משחק מסוכן – פרק 10

הדר 07/07/2011 1038 צפיות 5 תגובות

ההפסקה נגמרה וכולם חזרו לכיתה, לשיעור חינוך. לילי התיישבה באנחה בכיסא ודייגו התיישב אחריה. הוא לא הסתכל על לילי, מפחד להעיר את המפלצת.
"שמעת?" שאלה כשהמורה התחילה לנאום על המצגת שתוכננה לשיעור האחרון.
"על מה?" שאל דייגו, קר ואדיש.
"על השמועה."
"שאנחנו חברים?"
"כן."
"שמעתי."
"מה אתה חושב על זה? אתה לא כועס?" שאלה עצבנית.
"לא." אמר בפשטות ושינה תנוחה בכיסא, לא מודע לכך שהתקרב אליה רק כדי להריח את הבושם שלה.
"למה?" שאלה מבולבלת.
"כי לא אכפת לי מה אנשים חושבים."
"אבל… הם חושבים שאתה חבר שלי."
"אז? מה אכפת לי?"
"אני… אני לא מבינה אותך."
"אז בואי אני אסביר לך את זה בפשטות: לא אכפת לי שאנשים חושבים שאני חבר שלך. לא אכפת לי שהם בוחנים אותי. לא אכפת לי שהבחורות חושבות שאני תפוס. לא אכפת לי."
"אה." אמרה נבוכה. עמוק בליבה היא העריצה אותו על זה שלא אכפת לו מכלום. היא גם חשבה שהיא מגזימה אבל… היא רצתה שיהיה לו אכפת. היא רצתה שהוא ישים לב. אבל הוא נותר אדיש לגמרי.
"צאי איתי לדייט." אמר לפתע. לילי הפנתה את מבטה אל דייגו במהירות. היא נותרה המומה למשמע אוזניה. הוא הציע לה לצאת. הוא הציע לה לצאת? הוא הציע לה לצאת!
"מ… מה אמרת?" שאלה בעיניים פתוחות לרווחה.
"צאי איתי לדייט." חזר על דבריו והעביר את מבטו אליה. הוא כל כך אהב את המבט המתפלא שהתפרש על עיניה התכולות.
"אני… אני לא חושבת שזה רעיון כל כך טוב. אני בקושי מכירה אותך."
"בשביל זה הדייט. מחר, אני אאסוף אותך בשש." אמר וביקש לצאת החוצה אל השירותים.
לילי ניסתה לעכל את מה שקרה כרגע. היא הולכת לצאת עם דייגו. זה הולך להיות הדייט הראשון שלה מאז הפרידה. זה הולך להיות הדייט הראשון שלה עם דייגו.
צמרמורת של התרגשות עברה בגבה והיא חייכה באושר.
דייגו יצא החוצה נרגש. הוא לא האמין שהוא הציע לה לצאת. הוא לא האמין שהוא עשה את זה.
לפתע הפלאפון שלו צלצל. הוא ענה בחיוך רחב: "הלו?"
"תגיש לי דוח." פקד קולו של דיימונד.
"אין כל כך מה להגיש." ענה דייגו במשיכת כתף.
"מה זאת אומרת 'אין מה להגיש'?" שאל בחשדנות. דייגו קילל אותו בלבו על החושים שלו. הוא תמיד ידע מתי משקרים ומתי מדברים אמת.
"אין לי מידע עליה."
"דייגו, יש סיבה לכך ששלחתי דווקא אותך אליה. אתה הצייד שלי. כל השאר הם רק כלים, אתה זה משהו אחר. אני שולח אותך לשם בידיעה שתחזור אלי עם הפרטים הכי חשובים והכרחיים. אני לא מבין מה הבעיה פה. אתה רק צריך להיכנס לה לראש, לקחת את הפרטים החשובים ולחזור אליי עם דוח מפורט לגביה. זה כל כך קשה?"
"אני לא יכול להיכנס לה לראש." אמר דייגו. רק הוא ידע שיש במשפט הזה שתי משמעויות.
"מה זאת אומרת?"
"ניסיתי להשתלט עליה. באמת שניסיתי. אבל… היא דוחה אותי. זה כאילו היא יודעת שאני רוצה להיכנס אבל היא לא מראה לי שהיא יודעת. אני חושד שהיא עושה את זה ללא כוונה."
"אולי זה אתה? אולי זה לא היא?"
"לא, זה לא יכול להיות. אחרי שניסיתי עליה השתלטתי על חברה שלה וזה הלך לי חלק. לא הייתה לי שום בעיה."
"אז אתה אומר שזו היא…" אמר מהורהר.
"כן."
אוקיי. יש עוד משהו שאני צריך לדעת על הבחורה הזו?"
"יש עוד דבר אחד. אני חושב שיש לה כוחות."
"מה זאת אומרת?"
"זה קרה לי כבר פעמיים היום. היא כעסה עליי והסתכלה עליי ו… פתאום עבר בי זרם חשמל כזה. הוא היה ממש עדין וכמעט לא מורגש אבל הוא היה שם."
"זה הכול?"
"כן."
"אני רוצה שמחר תביא לי דוח עליה. דוח שלם ומפורט."
"אבל אמרתי לך שאני לא יכול להיכנס לה לראש!"
"אז תעשה את זה בדרך הקשה. אני רוצה דוח!" קרא דיימונד בכעס וטרק. דייגו גלגל את עיניו והכניס את הפלאפון לכיסו. הוא לא הבין למה המידע על לילי היה כל כך חשוב לדיימונד. מי היא? למה היא כל כך חשובה? הרי אם זה היה כל טרף אחר הוא היה מחכה בסבלנות ואפילו שוכח מזה. אבל לילי… היא הייתה חשובה לו. המידע עליה היה חשוב לו. ולא באופן טוב.
לאחר גיחה קצרה לשירותים דייגו חזר לכיתה. הוא התיישב בכיסא ליד לילי ושתק. הוא ידע שבקרוב משהו רע יקרה לה. הוא גם ידע שכדאי לו לא להיקשר אליה.
"אתה תבוא עם האופנוע שלך?" שאלה לילי בשקט, מתחת לאפה של גברת באלדי.
דייגו הנהן. הוא העביר את ידו בשערו השחור וגירד את עורפו. סימני לחץ החלו להסתמן אצלו ולילי שמה לב. היא רצתה לפתח איתו שיחה על הדייט אבל החליטה שזה כנראה לא זמן טוב.

למחרת דייגו לא הגיע לבית הספר. לילי דאגה, היא חשבה שאולי הדייט מבוטל אבל דייגו הגיע בדיוק בזמן, בשעה שש, כדי לאסוף אותה.
לבה פעם בחזקה כשירדה למטה. היא שמחה שהוא בא. היא השקיעה הרבה זמן ומחשבה בלבוש שלה, משכנעת את עצמה שזה הדייט הראשון שלה מאז הפרידה ובגלל זה רצתה להתיפייף. היא לבשה ג'ינס שחור שהחמיא לגזרתה, חולצה שחורה שהייתה מעט הדוקה בעלת הדפס צבעוני ונעלי האולסטרס האגדיות שלה, שהביאו לה רק מזל.


תגובות (5)

איזו חמודה!!!!!
גווו לילי!!!!!!
תמשיכי!!!

08/07/2011 11:14

תמשכי סיפור מ100מם :)

08/07/2011 13:48

מהמם כרגיל :)

08/07/2011 13:58

מדהים!
תמשיכי מהר, אני במתח!

08/07/2011 16:27

פלופי הרגת אותי אעלק גווו לילי !!!
מדהים!

10/07/2011 18:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך