משהו מאוד חשוב, כולם להיכנס!

25/06/2014 1185 צפיות 26 תגובות

טוב, אז אני רוצה להגיד משהו חשוב.
בתקופה האחרונה דיי התרכזתי בלחפש סיפורים מעניינים באתר הזה.
הבנתי שרוב הסיפורים כאן הם אותו דבר.
לא מיצינו את הסיפור עם הערס החתיך שהיה לו עבר קשה והיפה התמימה והעשירה שמתאהבים ואז הוא בוגד בה, היא סולחת לו ואז הם חיים באושר ועושר?
מילא התוכן אותו דבר, אבל יש אנשים כאן שכותבים בצורה כל כך זולה, ואני לא מדברת על קללות. לפעמים קללות מעצבות את הדמות, ערס חייב לקלל. אני מדברת על שגיאות כתיב, סימני פיסוק. לפעמים נתקלתי בסיפורים שקראתי 10 פעמים את אותו משפט ולא הבנתי את הכוונה. המבין יבין.
אני לא מדברת על כל הסיפורים באתר הזה, וגם לא על סיפורי ערסים, להפך, נתקלתי בסיפורי ערסים ממש יפים שדווקא הערסיות הפכה את הסיפור למצחיק, למעניין יותר. אבל באמת, אם כבר כותבים סיפור, תכתבו מכל הלב, אף אחד לא מכריח אתכם.
זה מאוד עצוב לי שחרשתי ימים שלמים על האתר הזה, בדקתי את ההיסטוריה של כל אלה שכתבו פרקים בשבוע האחרון, והצלחתי למצוא רק 10 סיפורים באמת מקוריים ואיכותיים.
אני לא שופטת, בכלל לא, אני גם לא זאת שתחליט אם סיפור כלשהו הוא טוב או לא טוב, כי אני בעצמי לא מקצועית ואני עושה את זה כי זה כיף לי.
אז בבקשה, תשימו לב לעצמכם.
ואם מישהו לא/ מסכים איתי, הוא מוזמן לרשום לי בתגובות, אפילו להמליץ לי לנסות את הסיפורים שהוא/מישהו אחר כתב.


תגובות (26)

אני לא מסכימה איתך, יש פה ילדים שבאמת יושבים ומשקיעים את הנשמה שלהם בסיפורים, והסיפורים שלהם ממש לא זולים ובטח שלא חרושים. אם את רוצה לקרוא סיפורים יפים שהם על רמה, אני מציעה לך לקרוא את הסיפורים שלי, של פירפיר, של חדשה, של עוד אחת ואני מבטיחה לך שלא תתאכזבי.

25/06/2014 15:54

גם אני חושבת ככה.
כולם התלוננו על סיפורי המפורסמים שהשתלטו על האתר שעכשיו זה יותר הערסים.
רוב סיפורי הערסים חרושים, כי זאת המציאות וזה מה יש.
ואני מציעה לך לקרוא את שלי, את של אנונימית =) , את של הילדה שכותבת את האקדמיה למפלצות והשקרים של ריי (שם ארוך מידי), את של USER, ואני לא זוכרת עוד.

25/06/2014 15:59

    אוו, המלצת על הסיפור שלי!

    25/06/2014 16:48

    הבנתי, ליזה עז.

    25/06/2014 17:01

    סורי ליז. את שלך עדיין לא סיימתי!
    אבל ליתר ביטחון תקראי גם את של ליז! היא אחת מהכותבות שאני הכי מעריכה כאן באתר.

    05/07/2014 22:14

אני גם כמו טולי, לא מסכימה איתך, יש פה המון אנשים שמשקיעים את הנשמה שלהם בכתיבת סיפורים. יש כאלה שקצת פחות טובים בסימני פיסוק וכל הדברים האלה.. אבל הם כותבים מהלב וזה פריקה בשבילהם..
מה שאני מציעה זה שניקח את הסיפורים האלה ונעזור לאותם כותבים לשפר אותם..
ואני ממליצה לך על הסיפורים של טולי, חדשה, עוד אחת, lovE12, stor ויש עוד כמה שאני לא זוכרת..

25/06/2014 16:01

אני מסכימה עם טולי, כולם מתאמצים, כולם משקיעים ואם יש כאלה שכותבים פחות טוב זה פשוט כי הם צריכים להתאמן.
אני ממליצה לך ;
אביה – היא כותבת מושלם, כדי לך.
עוד אחת – יש לה סיפור שהיא כותבת כרגע ואני בטוחה שאת תאהבי אותו.
פירפיר ואנונימית=) שגם הם כותבות מושלם.
אמ, זה בערך מה שאני קוראת פה.

25/06/2014 16:02

את צודקת לחלוטין, אני הייתי אחת מאלא (אני נכנסת לנוסטלגיה עכשיו) שנלחמו ממש בסיפורי המפורסמים הזולים, ולא שאמרתי שכולם כאלה אלא שפשוט יש כאלה שכותבים לא מהלב אלא פשוט כותבים אותו דבר עשרת אלפים פעם, עם שגיאות כתיב, עם רעיון חרוש שלא משתנה ועוד לא מקשיבים כשמעירים להם איזו הערה בונה על אופן הכתיבה שלהם. ונכון פה ושם יש אנשים שכותבים יפה, ובכתיב נכון אבל לצערי עכשיו קשה יותר ויותר כל פעם למצוא אנשים כאלה. סיפורי הערסים הם סיפורי המפורסמים החדשים עכשיו, ומה שלמדתי מהפעם הקודמת היא שלא משנה כמה אתה מנסה לפנות אליהם (גם אם אתה מנומס וגם אם לא) אנשים ימשיכו לחשוב שהכתיבה שלהם טובה כי אנשים ממשיכים לקרוא את זה ולהגיב.

25/06/2014 16:04

    זה שמגיבים לי (או לכל אחד אחר) לא אומר שהסיפור שכתבתי הוא יפה ושלא צריך לשפר אותו, אני אישית נורא אוהבת הערות ומקבלת ביקורות תמיד.

    25/06/2014 16:08

אני מסכימה.

קצר……

25/06/2014 16:08

אני לא מסכימה עם טולי ופירפיר, קראתי תסיפורים שלכן וכולן עם אותה פואנטה אומנם יש שינו עלילתי או איזה סוד מיוחד אבל בתכלס הכל אותה פואנטה, אני אישית מאוד אהבתי את הסיפורים שלכן אך אני חושבת שמספיק כבר לסיפןרים עם הדמויות של ההוא שמעשן ומחליף בחורה כל דקה ואז הופך לאביר על הסוס הלבן חלאס הבנו תקטע עברו הלאה ואני לדוגמא ממליצה לך לקרוא את בלתי אפשרי של tomi מאוד יפה ושונה, סיפור אמיתי
ופירפיר וטולי או כל אלו שכותבות את הסיפורים האלה באמת שאני לא מעירה לכן או באה בכוונה להעליב זו פשוט דעתי אך עדיין אני חושבת שאתן כותבות יפה

25/06/2014 16:11
s~s

האמת,שאני מסכימה איתך.
כאילו, כבר כמה פעמים קראתי איזה סיפור עם ערסים וכל אלה ובאמת לא הצלחתי להבין מהם מילה אחת!
באמת יש סיפורי ערסים שהם יפים, רובם יפים.
אני ממליצה לך על הסיפורים של eliana 1 ,הם ממש יפים!
ואם את רוצה,יש לי סיפורים שכתבתי ב'קצת עליי' במשתמש הקודם שלי (SHIR M)
ודרך אגב,העלתי פרק חדש! :-)

25/06/2014 16:13

אני אישית חלקית מסכימה, כן יש פה הרבה שכן כותבים נכון, הבעיה שהרבה מהכותבים שלא הם פשוט לא מקשיבים ברגע שרוצים לתת ביקורת בונה, אלה נפגעים מה שבעיני ילדותי ביותר כן?!
אני גם הרבה פעמים כותבת לא הכי נכון אבל אני מנסה כל פעם להשתפר.
בנוגע לסיפורי ערסים, התוכן חוזר באמת יותר מידי פעמים, אני אוהבת סיפורי ערסים, כותבת כאלה גם אבל אני אישית מנסה לא לחזור על אותו תוכן מה שהרוב פה עושות (לא כולם כן?!) אבל באמת שגם אלה שכותבות על אותו תוכן כותבות בצורה שאני אישית חושבת שהורסת את הקריאה וממש לא עוזרת לי להנות מהסיפור עצמו. (דיברתי על חלק לא על כולן)

25/06/2014 16:18

האמת שאני מסכימה איתך בזה וגם הייתי רוצה שתיקראי את הסיפור שלי "ילדת החרבות" שהוא ממש לא קרוב לזה אבל מה שכתבת בקשר לשגיאות כתיב זה ממש מגעיל כי יש ילדים שהם דיסלקטים והם נולדו ככה ואנשים שאין להם את זה לא יכולים בכלל להבין!

25/06/2014 16:30

    לא כל הילדים שיש להם שגיאות כתיב הם דיסלקטים. דיסלקציה זה לא רק שגיאות כתיב, זה דבר שונה לגמרי

    25/06/2014 16:49

    אם יש ילדים שהם דיסלקטים אין לי בעיה לעזור להם לתקן טעויות ושאפילו ישלחו אליי פרקים ואני אתקן להם אותם. באמת שאין לי בעיה (ויש לי חיים, שלא תטעו).
    וברור שאי אפשר להבין, אבל רוב הילדים לא כותבים בכותרת "אני דיסלקט" או ב"רציתי להוסיף" (ואני גם יכולה להבין למה), אז מאיפה אנחנו אמורים לדעת?
    בנוסף, אני מאמינה ששום דבר כמו דיסלקציה וכדו' יכול לעצור אדם באמת. אם האדם מוכן, ועוד יותר טוב שהסביבה מוכנה לעזור, זה יעבוד.

    05/07/2014 22:11

מסכימה איתך במאה אחוז!! בהחלט יש פה הרבה מחברים שכותבים סיפורי ערסים מעולים, אני יכולה להעיד שבאמת משקיעים את הנשמה שלהם בלמצוא רעיון ועלילה מיוחדת לסיפור שלהם, וכשרואים שהסיפור שלהם מצליח, יש כאלה שמעתיקים מהם ומנסים כביכול "לקחת את הרעיון ולעשות את זה בדרך שלהם", דבר שלדעתי מעורר עילבון, אני חושבת שלכל אחד פה יש כישרון ויצירתיות ויכול לכתוב סיפור אמיתי שלו, עם דמויות משלו ולא עם תוכן חרוש כי תכלס נמאס מזה.
הכי מצחיק זה שכשכותבים להם הערה בונה על דברים שצריך לשפר מתוך רצון לעזור, הם מתלוננים על זה שתוקפים אותם וחושבים שהערות האלה באות מכותבים שחושבים שהם ברמה גבוהה יותר. ואני שואלת למה מעלים את הסיפור אם לא למען קהל הקוראים? אני מסכימה שכתיבה היא למען פריקה אבל בואו לא נהיה תמימים, התגובות הן חלק בלתי נפרד מזה כי עובדה שכולנו שמחים כשמגיבים לנו על סיפורים…אני מקווה שיום אחד הם יבינו את זה וידעו שזה לא שווה את זה.

25/06/2014 16:38

מה שכתבת נכון, יש סוגים מסוימים של סיפורים שהם פופולארים פה באתר הרבה יותר מאשר סיפורים אחרים.
אבל לדעתי את צריכה לזכור שיש פה המון כותבים שהם רק מתחילים בעולם הכתיבה ושהם פה כדי להשתפר ולקבל ביקורות ספציפיות על הכתיבה שלהם. כולנו בני אדם וכולנו עושים טעויות בסופו של דבר, גם אם נעבור על הסיפור עשר פעמים ונחפש שגיאות.
אני חושבת שזה גם לא רלוונטי להשוות ולומר שראית כמה קוראים שהכתיבה שלהם הייתה ממש טובה ושכמעט לא היו להם טעויות וכ'ו לעומת קוראים אחרים, כי לא לכולנו יש את אותו ניסיון בכתיבה.
אני גם לא חושבת שאפשר לצפות מהרמה של הכתיבה הכללית באתר להיות שווה לרמה של כתיבה כמו בספר שיצא לאור, כמו למשל הדרישה שלא יהיו שגיאות בכלל..
ובלי קשר, לדעתי קצת הכללת בכל ההודעה הזו, כי יש פה כותבים מדהימים שכותבים סיפורי ערסים מעולים וגם כאלו שבחיים לא נגעו בסיפורי ערסים וגם הסיפורים שלהם מעולים, אז כשאמרת כשכבר נמאס מהעלילה החוזרת אני לגמרי מסכימה איתך, אבל זה לא תקף לגבי כולם פה.

25/06/2014 16:53

אני רוצה להגיד לכם משהו.
מאוד כיף לי שהרוב בדיעה שלי, זה מראה לי שלא רק אני חושבת ככה, ואלה שלא, זה דיעה שלהם. אבל הכי עצוב פה שהודעה כזאת קיבלה כל כך הרבה תגובות תוך שעה, ותכלס כתבתי את ההודעה הזאת במשך 5 דקות. אבל כשאני כותבת סיפור במשך שעות, יש לי ״רק״ 5 תגובות.
זה עוד אחד מהצרות של האתר הזה. אבל יש לי מזל שהבנתי שהתגובות לא קשורות לרמה שלי או לאיך שאני כותבת.
תודה לכל הבנות שנתנו המלצות, אני אעבור על כל שם!

25/06/2014 17:21

    תראי, זה מאוד פשוט:
    אנשים רוצים להגיד את דעתם. זה פשוט ככה.
    לכן, כשאת כותבת קטע כזה שמתחנן ממני להגיד את דעתי – אני אגיב. אבל לסיפור, לא יותר מדי מגיבים כי אין להם יותר מדי מה לחוות דעה. אם תסתכלי בסיפורים שלי שמקבלים הרבה תגובות תגלי שחצי מהן סתם שיחות פנימיות ורבע זה תודות שלי למי שהגיב והעיר.
    הנה, אני אפילו אעשה ספירה:
    "פיטר פן" – 38 תגובות
    תגובות שיחה \תודה(לא כולל התגובה המקורית) – 26
    כלומר – 12 תגובות (וזה הקטע שקיבל הכי הרבה תגובות אצלי). זה לא מעט, אבל זה פחות משליש מהמספר המקורי.

    05/07/2014 22:29

את יודעת אני חושבת גם שמילא סיפורי ערסים אבל הם רושמים בשם של הסיפור סיפורי ערסים ואז את השם של הזוג כאילו זה מעצבן אז כבר מהתחלה יודעים שהם יהיו ביחד מה הקטע!!

05/07/2014 21:51

היי, אמ… את תמיד מוזמנת לבדוק את שלי ^^" "גינת הצללים" [למרות שסטיתי ממסלול הסיפור והדמות הראשית שלי התערבלהלה עם שאר הדמויות]
קק, הם ביחד מהר מדי. *יורה לעצמה בראש על חוסר המקוריות*

05/07/2014 22:17

ובכן, אני אישית לא עוקבת אחרי סיפורי ערסים. קראו את התגובה שלי תוך כדי התחשבות בעובדה הזו.

כיוון שאיני עוקבת אחר סיפורי ערסים, כפי שציינתי למעלה, אני לא יכולה לחוות דעה על התפתחות העלילה שלהם. לעומת זאת, יצא לי לראות סיפורים שהפרק עצמו היה צפוי או כמה פרקים שדגמתי (אני מרגישה עכשיו כמו אחת המשצ"יות). היו גם סיפורים שאינם סיפורים ערסים שהיו לי הערות לגביהם.
אני לא יודעת מהי ההגדרה לסיפורי ערסים, לכן אני גם לא יודעת אם אפשר לשפוט את הדמויות והעלילה הצפויה. אולי זו ההגדרה? אין לי מושג. אבל, מובן שאם זו ההגדרה עליכם לצאת ממנה ולשאוף למשהו טוב יותר.
אי אפשר באמת לדעת כמה השקיע האדם כשכתב את הפרק, לכן אני יוצאת מתוך ההנחה שבפרק הושקעה מידה בינונית, נורמטיבית. יש קטעים שלי שאני משקיעה בהם זמן רב ויש כאלה שאני נכנסת ל"שתף סיפור", כותבת את אשר על ליבי, בודקת קצת ושולחת.
ובכלל, לא צריך לשפוט בעיקר על פי ההשקעה והכוונה הטובה, אלא בעיקר על רמת הפרק\ים. אם הכותב\ת באמת רוצה להשתפר, יהיה אפשר לראות את השיפור כבר בפרק הבא.

05/07/2014 22:18

    קצת לא קשור. אבל אני אשמח לביקורת ממך בסיפור שלי (:

    05/07/2014 22:24

אעם את יכולה לקרוא את הסיפור החדש שלי ולאמר לי עם הוא יפה? ההקדמה (סעג של) הכותרת בה זה: אין שם בבקשה תנומלי שם לסיפור או משהו כזה ולסיפור עצמו כתוב תן לי עוד סיבה לחיות אז עם תוכלי לקרוא ולומר לי עם זה מקורי אני אשמח ❤️

05/07/2014 22:37

~התעניינתי מאיפה באות כמה מהתגובות האחרונות ~
כן, אני מסכימה מאוד. אני לא קוראת וכותבת סיפורי אהבה או ערסים, אבל יצא לי לראות כמה מהם. וכן, חלק מהסיפורים באמת גרועים. קללות, שגיאות כתיב, אין סימני פיסוק. אלה לא כולם, רק אנשים מסוימים. אני אישית משקיעה בסיפורים שלי. (יותר נכון, סיפור אחד עם שתי עונות). בלי שחצנות, לדעתי הם יחסית טובים. סכה״כ, אני יודעת את כללי הפיסוק וכותבת בלי שגיאות כתיב (ואני לא מדברת על שגיאות הקלדה). מי שרוצה יכול לבקר את הסיפורים שלי. אני מקבלת ביקורות בונות בברכה :)

05/07/2014 22:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך