מלאך ושטן- פרק 18-

השם שלי ברשותי. 27/08/2014 2619 צפיות 12 תגובות
❤️

פרק 18-
מנקודת המבט של אלינור-
״הכל בסדר?״ דנה שאלה אותי בהפסקה והעירה אותי ממחשבות.
״כן״ מלמלתי וחזרתי להקשיב לכולן. אני רוצה להרביץ לעצמי. תפסיקי לחשוב על איתי, תפסיקי להיות טיפשה!
״אוקיי לא״ אמרתי לה אחרי כמה דקות.
״מה קרה?״ היא שאלה בשקט. הסתכלתי לצדדים ונעמדתי.
״בואי איתי לקנות משהו לשתות אצל חיים״ אמרתי ומשכתי לה את היד. היא קמה והלכה איתי.
״מה קורה איתך בזמן האחרון אלי?״ היא שאלה בדאגה. נאנחתי.
״אני לא יודעת״ מלמלתי.
״זה איתי?״ היא שאלה. הסתכלתי עליה בהתדהמה.
״מאיפה זה בא?״ שאלתי בשוק.
״זה בא, זה משנה מאיפה?״ היא גיחכה. ״בא לך לספר לי מה היה ביניכם?״ היא הוסיפה.
״לא היה בינינו שום דבר״ אמרתי בלחץ.
״פשוט.. יותם אמר לי לפני כמה זמן שאני החמצן שלו״ אמרתי בשקט והסתכלתי עליה.
״למה אני לא יכולה להגיד את זה לגביו?״ שאלתי.
״את חושבת שזה קשור לאית..״
״זה לא קשור אליו, הוא לא קשור לכלום, הוא סתם מעצבן ודפוק״ אמרתי במהירות.
״ואת צריכה לדבר איתו״ היא אמרה.
״כן״ מלמלתי.

״היי״ אמרתי לדביר כלא שש עבודי באמצע היום.
״שלום שלום״ הוא אמר בחיוך ונשען על הגדר. כל הבחורות שמסביבו התפזרו בחלל.
״אני לא מכירה יותר מדי חברים של איתי חוץ ממך.. וגם זה בקושי, אבל אני ממש צריכה לדבר לדקה עם איתי..״
״איי שתהיו בריאים שניכם״ הוא מלמל ועצר אותי. הסתכלתי עליו והרמתי גבה.
״שמעי, אני לא בן אדם שנכנס לקטנות, בטח לא של חברים, אבל בחייאת ראבק, או שתזדיינו כבר או שתפסיקו עם המשחקים האלה״ הוא אמר והתקשר. מה אני מדברת עם בן אדם כזה? הידרדרתי כל כך השנה, פשוט לא ייאמן..
״אחי, אתה עסוק?״ הוא שאל. הסתכלתי עליו.
״כשתסיים עם..״ הוא התחיל ונעצר כשהסתכל עליי.
״אני עוד רבע שעה אצלך בדירה השנייה, תהיה שם״ הוא אמר וניתק. דירה שנייה?
״בואי״ הוא הוסיף והתחיל ללכת. הסתכלתי הצידה, וראיתי שכולם, ממש ממש כולם, מסתכלים על שנינו ושותקים.
״אוקיי..״ אמרתי בלי לשאול לאן, פשוט לעוף מהמקום הזה.
הגענו לאוטו שלו. נכנסתי למושב שליד הנהג, והתחלנו לנסוע.
״אז מה.. נפרדת מהחייל?״ הוא שאל. הסמקתי. איך לעזאזל הוא יודע על יותם?
״לא״ עניתי בקצרה. הוא העביר בי מבט והתחיל לצחוק.
״יפה יפה״ הוא מלמל בחיוך.
״אני לא רוצה לראות את איתי בגלל כאלה דברים, אני פשוט צריכה להגיד לו משהו״ אמרתי.
״וואלה, מה?״ הוא שאל בגיחוך. זהו, אני עוד לא יודעת מה.
״זה לא קשור אליך״ מלמלתי ונשענתי אחורה.
״בחורה כלבבי״ הוא גיחך. כל כך רואים שהוא חבר של איתי.
״חכי שנייה״ הוא אמר כשהחנה את האוטו. הסתכלתי עליו.
״הוא אמר לי שהוא לא רוצה לראות אותך יותר״ הוא אמר.
״ודוגרי זה אומר שהוא רוצה לראות אותך״ הוא הוסיף. אני שונאת את ההקלה שהרגשתי אחרי המשפט הזה.
״אני יודע שאת יודעת על ה.. עבודה שלו בתקופה האחרונה. תהיי קלה איתו, הוא לא יודה בזה כי זה איתי אבל המילים שלך נכנסות לו לבפנים ולא יוצאות״ הוא אמר.
״אוקיי״ מלמלתי. הוא יצא מהאוטו, וגם אני.

מנקודת המבט של איתי-
הגעתי לדירה שבז׳רנו הביא לי מתנה על העבודה שלי. באמא שלי אין לי כוח עכשיו לדבר עם דביר, אוהב אותו, אבל יותר אוהב לישון אחרי לילה ארוך כזה.
״זה יהיה ארוך אחי? המיטה צועקת לי לבוא״ אמרתי בחוסר כוחות וסגרתי את הדלת.
״מצטער אחי״ הוא אמר.
״על מה?״ שאלתי והסתובבתי אליו. אלינור. אני אהרוג אותו.
״הי..״
״אתה מפגר?״ עצרתי אותה והסתכלתי על דביר.
״בחייאת פלח, זה יעשה לך טוב..״
״יא בן של זונה אני ביקשתי ממך לא..״
״קבלת פנים מחממת לב. תודה דביר, אני אלך״ אלינור אמרה בעצבנות והסתכלה עליי.
״את לא מבינה שמסוכן לך פה?״ שאלתי בעצבנות.
״מה מסוכן לי פה?!״ היא שאלה. קיבינימט חשבנו שסיימנו עם הקשר הזה.
״תן לה לדבר״ דביר אמר ונעמד.
״אני יוצא לחמש דקות, אתה שותק כל החמש דקות, את צועקת עליו כל החמש דקות. סלאמת״ דביר אמר ויצא מהדירה. הסתכלתי על הדלת, מפחד להסתכל עליה. מה היא עושה פה? למה היא מגיעה כל פעם ואז גורמת לי להתעצבן עוד יותר?
״בא לך קפה?״ שאלתי והסתכלתי עליה.
״בא לי קפה?״ היא שאלה.
״אני יכול להכין לך רק שחור, בלי סוכר..״
״איתי״ היא עצרה אותי. הסתכלתי עליה. כוסאמק היא כל כך יפה.
״מ.. מה?״ שאלתי בשקט. הלב שלי טס על מאתיים, אנאעארף למה. דפקו בדלת. שיט. זה בז׳רנו.
״את חייבת לעוף מפה״ מלמלתי בשקט ובמהירות.
״מה..״
״בואי״ זירזתי אותה והכנסתי אותה לחדר שינה.
״תישארי כאן, אוקיי?״ אמרתי. היא הנהנה, וסגרתי אחריה את הדלת.
״פלח!״ שמעתי את הקול של בז׳רנו. רצתי לדלת ופתחתי אותה.
״אהלן״ אמרתי בחיוך. אדוניי תעשה שהוא לא יפגוש את אלינור, הדבר האחרון שאני רוצה זה לסבך אותה בתוך זה.
״מה קרה לך פלח, חמש דקות אני מחכה פה״ הוא אמר והתיישב על הספה , ולידו ישב אליחי, איזה מיליארדר שכל הכסף שלו שחור. הם לא כל כך עניינו אותי, לא הקשבתי לשום מילה, רק התפללתי שאלינור תצא מהבית שלי בלי לפגוש אף מאפיונר בדרך.

״טוב אז מחר אצל חלפו, סגור פלח?״ בז׳רנו שאל אותי וטפח לי על הגב.
״סגור״ אמרתי ופתחתי להם את הדלת.
״הכל טוב?״ אליחי שאל אותי.
״הכל פצצה, אני עייף מת״ אמרתי וזירזתי אותם לצאת.
״לך לישון, יש לך יום ארוך מחר״ בז׳רנו אמר לי ונישק אותי בראש. נו לכו כבר לכו, תנו לאלינור לצאת מהחדר ולצאת עליי ותנו לי לסיים עם היום הזה כבר.
״ביי״ אמרתי וטרקתי אחריהם את הדלת, מתפלל שהמרחק בין החדר שינה לסלון מספיק גדול בשביל שאלינור לא תשאל אותי על מה שדיברנו.
הסתכלתי אחורה, וראיתי את אלינור טורקת את הדלת של החדר שינה שלי והולכת בזריז ליציאה.
״אלינ..״
״אל תיגע בי״ היא אמרה ופתחה את הדלת.
״זה מסוכן לאללה שתצאי עכשיו..״
״אני הייתי בחדר שינה שלך שמסריח מחוטינים פאקינג שעה וחצי כי חבורה של רוצחים ישבו לך בסלון, אתה לא תגיד לי מה מסוכן. דפוק״ היא אמרה וטרקה את הדלת אחריה. נאנחתי ופתחתי את הדלת. היא רצה במדרגות, ואני רצתי אחריה.
״קיבינימט אלינור תעצרי!״ צעקתי. היא התעלמה ממני. יהיה יום שהיא לא תתעלם ממה שאני אומר כוסאמק
״טוב רוצי, גם ככה אין לך איך לנסוע מפה״ עצרתי והסתכלתי עליה נעצרת. הסתכלתי עליה וירדתי את הכמה מדרגות שהיא הספיקה עוד לרדת.
״אני כל כך מפחדת״ היא מלמלה כשהתקרבתי אליה.
״מה את עושה כאן אלינור?״ שאלתי אותה בשקט והנחתי יד על הקיר, סנטימטר מהראש שלה. היא בחנה אותי וחזרה לעיניי. היא הורגת אותי עם המבט שלה
״אני לא יודעת״ היא אמרה והסתכלה על הרצפה.
״תקשיבי..״ התחלתי והיא הרימה את המבט אליי בחזרה, והמוח שלי קפא שוב. בחיים שלי אני לא רציתי להדביק לקיר בחורה כמו שאני רוצה עכשיו. אבל היא לא תיתן לי. היא לא מסתכלת עליי אותו דבר, היא מפחדת ממני כאילו אני מפלצת.
הראש שלי היה מהופנט, ופשוט קירבתי את הפנים שלי אליה.
״א.. אני עם יותם״ היא מלמלה והתחילה לרדת במדרגות. כוסאמא שלך מה יותם, אני מת פה עוד שנייה מלרצות לנשק אותך. אני רוצה לרצוח את עצמי על המחשבות האלה, אתה איתי פלח תפסיק עם השטויות האלה בחייאת ראבק!


תגובות (12)

אומיגד מושלםםםם את חייבת להמשיך מידד!!

27/08/2014 18:19

זה כזה מושלםם תמשיכיייייי

27/08/2014 18:22

כן חמודה אני מחכה! מתי כבר תיהיה נשיקהה?!!!
פרקק מושלםםם ואת חייבת בבקשה להעלות עוד פרק היון או בזמן הקרוב!

27/08/2014 19:25

למה למה למה זה חייב להיות כל כך מושלםםם???!!!
תמשיכייייייייי

27/08/2014 20:51

תמשיכייי

27/08/2014 21:29

תקשיבי.
אחד הפרקים!!!!

זה כ"כ מהמם שקראתי הכול בנשימה עצורה.
כ"כ חיכיתי שתעלי פרק וזה פשוט היה שווה את זה!

ואוף. איזה פחדנית האלינור הזאת :( שיתנשקו כבר!!

28/08/2014 00:09

מהה דביר עכשיו? ס'הה!
אלינור. איתי. נשיקה. עכשיו !
את. כותבת. עכשיו. ♥♥

28/08/2014 13:07

תמשיכייי זה מהמם!!!!! ♥♥♥

28/08/2014 17:53

את מושכת את זה יותר מדי לפי דעתי…
כאילו, זה חתיכת מריחה. היא באה לשם בשביל מה? לפתור את הדברים? שתיתן לו להסביר! אם לא, אם היא סתם רצתה לברר מ היא מרגישה אליו, שתיתן לו לנשק אותה. אם רגשות האשמה המחורבנים מפריעים לה, להיפרד מיותם הזבל יעזור מאוד!
למה הכל כל כך מסובך?!
(ואל תגידו לי: כי איתי במאפיה. לא שמה עליכם).

28/08/2014 23:01

מושלםםםםםם
אחד הפרקים הכי יפים לדעתי
תמשיכי דחוףףףףףף

29/08/2014 08:42

הוון אני קוראת חדשה (הייתי ישנה אבל הפסקתי בקאמבק כי אני כמעט ושונאת סיפורים כאלה, לא קשור אלייך, פשוט עם אני לא טועה זה ״סיפור קולג׳״ כביכול, וחוץ מכמה סיפורים מסוימים אני רוצה לדפוק את זה בקיר אבל אני אתן לסיפור עוד צ׳אנס ^^) וזה כזה מושלם! תמשיכי בדחיפות! חחחחח

01/09/2014 14:56

וואו לדעתי זה הפרק הכי הכי יפה מכל הסיפור תאמיני לי כל פרק הוא מהמם במשהו אבל הפרק הזה ממש מדהים אני חושבת שזה בגלל שפה איתי ואלינור הכי התקרבו.
אוהבת♥
תמשיכי♥

01/09/2014 15:35
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך