מכונת הזמן -פרק 58

time machine123 07/06/2018 563 צפיות אין תגובות

גבריאל ויחיאל הגיעו לרדיו כדי להקליט את השיר החדש שגבריאל ישיר " הכול זמני".

הוא חיכה לבואה של אביטל , ורק רצה להתפייס איתה.

דינה הייתה השליחה כדי להודיע לחבורה מירושלים שגבריאל מקליט שיר חדש ועל אביטל לבוא איתה כי גבריאל רוצה לראות אותה בלבד.

" אביטל , גבריאל מבקש ממך שתבוא גם את לרדיו, הוא מקליט היום שיר חדש והוא היה שמח אם היית שם בשבילו. הוא אמר שברצונו להתפייס איתך. את חייבת לבוא איתי , עכשיו!" האיצה בה דינה.

" עכשיו? לרדיו? השתגעת? יש לי עניינים יותר חשובים לטפל בהם. רגע , הוא מקליט שיר חדש? אני חייבת לשמוע אותו. להתראות , בנות." אמרה אביטל בקול מופתע והלכה בעקבותיה.

תובל ושובל החליפו מבטים ותהו לעצמן מה קורה עם חננאל.

אם אביטל תדע שחננאל מתערב עם הגורל ומנסה לשנות אותו בכל דרך. אז היא תשתגע לגמרי.

" מה נעשה עכשיו , שובל? אם אביטל שחננאל מתערב עם הגורל , זה הולך להיגמר מאוד רע, אני ממש מפחדת שאביטל תיפגע בסוף. אני מרגישה את זה. אם כולם יגלו שאנחנו נוסעות בזמן ואנחנו הגענו לפה בעקבות אביטל במטרה לשכנע אותה לבוא איתנו בחזרה לשנת 2017." אמרה תובל בפחד.

" אל תדאגי , נעשה הכול בשביל שאביטל תהיה בסדר, לא יאונה כל רע אם אנחנו כחברות הטובות שלה נהיה תמיד לצדה. לא ניתן לה לעשות כל מה שעולה ברוחה. אני אעשה הכול רק שאביטל , החברה הכי טובה לא תהרג. זה לא יכול לקרות לה. היא מאוד פגיעה. אבל בסוף היא יודעת לחשוב איך לצאת מתסבכות מסוכנות. " אמרה שובל בביטחון.

" איך את יכולה להיות בטוחה שלא יקרה לה משהו. אני אמות אם אביטל תיפגע. היא החברה הכי טובה שיש לי ואני לא מוכנה לאבד אותה ." אמרה תובל בפחד ובעינייה עמדו דמעות.

כשאביטל הגיעה לאולפן , התרגשותה גברה עד מאוד. כשהיא ראתה שגבריאל מקליט את השיר החדש שלו לרדיו.

" היי , יחיאל . שמעתי שגבריאל מקליט שיר חדש. אני ממש מתרגשת! איך גבריאל , אני מניחה שהוא גם מתרגש!" אמרה אביטל בהתרגשות.

" הוא לא אמר לי אבל באופן רשמי אני חושב שהוא כן מתרגש. בואי שבי , אני מרגיש שמזמן לא יצא לנו לשוחח. עזבת וחזרת , שוב עזבת וחזרת עד שהחלטתי שהגיע הזמן להציע לך את זה שוב. בואי נחליט על יום אחד בשבוע שאת תלמדי אותו ספרדית. אני רוצה שאת שוב תנסי את זה , מה את אומרת?" שאל אותה יחיאל וציפה ממנה לתשובה חיובית.

" השתגעת? אני לא אקח כסף על זה. השיעורים הפרטיים האלה בספרדית כבר לא היו דרכי , אלא דרך המשרד שלך. אני לא ממש מתכוונת להתחשבן איתך. " אמרה אביטל בביישנות וחייכה חיוך נבוך.

" טוב , נגיד שזה יהיה עליי לשלם על שיעור ספרדית שאת מלמדת את גבריאל. את מבינה? בגלל זה הוא זקוק לך, בגלל שאת צריכה ללמד אותו לקראת האודישן החוזר שלו. את מסכימה?" שאל יחיאל עוד הפעם כדי להיות בטוח.

" בסדר. אני מסכימה. רק צריך לשאול את גבריאל את דעתו והאם הוא מסכים. אני מבחינתי יכולה להעביר לו שיעורי ספרדית אפילו בחינם. אני לא מוכנה לקבל על זה כסף." קראה אביטל בהרהור.

" טוב , נגיד שהסכמנו. אני אשאל את גבריאל. בינתיים תישארי כאן עד שהוא יסיים לשיר." אמר יחיאל והלך לצד כדי לראות האם גבריאל סיים להקליט את השיר שלו.

" וואו , יחיאל . אני הולך לדמיין שאלפי אנשים ימותו על השיר הזה. אביטל , איזה כיף לראות אותך כאן. חיכיתי לך. האמת שסלחתי לך ורציתי לשאול אותך האם את ואני נחזור להיות ביחד , אני לא מפסיק לחשוב עלייך. טעיתי הרבה כאשר כעסתי עלייך. לא הבנתי מה קרה איתך. חשבתי שאת משקרת. אם אני הולך למות בעוד שלושה חודשים , מה יהיה איתנו?" שאל גבריאל שהיה מיואש.

" אני לא יודעת , אני רק יודעת שהכול יהיה בסדר . הכול יסתדר בסוף. אני לא אתן לך למות , אני מבטיחה. כשם שאני כאן כדי שזה לא יקרה. כדי שמרגריטה לא תרצח אותך. אני אוהבת אותך , גבריאל. אוהבת אותך כל כך . לנו זה לא יקרה." הבטיחה לו אביטל.

" אני רוצה להאמין שהכול יהיה טוב, מה עם מרגריטה תפגע בי אחרי שעזבתי את מעיין ככה? אני מכיר אותה , היא לא תסלח לי על כך. רק בגלל זה היא תנסה לפגוע בי. אני אומר לך , אביטל. אבל עכשיו אני לא אתן לה את התענוג לראות אותך רחוקה ממני." אמר לה גבריאל בחיוך ונישק אותה באריכות.

בדיוק שיחיאל חזר לשם. הוא ראה שהם חזרו להיות ביחד. הוא חייך לעברם ושמח בשבילם כי הכול הסתדר לבסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך