מכונת הזמן- פרק 32

time machine123 26/04/2018 405 צפיות אין תגובות

פאר הסתכל על יחיאל במבט מלא פליאה , לא הבין על מה הוא מדבר.

" מילא אתה , שאתה החבר הכי טוב שלו. למה שתעשה דבר כזה? למה הרסת לו את האודישן? תענה לי כבר , מה עשה גבריאל שמגיע לו שתעשה דבר כזה נגדו? אני רוצה לדעת באמת , פאר , עכשיו תגיד לי את האמת!" הטיח יחיאל בפניו בעצבנות.

" טוב , זה היה בגללו , זה די הגיע לו , אם לומר את האמת. הוא התגרה בי ואני החלטתי בסך הכול שאני רוצה להתגרות בו בחזרה. הוא לקח לי את התפקיד שהיה אמור להיות שלי אז מה אני אמור לעשות לשתוק כמו קבר ולתת לו לעבור את האודישן? " קרא פאר בכעס.

" סליחה , אתה עשית דבר לא בסדר , זה לא יפה לעשות צחוק ועוד ממישהו כמו גבריאל דמתי, שהוא מישהו שאני מייצג , מישהו שאני ממש מכבד , מישהו שאני חושב שהיה אמור להגיע ממש רחוק בזכות האודישן הנדיר הזה!" אמר יחיאל ופניו נהיו אדומות מרוב כעס.

" לא , אני לא הולך לוותר על התפקיד הזה , אני אלחם עד הסוף אם צריך . " קרא פאר בתסכול, " ומה שלום גבריאל דמתי? , כבר הבין שהוא לוזר , אפס , ואידיוט גמור. תמסור לו שלא ידאג יותר מדי כי בקרוב , בקרוב אני אחליף אותו באודישן." אמר פאר בחיוך של ניצחון והלך משם.

מעיין נכנסה לתוך הדירה ומצאה את גבריאל שוכב על הערסל ומביט על השמיים.

" מה קורה? שמעתי מפאר שהלך לך מאוד רע באודישן , ספר מי האחראי או מי האחראית לכך שאתה בלי מצב רוח.

אה , אני יודעת , זה בטוח המורה לספרדית אירגנה לך את האודישן המפוברק הזה בגלל זה היא למדה ספרדית , איך קלטתי מהשניה הראשונה שהיא רוצה אותך ואתה יודע מה? אין לה שום סיכוי איתך , לא בוודאי שאני פה בסביבה , לוודא שלא יהיה לך שום דבר איתה!" אמרה מעיין בעוקצנות ונתנה לגבריאל נשיקה על השפתיים.

" מעייני , זאת לא היא , אני כמעט בטוח שהיא לא קשורה לכך. אני אומר לך. אני מרגיש שזה מישהו אחר." קרא גבריאל בזהירות.

" ללא ספק הבחורה הזאת מירושלים התבררה כערמומית , זה נראה כאילו אין לה מבטא אפילו , זה לא פלא שהיא ניסתה לרמות אותך , אפילו אותי היא רימתה, אתה רואה? הבחורה הזאת מסוכנת והיא ניסתה להפריד בינינו בכוונה כדי להוכיח שהיא יודעת ספרדית!" אמרה מעיין ברוגז ולחיה סמקו כסלק אדום.

" אני רואה שאת לא בעניינים , אני אסביר לך משהו , מעייני. אני לא חושב שאת צודקת." הוסיף בעקשנות.

" את זה עוד נראה . עוד כשנגלה מי עשה לך את זה!" הוסיפה מעיין בביטחון והלכה משם.

באותו הרגע , גבריאל חשב עליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך