משהו בין אסור למותר פרק 11

אלינה 25/01/2015 594 צפיות אין תגובות

אוקי , אז עבר שבוע כמעט כבר ולא שמעתי ולא ראיתי את סמי בכלל . המחשבות נורא הציפו אותי בכל מני שאלות אני עדיין מבולבלת איפשר להגיד . הרגשתי כל כך מרוקנת שלא עניתי לאף חברה בפלאפון . הייתי עסוקה רק בעבודה המחורבנת הזאת שהוציאה ממני את כל המיצים והבית . אני חייבת לציין שהגברת כהן הזאת לא כמו שחשבתי היא ממש מפלצת בכל פעם שאנחנו נתקלות אחת בשניה היא פשוט לוחשת לי אליקוס ! אליקוס! אבל למדתי בחיים שצריך ללכת עם ראש מורם תמיד ולשים פס על כולם וזה מה שעשיתי וזה כנראה עיצבן אותה ברמה שהיא מנסה עוד יותר לעצבן .
סיימתי את העבודה בערב כבר היה בסבבות שבע . החלטתי משהו , אני יותר לא חושבת לא על אליקוס ולא על סמי ! זה מחלחל לי את הראש ומתחרבן לי היום . דורין התקשרה אלי ועניתי לא התאפקתי כבר . אולי יש לה מה להציעה לי . היי, מה שלומך גברת יקרה היא אמרה לי . עניתי בסדר מה הולך ? דברנו ודברנו בלי הפסקה כל כך התרכזתי איתה בשיחה המרתקת על הקמפיין של חברת ג'ייד שקרתה להם פאשלה . המנהל שלהם הודה שהוא יצא מהארון זה היה טוב . ובום ! אתם בטח שואלים מה קרה? מה קרה ?!קרה שכמעט דרסתי כלב בגודל של החיים שלי . אבל מסכן הוא בטח נבהל ! הוא היה ענקי בצבע חום ממש כלב מהממם . ירדתי מהאוטו ומהר רצתי לכייון שלו פתאום שמעתי קריאות ג'ף ? ג'ף לאאא ! ואז הבנתי שהכלב הזה פשוט תחמן ברמות הוא שכב שם סתם ככה על המדרכה עד שהוא שמע את הקריאות . הוא רץ לבעלים שלו , הסתובבתי לכייון של הבעלים כדי לבקש סליחה .למזלי המזל חייך אלי ! זה היה סמי , ההוא שכמעט התנשקתי איתו שפגשתי עוד בלונדון אם החיוך ששוה מליון דולר . חשבתי בהאותו רגע שאני עוזה .
הוא התקרב לכייון שלי ואמר מה מצב ? מה את עושה כאן ?
התביישתי רצח , פאק כמעט דרסתי את הכלב שלו . אממ אהה , אני חזרתי מהעבודה והתרכזתי בשיחה עם חברה וכמעט דרסתי את הכלב שלך . מצטערת .
שטויות הכלב שלי תחמן מניאק הוא אוהב לשחק וזה חלק מהמשחקים שלו . וואו , יש לו אחלה משחקים אמרתי בחיוך . כמעט חטפתי התקיף לב . הוא צחק ועוד הפעם שמעתי את הצחוק התמגלגל שלו .
טוב איפשר להגיד שעמדנו באמצע הכביש וחסמנו את הדרך , נוצר שמה פקק של בערך חמש מכוניות שצפרו כמו משוגעים שבורחים מגורילה .
מממ , באלך לשבת באיזה מקום אולי ? הסמקתי אני לא ישקר אבל הייתי גיבורה והסכמתי . כשבאנו לעלות לרכב עצר רכב משנות ה-ה' ישמור ויתחיל לדבר בערבית . נבהלתי את האמת , אבל מצד שני סמכתי עליו . לפתע אחד מההגברים שישב שם צעק לי , היי זונזונת באלך לטעום …. של ערבי ?
הייתי אמומה כל כך הרגשתי מושפלת ! ועוד לידו ועוד ערבי ? נכנסתי לרכב ופתאום סמי פתח את הדלת של האוטו של הערבים והוציא את הבחור שפנה אלי . אני חייבת לצין שאף אחד לא יתערב בינהם . הם דברו בערבית והבחור ניגש אלי הרגשתי שבאת הפעם פחדתי . הוא התקרב אלי והוריד את הראש ואמר אני מצטער ,וואלה באמת סליחה . לא ידעתי שאת אישתו וואלה סליחה .
הייתי אמומה ! מה ? דפקתי לו מין צעקה וראיתי את סמי קורץ לי העין וחייכתי אליו ואמרתי זה בסדר .
סמי נכנס לרכב שלי וגם אני ונסענו לבית קפה ושם פגשתי את אח שלו פואד .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך