משהו בין אסור למותר פרק 8

אלינה 25/01/2015 649 צפיות אין תגובות

הבוקר הגיעה ואמא שלי העירה אותי . מותק , קומי זמרה לה על הבוקר . עוד כמה דקות אמא אין לי כוח אני עייפה אמרתי לה .
קמתי צחצחתי שיניים התלבשתי וירדתי למטה .
בוקר טוב נסעכה של אבא שמעתי מהצד של אבא . התיישבתי בכיסא לידו לארוחת בוקר . נסיכה שלי אני ואמא עושים מסיבה בבית היום בערב מה את אומרת ? יבואו אנשים מכובדים ובניהם חברים שלנו גם . לכבוד מה ? שאלתי אותו . לכבוד זה שהבנק שלנו נחשב לבנק הכי טוב בעיר הוא ענה . הייתי טיפה שמחה שיהיה קצת רקשן בבית ואנשים וטיפת רוח שמחה ורעש בבית השקט הזה .
התלהבתי את באמת ונזכרתי שקבעתי עם גברת כהן העורכת להיום ב10 בבוקר . השעה היית שמונה וחצי כבר . רצתי לחדר התקלחתי התארגנתי לבשתי שימלה עם שרוולים ארוכים בצבע ורוד מגף שחור ומעיל שחור של רנואר. נפגשנו בסטודיו שלה וביליתי שם את חצי מהיום שלי בעבודה . עזרתי לדוגמניות הרזות המסכנות שמותר להם לאכול חסה וחצי להלביש אותן בסטייל שאני חושבת ויצא ממש מדהים . הגברת ממש אהבה את העבודה שלי ואת הסטייל והחליטה לעבוד איתי יותר רציני . לפתע היא קרא לי לצד והראת לי כתבה מזעזעת שהחשירה את עני ! מזה ? היית בת זוגתו של אליקוס דה למור ולא סיפרת ? את היית בולמית ? אני לא מאמינה לפאדיחה שקרתה לך צחקקה והמשיכה בסדורים שלה . לא האמנתי שזה קורה לי . חשבתי שבגברת אוהבת אותי למה היא ככה מתנהגת? החלטתי לא להתייחס ולהמשיך בעבודה אבל הראש שלי הסתובב . כל ישראל תידע שהייתי בולמית . לא אכפת לי שידעו שאליקוס בגד בי אבל בולמית ? למה הוא סיפר למה הוא פגע בי עד כדי כך לא מספיק שהוא בגד בי ? איך יכלתי להאמין לקסמים שלו שכשפו אותי כל כך חזק . לפתע האיפון שלי צלצל זאת היית אמא שלי . עניתי . היא התחילה עם הנחומים שלה … מותק אל תדאגי אל תתיחסי למה שכותבים בכתבות אל תתבאסי אני ייעשה את כל המאמצים שלי . אמאתי בסדר והדמעות עוד שניה מתפרצות . איך אני יראה במסיבה של ההורים בטח כולם יסתכלו עלי בתור אחת משוגעת או אולי פסיכיאטרית אפילו . הבנתי שאני אומללה ואים ביכולתי לעשות כלום ופשוט המשכתי לעבוד והרגשתי מוקפת מבטים . סיימתי את
העבודה בצהריים וחזרתי הבית . התחלתי להתלבש ולהכין את עצמי למסיבה לבשתי שמלה אדומה עם גב פתוח מאחורה ומקדימה הכל מכוסה ביהולמים נוצצים נעל עקב שחורה ותסרוקת כמו של כלה . ירדתי למטה וכל האורחים היו כבר למטה חששתי מאוד לרדת אבל כולם היו נחמדים ואפילו שמעתי ״איזה בת מהממת יש להם . לפתע ראיתי משהי שמוכרת לי התקרבתי וזאת היית סעידה . וואו סעידה את מהממת אין לי מילים . גם את היא החמיאה לי בחזרה . סעידה הורידה את הכיסוי ולבשה שמלה שחורה ארוכה וצנועה האיפור שלה היה מקסים . לפתע היא קרא למשהו שעמד מאחורי . סמי , סמי בוא תכיר את הבת של האנשים שאני עובדת אצליהם . הוא התקרב ולא האמנתי את מה שאני רואה . זה היה הוא זה היה פשוט הוא .. חשבתי שאני יתעלף עכשיו פשוט קפאתי במקום והושטתי לו את היד להגיד שלום והוא נישק לי אותה מתוך כבוד ועוד הפעם הזרם הזה חזר אליי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך