מכונת הזמן -פרק 57

time machine123 06/06/2018 465 צפיות אין תגובות

תובל ושובל שתקו, אביטל הביטה בחננאל במבט משונה ולא הבינה למה הוא המשיך לכעוס עליה. חננאל היה מאוכזב שהם לא יכולים באמת לחזור לשנת 1991.

" האשמה היחידה שתקעה אותנו יחד איתה זאת את. בגללך אין לנו דרך לחזור הביתה. אם את רוצה להישאר תישארי . אנחנו רוצים לחזור להווה. כשגבריאל דמתי שלך ימות. כלום לא יהיה לך בשנת 1991 . את תהיי לבד אם תמשיכי להתעקש להישאר פה. לבד לתמיד. הפנטזיה השיקרת שהמצאת לעצמך יום אחד תסתיים ואת תגידי לנו תודה וסליחה על כך שחילצנו אותך מפה." אמר חננאל בעצבנות.

" אתה יודע מה , חנן? נמאס לי כל הזמן להתווכח איתך . ככה לא נגיע לשום מקום טוב אם תמשיך להאשים אותי בכל מה שקורה." אמרה אביטל ברוגז והלכה משם בבכי.

" יופי , השגת את מה שרצית , לא? לראות את אביטל מושפלת ככה בגלל שהיא נפרדה ממך. תגיד לי יש בכלל סיכוי שתתבגר? לא נראה לי שכן. " התרגזה עליו תובל.

" חננאל , אתה לא חושב שעברת את הגבול האדום?, בסדר היא נפרדה ממך , אבל זה לא אומר שאתה יכול להשפיל אותה. אני רוצה לראות שאתה יוצא אליה ומבקש ממנה סליחה.

אם לא , אז אתה יכול לצאת ולשכוח מאיתנו לעולם." אמרה שובל ולא הבינה למה הוא השפיל את אביטל כל הזמן.

" לא רוצה. היא תקעה אותנו כאן וזאת אשמתה. היא צריכה לדעת שהיא האחראית במה שקורה לנו ושבגללה לא נוכל לחזור הביתה. לשנת 2017 ." אמר חננאל בתינוקיות.

" מעכשיו בגלל שאתה אומר את כל הדברים האלה , אתה כבר לא חלק מהחבורה. חשבתי שהתגברת על אביטל. אבל מסתבר שלא רק טעיתי , אלא אתה נשארת ילד בדיוק כמו שתמיד היית. תשכח מאיתנו , תמצא לך חבורה אחרת שתקבל אותך אליה , אנחנו איתך סיימנו לעולם." אמרו תובל ושובל ביחד.

" רגע , תובל . אני רוצה להגיד משהו. זה לא הוגן שאתן עושות לי את זה. בבקשה לא. אני מבטיח לכן שהכול ישתנה . אני.." חננאל ניסה לומר ולהסביר את מה שהיה על ליבו, אבל תובל ושובל לא רצו להקשיב להסברים שלו בכלל.

" אצלנו סיימת , חננאל , אנחנו לא רואות אותך כחלק מהקבוצה. חבל שאתה לא רואה מה אתה עושה לאביטל. לא גרמת לה מספיק נזק?" אמרה שובל בהתפרצות זעם מכך שחננאל ממשיך לפגוע באביטל.

" אני אומר לכן שאביטל הייתה צריכה לדעת מה היא עושה. היא לא מודעת לכל מה שקורה לנו באשמתה. למה אתן לא מסכימות איתי שנתקענו פה בגללה , עכשיו אני הולך לשנות משהו בגורל של כולנו , כדי שנוכל להנות מטיפה של נחת ." אמר חננאל בזעם.

" לא , רגע , מה אתה הולך לעשות? רגע , חננאל. אתה לא יכול להתערב עם הגורל אחרת כל התוכניות שאנחנו עושות למען זה שנחזור הביתה, אתה לא יודע מה יהיה איתנו בהמשך." אמרה שובל בבהלה וניסתה לעצור את חננאל.

" תסמכו עליי שאני יודע מה שאני עושה. אל תספרו לאביטל על שום דבר שאני מתכנן לעשות למען זה שנוכל לחזור לשנת 2017 ." אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך