משהו בין אסור למותר פרק 9

אלינה 25/01/2015 614 צפיות תגובה אחת

הזרם הזה תקף אותי בעוצמה כה חזקה שלא הצלחתי להוריד את העניים ממנו . וואו אני מכיר אותך מאיפשהו הוא אמר . הייתי בהלם המשכתי להחזיק את ידו להסתכל עליו . מילנה ! סעידה אמרה לי בקול לא רגוע , את בסדר ? אמרתי כן כן והמשכתי לבחוץ . הייתי בהלם מה לעזעזל הנהג עושה כאן ? וואו זה דבר יוצא מין הכלל . לא האמנתי והתקשרתי לדורין כדי לספר לה את המצב . דורין היית אמומה וככה גם לימור ושרון . נרגעתי טיפה ועמדתי עשר דקות בחצר הענקית שלנו והוא התקרב אלי ממש מאחורה בהכי מפתיעה שאיפשר . היי, את זוכרת אותי ? ניסיתי ליהיות הכי קשה בעולם . אמרתי לא ! בתוקפנות נוראית אני חושבת . מממ אני הנהג מלונדון אני הסעתי אותך לשדה תעופה מהבית של אליקוס דה אמור . יכול ליהיות עניתי ביבש שלי כי קראתי בעיתון ה״אישה״ שאם את רוצה שהגבר יעריך אותך תיהיי קשה אליו . טוב אז בואי נכיר מהתחלה עם את לא זוכרת וחייך . הסתובבתי אליו וראיתי את החיוך המהממם המושלם הזה שפשוט נמסתי ממנו הייתי מתה לנשק אותו באותה דקה רק לנשק אבל . לחצתי לו יד ואמרתי מילנה , מילנה תורג׳מן , סמי אני אחיין של סעידה בן אחותה והזרם עוד הפעם חזר אלי עוד יותר חזק . פתאום חשקתי בו בעניי הוא היה ביחיד בעולם כולו באותו רגע . את רוצה אולי לשתות משהו ? הוא שאל . לא , תודה אני לא שותה חריף ליד ההורים שלי או בקרבה שלהם . אפילו שאני כבר די גדולה לשטויות האלה . הם אפילו לא יודעים שאני מעשנת מדי פעם . הסתובבתי לאחור להסתכל על השמיים והוא עמד מאחורי ופתאום התחילו הזקוקים . זה היה רגע הכי רומנטי בתולדות חיי . חייכתי לעצמי חיוך מפה עד לונדון הרגשתי אושר ופרפרים בבטן . כשהסתובבתי להגיד לו שאני כן זוכרת הוא כבר היה עם הגב ללכת לבפנים . הרגשתי מטומטמת שהפחידה אותו והוא ברח . אבל מאוד קיוויתי שהוא הרגיש את הרגע שהרגשתי . נכנסתי אחרי כמה דקות לבפנים וראיתי אותו מדבר עם אבא שלי ומספר לו על לונדון וכל מני עסקים שלא הצלחתי לשמוע . הסתכלתי עליו כל הערב אני מקווה שלא שמו לב . המסיבה נגמרה והאורחים כולם הלכו חוץ מסעידה ובן דוד שלה סמי . יצאתי לשניה בחוץ וכשחזרתי סמי פשוט נעלם בסלון ישבו רק סעידה וההורים שלי . כל כך קיוותי שהוא לא הלך אבל לא שאלתי כדי שלא יתחילו לחשוב דברים . אתם מבינים הורים הם אנשים פרנואידים . עליתי במדרגות והראש שלי היה למטה ולא שמתי לב ונתקעתי בטעות בסמי בבחור החלומי הזה פשוט הוא נפל אחורה ונפלתי אחריו והפנים שלנו היו קרובים זה אל זה . הרגשתי את הלב שלי עוד רגע יוצא מהמקום ושם ההורים שלי נכנסו לתמונה .


תגובות (1)

וואוו תמשיכיי בדרך כלל אני לא אוהבת סיפורים כאלה ויותר מתחברת לקטע עם הערבים אבל באמת שהתמכרתיי

25/01/2015 13:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך