מכונת הזמן -פרק 59

time machine123 10/06/2018 468 צפיות אין תגובות

אביטל וגבריאל התנתקו אחד מהשנייה , ולא הפסיקו להביט אחד על השני.

אביטל לא הפסיקה לרגע לחייך. גבריאל לא הפסיק להתבונן בה וחייך אליה ברכות.

" מה?" שאלה אביטל ולא יכלה להפסיק לחייך מרוב אושר.

" הייתי מטורף מרוב כעס. לא נתתי לך להתבטא . אני מצטער שאני סילקתי אותך מהדירה. אבל מהרגע הזה , הכול נשכח. אני מאוד שמח שאנחנו התגברנו אחרי הריב הטיפשי הזה. כעסתי ועכשיו אני כאן כדי לומר לך שאני לא רוצה , שאני לא מוכן שאנחנו ניפרד לעוד הרבה זמן. תבטיחי לי שנהיה ביחד לעולם. " אמר גבריאל בהרהור .

" אני לא יכולה להבטיח דבר. אבל מה שאני יכולה לומר זה שאני אוהבת אותך ואני לא רוצה שניפרד שוב. אתה כל כך יקר לי , שאני מפחדת מזה ממש מלאבד אותך, גם חשוב לי שעכשיו יותר מתמיד נהיה יחד. נשלים את הזמן שלא היינו אחד עם השנייה." אמרה אביטל ברצינות תהומית.

" עכשיו יותר מתמיד אני רוצה אותך לצדי, שאת לא תפחדי , לא תפחדי מזה ונוכל להתגבר על הקשיים כזוג. אני צריך אותך כאן לצידי. אל תברחי מפה , כי אני רוצה להיות איתך הלילה." אמר לה גבריאל וחייך אליה.

" גבריאל , מה אם אני אאבד אותך? אני הכי מפחדת שזה יקרה , יותר מזה מרגריטה תעשה כל מה שהיא יכולה רק כדי שאני ואתה לא נהיה ביחד. האישה הזאת מסוכנת. אם היא תדע שאני לא באמת המורה לספרדית כמו שהיא חשבה , אז היא תתכנן הכול כדי להפריד בינינו. אני לא רוצה שוב שהיא תנסה לפגוע בחברים שלי ואז מתוך נקמה כי גנבתי אותך ממעיין. היא תעשה הכול שאני אסבול , רק כדי שאני לא אהיה מאושרת באמת. " אמרה אביטל בחשש.

" גם אם היא תנסה להפריד בין שנינו , אני לא אתן לזה לקרות. החברים שלך יהיו מוגנים , כמו ששמי גבריאל דמתי אני אעשה הכול רק כדי שמרגריטה לא תפגע בך ובחבריך. וכל הכבוד למכונת הזמן , אני לא אתן למכשפה הזאת לא לפגוע בך ובנו. דבר שני , אני כבר לא אוהב את מעיין. אין סיכוי שיגרום לי לחזור אליה . " קבע גבריאל וחייך אל אביטל.

" אני מקווה שזה יהיה כך באמת , אם לא אז באמת תהיה לי סיבה לדאגה." קראה אביטל וחייכה בביישנות.

בינתיים , העניינים עם חננאל שניסה לעשות כל מה שביכולתו כדי לשנות את הגורל הסתבכו בגלל שהוא ניסה לעשות אהבה עם דינה , מה שלא כל כך הצליח.

התוכניות שלו לא יצאו בדיוק כמו שהוא רצה.

כי הוא הסתבך עם יחיאל , שהודה בפניו שהוא מתחיל לאהוב את דינה.

אביטל כעסה עליו מפני שהוא לא היה יכול לשנות את הגורל.

כל דבר שהוא עשה , רק סיבך את העניינים קצת יותר.

אביטל מאוד רתחה מזעם , כי לא רק הוא היה יכול לשנות את מי יהיה הסבא שלה בעתיד. מה שהיא חששה ממנו , שחננאל יהיה הסבא העתידי שלה בשנת 2017, מה שהיא ניסתה בכל כוחה למנוע שיקרה.

חננאל ניסה למצוא איזשהו מפתח שיוכל לשמש אותו לביצוע תוכניתו לשינוי הגורל. מפתח שפעם אחת אביטל השתמשה בו כדי לנסות להציל את שובל מהמוות העתידי שלה בשנת 1991.

למזלו , הוא מצא מפתח אחד שהיה זרוק שם בגלידריית " אביב" . הוא הבחין בו והחליט בו ברגע להשתמש בו.

רק שמרגריטה עלתה על כך שקיימת מכונת זמן מסוימת שמאפשרת לנסוע בזמן.

היא גילתה גם דברים שלא ידעה מעולם על אביטל.

על כך שהיא לא הייתה משנת 1991, היא חייבת להיות מעשור אחר.

היא גילתה שהשנה שאביטל הייתה שייכת לה הייתה שנת 2017.

" שלום לכם , החברים מהעתיד , אז את אביטל לא שייכת לשנת 1991. איזה סוד עסיסי עוד יש לכם לגלות?" שאלה מרגריטה בחיוך עגמומי.

היא תיכננה לעצמה תוכנית שהחברים מהעתיד לא ידעו מאיפה זה בא להם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך