מכונת הזמן – פרק 6

time machine123 17/10/2017 540 צפיות אין תגובות

" עכשיו בואו אחריי ונמצא את אביטל , אסור לנו להשאיר אותה כאן יותר. ואתן , בנות תעזרו לי לשכנע אותה לחזור. אני שונא את גבריאל דמתי. " קרא חננאל בהחלטיות.
שובל ותובל הנהנו לאות הן בראשן והחבורה מירושלים המשיכה בכוחות משותפים אל דירתו של הזמר , גבריאל דמתי.
" מה אם לא נצליח לשכנע אותה לחזור?" נכנס חשש לתוך ליבה של שובל.
" אל תהיי טיפשה , אנחנו חייבים להחזיר אותה בהקדם האפשרי. בטח סבא שלה משתגע מדאגה." הוסיף חננאל ברצינות.
" אני חייבת להוציא לה מהראש את הרעיון המגוחך הזה שהיא תציל את גבריאל דמתי. מה, הבחורה אובססיבית בנוגע אליו מאז שהייתה בת שנתיים , החדר שלה היה מלא פוסטרים וזה לא נגמר בזה. אנחנו נצטרך לגמול אותה מהאהבה המטורפת שלה כלפיו." קראה תובל במעשיות.
" סוף סוף את מסכימה שאביטל השתגעה לגמרי? איזו הקלה , חשבתי שזה רק אני.." קרא באנחת הקלה.
" לא, זה לא רק אתה . כל העולם חושב שהיא השתגעה כשהיא עשתה את הסרט הדוקומנטרי שאתה עצמך נתת לה יד ועזרת לה בתהליך העשיה של הסרט והקרנתו מול אלף ומשהו איש." אמרה שובל בזמן שחננאל עשה פרצוף. " הגיע הזמן שמשהו יקרה ואביטל תפסיק להתעסק במה שהיה בעבר." הוסיפה.
בינתיים בשנת 1991 , בביתו של הזמר גבריאל דמתי. העניינים קצת התחילו להסתבך.
מעיין ציפתה למענה מגבריאל . אביטל התבונה בו ונמסה. אך כמובן היא לא התכוונה לגלות לו.
" נו , יש הסבר למה אתה לומד איתה ספרדית?" שאלה מעיין והביטה בו מבט נוקב.
" אני מפריעה? אני יכולה ללכת כדי לתת לך קצת פרטיות." התעקשה אביטל אבל גבריאל עצר אותה. " את יכולה להישאר , את ממש לא מפריעה! אממ, מעיין לגביי זה שהיא מורה שלי לספרדית.
יחיאל אמר לי שהוא שכר אותה מארגנטינה בשביל ללמד אותי שיר חדש בספרדית. אז לכן היא כאן." ניסה להסביר במילים שלו.
" אני לא קונה את התירוצים שלך , אתה רק רוצה לגרום לי לקנאה. וזה לא יעבוד. אני ואתה עוד נדבר על זה, תזכור מה שאמרתי." הוסיפה מעיין בעצבנות והלכה משם.
" מעיין, חכי!" ניסה לקרוא לה והיא לא שמעה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך