מכונת הזמן -פרק 61

time machine123 15/06/2018 562 צפיות אין תגובות

תובל ושובל לא ידעו מה לעשות עם חננאל , בכלל , הן היו בטוחות שהוא עוד יתחרט על מה שהוא עושה. הוא סתם מתערב בגורל , וככל הנראה שהוא מתגרה בו בכל כוחו.

הוא מנסה לשנות את מה שיהיה בעתיד. מה שאביטל לא רצתה שיקרה שאכן חננאל יהפוך להיות הסבא שלה. האמת שיחיאל היה סבה הביולוגי וכך זה צריך היה להיות.

לא להפך , שחננאל יהיה הסבא הביולוגי של אביטל.

גבריאל ואביטל למדו ביחד לשיעור ספרדית , אביטל הסכימה ללמד אותו ספרדית מחדש בשביל שהוא יצליח באודישן החוזר שלו.

" נו , מה?" ניסתה אביטל להרגיע את גבריאל הלחוץ ." אין לך מה לדאוג , אתה בטוח תהיה מעולה. אני אומרת לך , שאתה תצליח. הסכמתי להיות המורה לספרדית בשביל ללמד אותך לאודישן החוזר שלך." אמרה אביטל וחייכה אליו.

" אני לא מבין כלום בספרדית , בזכותך אני אלמד עוד המון מילים . אני לא יודע מי אני בלעדייך. הטקסט הזה כתוב בספרדית ואני חייב לדעת לדבר שוטף כדי להצליח באודישן." קרא גבריאל בעידוד.

" אתה תצליח , אם תשנן את הטקסט היטב, אז בסוף תדע לדקלם בפני הבמאי הארגנטינאי בעל פה. אני יודעת שבפעם הקודמת הלך לך די גרוע, אני גם יודעת שזה היה באשמתי שגרמתי לך להראות כמו איזו בדיחה מול הבמאי הארגנטינאי ולא הפסקת לעשות לו בושות. אנחנו יכולים לתקן את זה!" אמרה אביטל בתקווה.

" אני יודע , אנחנו ביחד נתקן את הטעות הזאת. האמת שכבר שכחתי את זה וכדאי שהעניין הזה יישאר בצד. שלא נדבר על זה יותר. זה היה. כבר שכחתי." אמר גבריאל וחייך אליה.

הוא נישק את אביטל והמשיך לשנן את הטקסט לעצמו , אביטל הייתה בטוחה יותר מתמיד בהצלחתו.

מרגריטה הייתה נחושה להמשיך בתוכנית הנקמה שלה , כדי שגבריאל ישלם על כך שפגע במעיין ועזב אותה לטובת אביטל.

" באקדח הזה אני אירה בך , גבריאל ואתה תצטער על כך . אתה הולך להצטער על שפגעת במעיין ובכל משפחתי. אני אקח לך את הכסף כדי שהכבוד יחזור לבית משפחת שקד. אתה הולך למות, גבריאל!" אמרה מרגריטה בעצבנות.

" מה , אימא את הולכת להרוג את גבריאל , תגידי לי שלא שמעתי נכון ואני סתם מדמיין אותך אומרת את זה! למה את רוצה לפגוע בגבריאל? מה הוא עשה לך? אני רוצה לדעת איזו תוכנית הפעם את רוקמת בראש המרושע שלך?" שאל פאר ברוגז והביט במרגריטה במבט נוקב.

" אני הולך לארגן נקמה שגבריאל דמתי הולך להצטער על כך שהוא התעסק איתי , עם אחותך ועם כולם. וגם החברים מהעתיד יסבלו המון, ואם זה לא מספיק , הקינוח בסוף: להרוג את גבריאל." אמרה מרגריטה בהרהור.

" אימא , לזה אני לא אסכים , אני לא אתן יד לתוכנית הרשע שלך. גבריאל הוא החבר הכי טוב שלי והדבר האחרון שאני רוצה שתפגעי בו. אני לא רוצה את זה. כל עוד אני פה . את לא זזה מכאן לשום מקום." אמר פאר בביטחון.

" אתה איתי בזה או שאתה בעד גבריאל? תענה לי , כן או לא!" שאלה מרגריטה בתוקף ונאנחה.

" את עוד שואלת אם אני בעדך או לא? זה מה שמעניין אותך, מה? אז תקשיבי לי טוב אימא , אני לא הולך לקחת צד בשיגעון שלך. אני לא עוזר לך לפגוע בגבריאל ובחברים מהעתיד. גם אם ייתנו לי חמישים שקלים לא הייתי עושה את זה בשום מחיר שבעולם." אמר פאר והלך משם.

מרגריטה שראתה שתוכניתה נגד גבריאל דמתי התגלתה , הייתה צריכה להיות מעכשיו יותר זהירה .

פאר נכנס לחדר של מעיין והבחין שהיא שכבה במיטתה.

מאז שגבריאל והיא נפרדו. היא שקעה לתוך דיכאון עמוק. פאר לא ידע איך הוא יעודד את מעיין כדי שתצא מהדיכאון שהיא לקתה בו.

" מה קורה , אחותי? כבר הרבה ימים את מסתגרת בחדר , מצבך לא טוב כפי שעיני רואות , ספרי לי מה קורה איתך. " שאל פאר ונאנח.

" פאר , אני אגיד לך רק דבר אחד: החיים מתפרקים , אם קודם הייתי דוגמנית ושחקנית מוצלחת , עכשיו אני כישלון למופת." אמרה מעיין בקול שבור .

" אל תגידי את זה , נו ! את מוצלחת , אחותי! אני יודעת שאולי הדברים אולי לא הלכו בצורה נכונה , אבל בסוף הכול מתהפך לטובה." אמר פאר בעידוד , הוא התקרב אליה וחיבק אותה חזק.

" פאר , אתה לא צריך לנחם אותי רק בשביל שאני ארגיש טוב עם עצמי. אני מרגישה כמו איזה כישלון. אני לא יכולה לצאת החוצה בגלל הבושה שחוויתי בגלל גבריאל. הוא עשה ממני צחוק בפני כולם." קראה מעיין באכזבה.

" אז מה את תעשי בדיוק ? תברחי מפה?" שאל פאר וציפה לתשובה ממנה.

" אני הולכת לבנות לעצמי חיים חדשים, החיים שלי כבר מפורקים מספיק. " אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך