משהו בין אסור למותר פרק13

אלינה 30/01/2015 567 צפיות אין תגובות

פתחתי את דלת הבית הגדולה שיש לנו ונכנסתי הבית . הדמעות שלי כבר התפוגגו מעצמן .עדיין לא הצלחתי לעכל את מה שקרה לפני מספר שניות . נכנסתי למקלחת שהיית אצלי מחוברת לחדר . הורדתי בגדים ביאוש מפחיד ונכנסתי מתחת למים להוריד את כל היום הזה מעלי ואת האלכוהול שכבר לא השפיעה עלי כבר כמעט .
יצאתי מהמקלחת לאחר רבע שעה עם מגבת על הראש וחלוק מכותנה . יצאתי לאמצע החדר הסתכלתי מסביבי והבנתי שאני פשוט מיואשת הרגשתי שאני מחפשת משהו שאני בעצמי לא יודעת מה זה .
התקדמתי לכייון הארון להוציא בגדים ולפתע שמעתי את האיפון שלי . שלחו לי הודעה באצפ ממספר לא מזוהה . נכנסתי לשיחה והיה רשום שם :"את בחורה מדהימה אני מצטער שלא הצלחתי להגן עליך לפני בעצם שלא הכרתי אותך לפני ." הייתי מעט בהלם לא ידעתי מי זה וגם בתמונה שלו היית מוסתרת כך שבכלל לא יכלתי לדעת מי זה . נאנחתי מעט ולבשתי את הסט של התחתונים והחזיה האדומים שקניתי לפני כמה ימים בקניון . שמתי את הפלאפון במטען והזזתי את הכפתור להשתק . התקדמתי לכייון המיטה ושמעתי עוד פעם רטט אבל לא רציתי לפתוח את האיפון עוד פעם כי ידעתי והרגשתי שהוודעות האלה סתם מכבידות עלי וחוץ מי זה אין להם משמעות . נכנסתי למיטה והתכסתי בסמיכה הורודה שלי שדרך אגב כל החדר שלי בורוד .
שקעתי למחשבות עד שלא התאפקתי ופתחתי את האיפון וזאת היית הודעה בכלל מדורין ומעט התבאסתי .סגרתי את האיפון טיפה בעצב וסגרתי את העניים . ניסיתי להרדם אבל המחשבות על סמי לא נתנו לי מנוח . אני הרכגשתי את הבטן שלי מתהפכת רק מלחשוב עליו . שחזרתי את הרגעים שלנו עוד מלונדון ולפתע נדהמתי שהגורל סדר את שננו . ידעתי שהוא כבר לא בעניין שלי ושהרסתי אפילו את הידידות שנוצרה בננו בזמן הקצר הזה .
הרגשתי מובכת שהוא שפשוט רציתי לתלות את עצמי מרוב בושה . ידעתי,ידעתי שעשיתי טעות לא הייתי צריכה .אולי יש לו משהי בראש ? המחשבה הזאת הדאיגה אותי לא מעט .
ניסיתי וניסיתי להרדם השעה היית שלוש וחצי בלילה ולא הצלחתי להרדם . ירדתי למטה לקחתי את הקופסאת סגריות שלי שיש לי אותה עוד משבוע שעבר ככה שאני לא מעשנת קבועה רק במצבים כאלה או אחרם רגעים של עצבים . ירדתי למטה וישבתי על המדרגות שיש לנו בכניסה לבית . הדלקתי את הסגריה ולקחתי את השאיפה הראשונה והוצאתי אותה .לפתע שמתי לב לדמות מתקדמת אלי מעט נבהלתי וכיביתי את הסגריה ,בעצם , שיט! הוא גם ככה תפס אותי כבר מזה משנה . לקחתי עוד סגריה והדלקתי .הוא התקדם אלי בהליכה מהירה ותפס אותי חזק חזק מהיידים ומשך אליו זה היה סמי . הרגתי את גופו לוהט מחום הרדתי את הלב שלו דופק חזק . הוא הסתכל אליי בעניים החומות שלו מעט דומע אך לא מבכי מהאוויר שנכנס לו בעניין הוא הסתכל עליי. והצמיד את שפתיו לשלי . היידים שלו לאט לאט ירדו למותניים שלי. נשענתי עליו עם חיבוק חזק שלא רצה לדקה לשחרר אותו. הוא התנתק ממני מעט . לא הבנתי את העניין ואז הוא התחיל לדבר . אני נמשך אלייך .הורדתי את הראש מעט מובכת מהמילים שלו . הוא הרים את ראשי מהסנטר . סתכלי עלי , מי אני ? עני נהג בלונדון ערבי אני לא מהרמה שלך . פחדתי לעשות צעד ידעתי שלא תסתכלי עליי . חשבתי שאת מתיידת איתי מרוב רחמים אבל אז הבנתי , היום בערב שאני אגלה לך את רגשותיי גם אם לא תרגישי כמוני . הסתכלתי ושתקתי בלעתי את הלשון לרגע . הוא ליטף אותי בלחי עם היד החמה שלו הרגשתי כל כך נעים , סגרתי את עני ונשקתי לו על השפתיים ולחשתי לו באוזן .ידעתי שאתה הגורל שלי . התנתקתי ממנו והסתכלי החיוך והוא עלי ותפסתי לו את היד ומשכתי אותו לכיון הדלת .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך