מכונת הזמן -פרק 54

time machine123 27/05/2018 705 צפיות 2 תגובות

אביטל בכתה כל הדרך שעשתה לעבר הגלידרייה, שום דבר לא ניחם אותה. אפילו לא העובדה שגבריאל גמר איתה בבת אחת את הקשר.

היא לא הפסיקה לחשוב על גבריאל

היא גם עכשיו , ברגע זה ממש עדיין לא הפסיקה לאהוב את גבריאל.

אביטל הבחינה במעיין שהייתה שם. מאז פרידתה מגבריאל , היא שקעה בדיכאון עמוק מכיוון שהיא כל כך אהבה את גבריאל ושהיא הייתה מאוהבת בו לגמרי.

" או , הנה את! כבר זיהיתי אותך, תגידי את לא מתביישת? שאני רואה אותך כאן הולכת כאילו הכול בסדר, את יודעת מה אומרים ? שאלוהים יחזיר לך על מה שעשית לי. בגללך החיים שלי התפרקו. לא יכולת להתאפק היית חייבת להרוס לי את ההפתעה שהכנתי לגבריאל. אבל את היית חייבת להתעסק איתו איכשהו כדי שהוא ירצה למדבר סיני כדי להיות איתך לבד. למה את מחייכת לי? אני מבטיחה לך שאת הולכת לשלם על זה בקרוב." אמרה מעיין בעצבנות.

" מעיין , אני לא מבינה מה את רוצה ממני.. גבריאל סיים את הקשר איתך , אני מבינה שהכול רגיש אצלך אבל.. את לא צריכה להתנהג ככה." אמרה אביטל בבלבול.

" אה , עכשיו את מדברת? תגידי , את תכננת להפריד ביני לבין גבריאל? אני עוד אוהבת אותו וחושבת על איזשהו פתרון כדי להחזיר אותו אליי , ועד אז אני לא רוצה לראות אותך ואותו ביחד. תתרחקי ממנו , את שומעת? או שאת תסבלי." קראה מעיין בעצבנות.

" מעיין , אני מצטערת מאוד. אבל מה את רוצה ממני? מה את מתכוונת לעשות? תשמעי , לא עשיתי לך שום דבר וגם אני לא מבינה למה את כועסת עליי. תני לי להבין על מה את כועסת. כי אני ממש לא מבינה. אני אשמח אם נסתדר ונהיה חברות , תראי נכון שגבריאל עומד בינינו , אבל אני באמת באתי בכוונה טובה , להראות לך שאני רוצה שתהיי החברה שלי." הוסיפה אביטל בחיוך עצוב.

" שתלך המטרה הטובה שלך לעזאזל. אני רוצה רק דבר אחד: שתפסיקי להיות כל כך קרובה לגבריאל, את הולכת להתחרט על זה שהתעסקת עם הבחורה הלא נכונה. אני אעשה הכול כדי שגבריאל יהיה איתי שוב. אל תעיזי להתקרב אליו, מה? אני אשגיח עלייך מרחוק. תיזהרי , כי את ממש עוד כמה רגעים על הכוונת שלי." הציבה מעיין אולטימטום בפני אביטל. היא הלכה משם .

אביטל נשארה לעמוד זמן רב ולא זזה ממקומה שעה שלמה.

אביב הבחין בה והביט עליה בסקרנות יתרה. אביטל הביטה סביבה בעצב והבינה שאין לה סיכוי עם גבריאל. הכול הסתיים איתו לתמיד.

" היי , אביטל! קרה לך משהו? את נראית לי עצובה . יש משהו שאני יכול לעשות בשבילך כדי שמצב רוחך ישתפר? אה , יש לי רעיון למה שלא תזמיני לנו גלידה ונשב לדבר קצת על גבריאל , החיים ועל כך שאת מורה לספרדית. אני משלם עלייך למרות שאת לא חייבת להחזיר לי כסף. אני אשב איתך עד מתי שתרצי. נו , מה את אומרת? את מסכימה?" שאל אביב והביט בה בעיניים סקרניות.

" אני יותר מאשמח לשוחח איתך , אביב! אני אומרת שנזמין לנו גלידה כל אחד מה שהוא אוהב , ושנדבר קצת לא דווקא על גבריאל. כי היום סילק אותי מהדירה." הוסיפה אביטל בחיוך נבוך ומשכה בכתפה בביישנות.

" אז מה קרה לגבריאל? למה הוא סילק אותך מהדירה? אם יש דבר אחד שלא ברור לי זה למה אתם לא ביחד. אתם כל כך מתאימים אחד לשנייה, אני לא רואה אתכם ביחד, הייתי רוצה שהמצב הזה ישתנה , ואתם תחזרו זו לזה. אביטל . עוד לא ראיתי זוג כמוכם , כל כך חבל לי שאתם לא ביחד. את אוהבת את גבריאל , וגבריאל אוהב אותך , אני לא מבין למה זה לא מצליח ביניכם." קרא אביב וחייך אליה.

" לא תמיד מה שרוצים מקבלים. הגורל מזמן לנו הרבה דברים אבל אני וגבריאל לא יכולים להיות ביחד. פשוט אני לא יכולה להיות איתו. זה פשוט בלתי אפשרי." ענתה אביטל בחיוך עגמומי והסתכלה על אביב במבט בוחן.

" אז אולי במקום לחשוב שזה בלתי אפשרי , תתני לו הזדמנות נוספת. תבטיחי לי שאת תחשיבי על כך בשיא הרצינות. כואב לי שאת וגבריאל לא ביחד." אמר אביב ברצינות תהומית.

" גם לי כואב לקבל את העובדה שגבריאל סילק אותי מהדירה , אני עדיין אוהבת אותו. אבל מה שהיה ביני לבין גבריאל הלך לאיבוד. נמאס כבר מלסבול כל הזמן. אז החלטתי להפסיק לחשוב עליו ופשוט לשכוח אותו. כי זה באמת קשה לי , אביב. אני מבינה מה שאתה אומר, אבל בשבילי כל מה שיכול להיות בינינו התפוצץ." קראה אביטל בהרהור ונאנחה.

" אז את אומרת לי שאת רוצה לשכוח את גבריאל? אה שכחתי , הגלידה! איזה טעם את בוחרת?" שאל אביב והביט בה בסקרנות.

" אהממ.. וניל שוקו. נראה לי שאני אגוון הפעם." קראה אביטל בחיוך ביישני ושתקה.

הוא הלך למזנון להביא לה את מה שהזמינה.

" תודה , אביב!" ענתה אביטל בחיוך ביישני.

" הנה קחי , בבקשה!" קרא אביב באדיבות.


תגובות (2)

רק הרגע התחלתי לקרוא את הספר וממש אהבתי!
יש לי רק עצה לשיפור, במקום להגיד לדוגמא: "הציבה מעיין אולטימטום" יהיה יותר טוב לכתוב "אמרה מעיין באיום", או במקום להגיד "קראה אביטל בחיוך ביישני" לכתוב "אמרה אביטל בחיוך ביישני", כי אומרים קראה אם היא אמרה את זה בהתלהבות, ואם היא כן אמרה בהתלהבות אז את צריכה יותר להדגיש את זה. ומשתמשים ב"הוסיפה" רק כשהיא אמרה מקודם משהו ואז הוסיפה עוד משהו.
אבל הסיפור הזה ממש מעניין ויפה, תמשיכי כך :)

29/05/2018 14:07

תודה רבה על הביקורת. אני אשתדל להעלות פרקים יותר ארוכים.

29/05/2018 14:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך