משרתת לתמיד – פרק 3

time machine123 13/01/2018 616 צפיות אין תגובות

היא אספה את הבגדים שלה מתוך הארון וארזה את המזוודה.
היא שמעה דפיקות על דלת החדר ומפני שהיא לא ניגשה לפתוח, מסימיליאנו פתח את הדלת והופיע בפניה.
הוא הבחין בה אורזת את המזוודה, אביטל הפסיקה את עיסוקיה לרגע והתפנתה להביט בו דקות ספורות.
" למה את רוצה לעזוב?" שאל מסימליאנו ודרש ממנה לדעת מדוע היא עוזבת.
" מפני שאחיותיך המקסימות עשו לי תרגיל וגרמו לי לקבוע איתך פגישה שבכלל לא הגעת אליה. סתם נתת לי לחכות בגשם לבד?" אמרה אביטל בחיוך עצוב.
הוא הביט בה נבוך ושתק. כי מה הוא היה יכול להגיד לה?
" אני לא ידעתי שחיכת . אני מצטער. " הוסיף מסימיליאנו במבוכה.
" אין לך מה להצטער. זה כבר נגמר. כי אני עוזבת את העבודה." הודיעה לו אביטל בקרירות והלכה משם מצוידת עם המזוודה הגדולה והענקית שלה.
הוא ירד במדרגות למטה וצפה בה מהחלון. הוא ניסה לצעוק לעברה אבל היא לא שמעה.
אחיותיו הבחינו בו וצחקקו לעצמן . " איך הצלחנו , מה?" אמרה מישל בשמחה.
" דברי בשקט , כדי שמסימיליאנו לא ישמע אותך." קראה נופר בהרהור.
אבל אז הוא הבחין שהן הסתודדו בצורה חשודה ביניהן, הוא ניגש אליהן ואמר להן : " אני דורש לדעת מה עשיתן כדי שאביטל תרצה לעזוב את העבודה." אמר והביט בהן במבט נוקב.
אבל אחיותיו לא ענו לו והביטו בו במבטים נזעמים .
" תענו לי בבקשה . אני צריך לדעת מה עשיתן לה כדי שהיא תרצה לעזוב." שאל אותן בקול זועם.
אבל הן לא ענו כלל ועלו במדרגות כל אחת לחדרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך