~flowers~
אשמח לביקורת והאם להמשיך.

משחק לשניים: פרק 2- נשיקה מסוכנת

~flowers~ 14/12/2017 864 צפיות אין תגובות
אשמח לביקורת והאם להמשיך.

**הסיפור עצמו מכיל תכנים מיניים, האחריות על הקורא בלבד**__________
שיעור אחרון להיום. כל כך שמחתי שלפחות בשיעור מתמטיקה גייב לא איתי בכיתה. ישבתי ליד אמה במהלך השיעור.
הצלצול נשמע ברחבי בית הספר כמעיד על סוף היום. במהירות הכנסתי את דבריי לתיק והנחתי אותו על הגב. באתי לקום מהכיסא אף אמה עצרה אותי.
״אל תשכחי, היום בערב. תבואי אליי לפניי נתארגן ביחד.״ אמרה בחיוך אבל עם טון רציני, כמזכירה לי שאין לי מה להתווכח.
״אל תדאגי לא שכחתי.״ אמרתי מצחקקת, אמה שיחררה את ידי והתקדמתי לכיוון הדלת.
״לא תחכי לי?״ שמעתי את אמה צועקת מסוף הכיתה.
נעצרתי. ״אני צריכה ללכת למר קלר, הוא אמר לי לגשת אליו סוף יום.״ אמרתי מסתובבת אליה במבט מצטער.
״טוב תהני לך.״ אמרה עם קריצה.
״אוי, תסתמי.״ חייכתי ויצאתי מהכיתה. אמה לא יודעת עליי ועל מר קלר. מה שכן היא מפנטזת עליו כי הוא המורה הכי חתיך בבית ספר, אבל לעולם לא יהיה לה האומץ לפנות אליו ככה שהשטח פנוי לי.
תקתקתי בדלת של כיתת היסטוריה פותחת אותה מעט.
״מר קלר?״ אמרתי נכנסת לכיתה, נעמדת בדלת ומחכה לתלמיד האחרון שיצא.
״כן ג׳סיקה, תיכנסי.״ מר קלר אמר בטון סמכותי מסתכל עליי לשניה, וחוזר לעלעל בדפים שלו כמחפש משהו.
נכנסתי וסגרתי את הדלת מאחוריי.
״אז על מה רצית לדבר איתי.״ שאלתי בטון ביישני מעט, יודעת שזה מעצבן אותו שאני מתביישת ממנו, לכן עשיתי את זה בכוונה.
״אוי ג׳סיקה. כמה פעמים אמרתי לך לא לפנות אליי בטון הזה.״ אמר מניח את ידיו על השולחן.
צחקתי. מתקדמת אליו. הוא זז עם הכיסא אחורה, מחזיק במותניי ומסתכל על גופי.
״היית חייבת לשים את החצאית הקצרה הזאת?״ מר קלר אמר נושך את שפתיו.
״שמתי אותה בשבילך בייב.״ אמרתי מחייכת בזדוניות, מרימה את החצאית מעט וחושפת עוד מירכיי.
מר קלר הושיב אותי עליו, ובהה בחזה החשוף שלי, שדאגתי להעמיק את המחשוף לפני שנכנסתי לכיתה.
״אין אף אחד במסדרון?״ לחש, מלטף את ירכיי ועולה מעלה.
״אין אף אחד, ראיין.״ אמרתי בלחישה, גונחת את שמו באוזניו.
״את מטריפה אותי ג׳ס.״ ראיין אמר, ממהר להוריד את חולצתי ואת החזייה. מתחיל למשש את שדיי ולנשק את פיטמותיי המגורות.
״ראיין..״ לחשתי את שמו, מתנשפת במהירות.
״מממ?״ המהם בשאלה ממשיך בעיסוקיו.
״הדלת..״ לחשתי מעורפלת.
ראיין התעשט על עצמו הוא הקים אותי ממנו, משכיב אותי על השולחן ומוריד את החצאית שלי ממני.
״תישארי ככה.״ פקד עליי עם אצבעו. הנהנתי מסתכלת עליו בכמיהה.
ראיין הלך מהר לכיוון הדלת, בוחן את המסדרון ונועל את הדלת במהרה.
״האורות מכובים, מה שאומר שאנחנו לבד פה מלבד השרת.״ ראיין אמר, מתקדם אליי ובוהה בגופי השכוב על השולחן.
״כל כך סקסית.״ לחש ברעוותנות, מתחיל לשחרר את כפתוריי חולצתו ולהוריד אותה. בחנתי את גופו, נהנת מהנוף.
ראיין הוריד במהרה את החוטיני שלי, כך שהייתי עירומה לגמרי מולו. הוא התכופף על ברכיו והחל מנשק את ירכי עולה מעלה אל איברי, הרגשתי את נשימותיו החמות על איברי ורגליי נסגרו מעט אוטומטית. ראיין צקצק בלשונו ופתח את רגליי.
לשונו יצאה מפיו החלה מלקקת את איברי בהתגרות.
״כן ראיין,״ גנחתי נהנת מכל רגע. לשונו הגבירה את הקצב והוא הוסיף את אצבעותיו מכניס אחת לתוכי. גנחתי בהפתעה והרגשתי כמה אני רטובה בגללו, לאחר דקה הוא הכניס עוד אצבע, מזיז אותם במהרה בתוכי. לא יכולתי לשלוט על גניחותיי. ראיין עצר, מוציא את אצבעותיו ועולה אליי.
״ששש נסיכה, שלא ישמעו אותנו.״ אמר בקול צרוד. הנהנתי.
ראיין פתח את כפתור מכנסיו והוריד אותם ואת הבוקסר מגופו.
הוא מיקם את עצמו ואני התרוממתי מעט אליו, מושכת אותו אליי ומנשקת אותו בחוזקה. באחת הוא חדר אליי במהירות.
גניחה בלתי נשלטת יצאה מפי, ראיין העמיק את הנשיקה בולע את גניחותיי. חושש שמישהו יעבור במקרה וישמע אותנו.

***

״זה היה טוב.״ ראיין אמר מסתכל עליי בזמן שהוא מכפתר את חולצתו.
״זה היה יותר מטוב.״ אמרתי מחוייכת מתלבשת גם אני ומתיישבת עליו. התחלתי לנשק אותו וידיו עלו אל החזה שלי שוב. לפתע שמענו דפיקה בדלת. התנתקתי ממנו במהירות.
״מישהו פה?״ שמענו את השרת אומר.
מהר התיישבתי על הכיסא ליד אחד השולחנות לוקחת דף ועט משולחן ליד ומשחקת את עצמי כותבת.
ראיין קם במהרה ניגש לדלת ופותח את המנעול בשקט, כדי שהשרת לא יבחין שהדלת הייתה נעולה.
״אנחנו פה.״ ראיין פתח את הדלת והסתכל על השרת. ״היא הייתה בריתוק,״ אמר מסתכל על שעונו, ״אבל הריתוק מסתיים עוד שתי דקות ונצא.״ ראיין אמר בטון סמכותי מסתכל על השרת.
״בסדר, אנקה כשתצאו.״ השרת אמר, מסתובב והולך.
אנחה יצאה מפי וקמתי מהר מהכיסא לכיוון ראיין.
״אלוף שלי.״ אמרתי מנשקת אותו על השפתיים. ״אם זה ריתוק, אז אני אשמח כל יום לקבל ריתוק.״ אמרתי מחייכת באוזנו.
ראיין צחק את הצחוק שאני כל כך אוהבת.
״טוב אני חושב שכדי שנצא מפה שהשרת לא יחשוד.״ ראיין אמר מזיז את ידיו ממותניי והולך לאסוף את דבריו חזרה לתיק שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך