקו באמת?" הוסיף חננאל בעצב והלך בעקבותיהן.
" תלך ותגלה אם הם ביחד בעצמך. " אמרה שובל בעצבנות והלכה משם.
" אתה נשאר פה איתי, עלה לי הרגע רעיון נהדר. מה דעתך שנשתף פעולה ביחד בשביל להפריד בין גבריאל לאביטל?" שאלה מעיין בלי קול.
" נשמע רעיון מצוין , אני אשמח לשתף פעולה איתך כי אני ממש לא רוצה לראות את אביטל וגבריאל ביחד." אמר חננאל בחיוך מתגרה.
" אבל אתה איתי בזה או לא? בוא נסכם את העניין הזה פעם אחת ולתמיד. " קראה מעיין בהרהור.
" יש לי רק דבר אחד לומר לך על זה!" קרא חננאל בחיוך שובב.
" מה? שאנחנו מעולים כדי להפריד בין זוגות ? כן , אתה צודק. אבל אם חושבים על זה יותר לעומק. צריך לחשוב על משהו כדי שנפריד ביניהם , לא?" קראה מעיין וחננאל נישק אותה.
" לא לזה התכוונתי , התכוונתי לכך שאת גאונה. זה הרעיון הכי פצצה ששמעתי בחיים. " אמר לה חננאל וחייך.
" תודה. אז בוא שנייה , תסביר לי מה קורה עכשיו בין שנינו, אני לא מבינה , אנחנו סתם התנשקנו?" שאלה מעיין בסקרנות.
" לא , לא סתם התנשקנו. בואי לא נמצא הגדרות לכך עכשיו. אנחנו צריכים לחשוב כמה שיותר מהר על רעיון כלשהו." קרא חננאל והבחין שתובל ושובל כבר לא היו שם.
" אז את תחשבי על מה שהצעתי לך?" שאל גבריאל את אביטל ונתן לה נשיקה על השפתיים.
" כן , בטח . אני אחשוב על זה ברצינות . אני מבטיחה לך שאשתדל. עכשיו כשאנחנו ביחד , אני מעוניינת לעזור לך באודישן . דרך אגב, כבר ידוע את מי אתה משחק?" שאלה אביטל בחולמנות .
" אז את רוצה באמת לעזור לי באודישן , האודישן הוא על התפקיד של רומיאו. אני מקווה שאני אצליח לומר את הטקסט כמו שהוא בספרדית." הוסיף גבריאל בחשש.
" אני יודעת שאתה תצליח , אם אתה תלמד לדבר ספרדית שוטפת , אז בוודאי שתצליח. אני מאמינה בך. רק שלא תחטוף בלאקאוט ותברח מהבמה בפתאומיות." ניסתה אביטל לעודד את גבריאל ככל שהיא יכלה.
" ככה את מעודדת אותי? טוב שיש מי שילמד אותי ספרדית. תגידי , אביטל את בטוחה שאני אצליח באודישן?" שאל אותה גבריאל מלא בחששות מהאודישן המתקרב.
" בוודאי שכן , שלא יהיה לך ספק בכלל , אז בוא ונתאמן כדי שזה יצליח. קדימה , גבריאל! זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה." הוסיפה אביטל בעידוד.
ובדיוק נשמע צלצול פעמון בדלת , גבריאל קם מהספה וניגש לפתוח , " שלום , תובל ושובל! איזה יופי שבאתן!" קרא גבריאל בחיוך.
" כן , איפה אביטל? אנחנו צריכות לדבר איתה דחוף." קראו תובל ושובל בקול אחד.
לפני שהן בכלל הספיקו להתקרב אליה , אביטל הופיעה והתבוננה בהן ממושכות.
" שלום בנות , שמעתי שחיפשתן אותי, על מה כל המהומה. אתן מוכנות לדבר כבר?" הוסיפה אביטל בחוסר סבלנות.
" תשמעי , אביטלי , אנחנו חייבות לספר לך משהו בקשר לחננאל. מה תגידי אחרי שנגיד לך שהוא התנשק עם מעיין?" זרקו הבנות את ה" פצצה " לאוויר מבלי להודיע.
" רגע , בנות . אתן מנסות להגיד לי שחננאל ומעיין התנשקו? אבל למה שהוא יעשה דבר כזה? " שאלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך