אלינה
אם הסיפור מעניין אותכם תגיבו לי ואם יש לי מה לתקן תעירו לי אני אשמח לביקורות ...

משהו בין אסור למותר פרק 12

אלינה 27/01/2015 633 צפיות אין תגובות
אם הסיפור מעניין אותכם תגיבו לי ואם יש לי מה לתקן תעירו לי אני אשמח לביקורות ...

הישיבה שלנו היית אחת הישיבות עם לא אה. צחקנו שתיתי שתי כוסות של מרטיני והיה נאדר. בסופו של דבר אח שלו פואד היה כל כך דומה לו למעשה הוא היה אחיו התאום ואז נפל לי האסימון שבעצם זה אותו הבחור בפגשתי בפאב בפעם ההיא. התקשרתי לדורין ואמרתי לה שתגיעה למקום שישבנו והיא הביאה איתה את שירן ועוד משהי שעובדת איתה . גם הן נהנו אני חושבת כי שלושתן צחקו בלי הפסקה . שמתי לב שהבחורה שבאה עם דורין הסתכלה על סמי ושמה עליו עין . כל הערב היא עשתה לו ומה אני ? אני קינאתי ברמות מטורפות . מלמלתי בשקט לעצמי פאקינג מה את מסתכל עליו עכשיו ? הוא שלי , גם ככה לא תראי אותו יותר בחיים מטומטמת שכמותך . היא דווקא היית די נחמדה היא היית שטנית עם עני שקד גדולות חומות ושיער ארוך מטולטל בקצבות . היא לבשה חולצה מכופתרת לבנה וחצאית גבוה שחורה עד הברך והיא היית רזה לרגע קינאתי במראה שלה . פחדתי שסמי גם ישים עליה , אבל מה שהבנתי מהמבט שלו כשהסתכלתי עליו הוא קרץ לי והעיף מבט עלי ועשה לי עם הידיים מה , הבנתי שהוא לא בעניין שלה כל הערב הוא חייך לי וצחק וצחקתי אחרי כי הצחוק שלו הצחיק אותי . כל הערב היה מושלם עד הרגע שהגיעו החדשות בטלווזעה הקטנה שתקועה למעלה .
באמצע הבית קפה . אליקוס דה למור חוזר לישראל לפתוח עסקים חדשים ? זאת הכתבה שהופיעה ודווקא שאני נמצאת בבית קפה . הייתי נבןכה כל כך עלו לי הרבה מחשבות לראש . עם מי הוא יבוא ? הוא יתקשר אלי ? ממש פחדתי שכל הרגשות האלה של האכזבה והכאב יתקעו בי עוד פעם . באותו רגע חשבתי שאני בחיים לא יצא מהמצב הזה . הדמעות עוד שנייה התפרצו וקמתי לשירותים . שם הם כבר התחילו לטפטף כמו גשם . הבנתי שאני לא אוכל להמשיך את הערב הזה והחלטתי לנסוע לבית . ניגבתי בנייר את הדמעות כדי שלא ימרח לי האיפור ורציתי לצאת ואז לפתע תפסה אותי המחשבה . פאק ! מי הוא בכלל ? למה אני כל כך פוחדת ממנו הוא הרי הלא בסדר לא אני . הוא בגד בי אבל עמוק בליבי ידעתי שאני עדין מרגישה אליו משהו ובנוסף הוא ידע עלי את כל הסודות הכי כמוסים שלי . כל כך פחדתי מהמחשבה שהוא יחשוף אותם לעני הציבור בטלוויזיה הרגשתי אבודה בחיי. פתחתי את הדלת של השירותים ובאתי לצעוד ליציאה והרגשתי משהו תפס את היד שלי ואמר בואי שניה הסתכלתי וזה היה סמי . הוא הסתכל עלי ואני עליו . זה נמשך כמעט דקה . את נראת חיוורת הוא אמר . למה שאלתי מופתעת את לא תסתירי ממני את הדמעות שלך הסתכלתי עליו והדמעות עמדו עוד שניונת קטנה להתפרץ . על מה אתה מדבר ניסיתי להחזיק את עצמי והדמעות כבר החלו להציף אותי . הוא הסתכל עלי ואמר הוא לא שווה את זה . כל כך רציתי לשים את הראש שלי הכתף שלו אבל הוא הקדים אותי הוא חיבק אותי ושתינו עמדנו ושתקתנו . שאלתי אותו איפה כולם ? הם יושבים מחכים לך . אני חושבת שאני עדיף יחזור הבית . את לא חוזרת לשום מקום תפסיקי בחייאת החיים שלך כל כך יפים ואת בשניה הורסת אותם בגלל אהבה ? המילים שלו גרמו לי להסתכל על הפה שהפנט אותו למספר שניות . חייכתי חיוך מאולץ ואמרתי צודק נכנסתי עוד פעם לשירותים להרגע ויצאתי אל השולחן וישבתי עם כולם . דורין קלטה את העניין וסמסה לי בטלפון אני איתך חייכתי לה והמשכנו לשבת . הישיבה לא עברה לי בקלות כל שניה רציתי להתפרץ ולצעוק אבל הייתי חייבת להחזיק את עצמי בתוך עומק ליבי ידעתי שאני חייבת להתגבר עליו וליהיות מי שאני . בשביל להרגיעה את המחשבות שלי הזמנתי שלוש כוסות ברצף של ויסקי ואיפשר להגיד טיפה השתכרתי . הייתי במין מצב של דכאון ושמחה אילצתי את עצמי לחייך ואני מקווה שלא שמו לזה לב . השעה היית די מאוחרת שתיים בלילה זה לא מוקדם . דורין שאלה עם אני רוצה שהיא תקפיץ אותי הסית ומחר בבוקר אקח את האוטו מהחנייה .סרבתי העדפתי לנסוע במונית לבדי בבמחשבות שהמשיכי להתפרץ לי לראש כל דקה . כולם הלכו ורק סמי נשאר יושב איתי בשולחן . רציתי להזמין עוד כוס אך סמי אמר למליצר שלא צריך כלום . את שותה הרבה את יודעת . הייתי כבר עוד שניה בעננים וצחקתי בקול ואמרתי אני יודעת , מותר לי אני גדולה וחייכתי . כן , המצב שלך לא מאה אחוז את רוצה אני יקפיץ אותך הבית ? בעצם הוא לא שאל אותי הוא פשוט קח ותפס לי את הזרוע והתקדמנו למכונית . נכנסו למכונית ונסענו . שמתי שירים והתחלתי לשיר בקול פתחתי את החלון וצעקתי לאנשים שעברו במעבר חצייה . הוא שתק , הוא לא אמר לי מילה . בטח הוא הבען את המצב שלי ולא התכוון להתווכח איתי בכלל . לפתע שקיעתי במחשבה מטומטמת והוא עצר ברמזור . הוא שם את הידיים מאחורי הראש שלו והפנה את ראשו לכייווני . את בסדר הוא שאל ? הסתכלתי אליו והרמזור קפץ לירוק הוא הוריד את היד וחשבתי שהוא בא לחזק אותי אבל בעצם הוא העביר הילוך . מחצית מהנסיעה חשבתי על זה עד שהגענו לחנייה של הבית שלי . עצרנו בחנייה את בטוחה שאת בסדר ? אמרתי לו כן בחיוך אתה דואג לי שאלתי ? הייתי בהלם מעצמי ששאלתי אותו דבר כזה אבל שה כבר התפרץ הורדתי את הראש שלי למטה . עברתי הרבה דברים בחיים הוא אמר פתאום . הראש שלי עדין היה למטה והיית לי סחרחורת נוראית . אני לא שופט אותך אני מבין אותך . הרמתי את ראשי ולאט לאט התקרבתי אליו עם הראש הרגשתי שהשפתיים שלי נוגעות בשלו הם היו חמות ולוהטות מאוד באותו רגע רציתי לטרוף אותו בנשיקה ואז הוא זז לאחורה . התביישתי בעצמי . אה אה, התחלתי לגמגם . אני מצטער הוא אמר . אמרתי לא אני מצטערת . אני שתיתי יותר מדי . הרמתי את ראשי והדמעות הבוגדניות האלה כבר התפרצו בלי שום הכנה . פתחתי את דלת האוטו ויצאתי . תסע באוטו שלי ותחזיר אותו מחר באוטו אל תזמין מונית . והלכתי לבית .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך