Lorinush
היי אנשנושים...
אני חייבת לציין שאני מאוכזבת מהתגובות... גם בסיפור הזה וגם בסיפור ׳גורל לא צפוי׳ - אם לא ליאן, מזמן הייתי מפסיקה לכתוב אותו. אין לי כבר חשק לכתוב...
את הסיפור הזה אני יתחיל לעלות בקצב מהיר יותר וככה אני יגמור אותו יותר מהר...
❤ לורין..

מתי תבין שאני אוהבת אותך ?! – פרק 7 ❤

Lorinush 24/06/2013 1568 צפיות 13 תגובות
היי אנשנושים...
אני חייבת לציין שאני מאוכזבת מהתגובות... גם בסיפור הזה וגם בסיפור ׳גורל לא צפוי׳ - אם לא ליאן, מזמן הייתי מפסיקה לכתוב אותו. אין לי כבר חשק לכתוב...
את הסיפור הזה אני יתחיל לעלות בקצב מהיר יותר וככה אני יגמור אותו יותר מהר...
❤ לורין..

פקחתי עיניים, מנסה להתרגל לקרניי השמש שהסתננו דרך החלון. הבטתי באייפון שלי שנח על השידה. 5:27 ?! ממתי אני קמה כזה מוקדם ?
התיישבתי במיטה שלי, מביטה בלין ואלי יושנות, הפום אני יעשה להם השקמה. חיוך תחמן עלה על פניי.
קמתי מהמיטה, וצעדי בעייפות לכיוון חדר השירותים. נטלתי לידי את המברשת שלי, ומרחתי עליה את המשחה הלבנה החריפה. צחצחתי שיניים ולאחר מכן שטפתי פנים. מקלחת קצרה ? מממ יאלה… התקלחתי 10 דק׳ ועטפתי את עצמי בחלוק לבן. יצאתי משירותים והתקדמתי לכיוון הארון. הוצאתי חולצה לבנה וג׳ינס כחול, לקחתי תחתונים וחזיה לבנים תואמים ונכנסתי חזרה לשירותים. התלבשתי במהירות והנחתי את המגבת בסל כביסה. יצאתי מהשירותים והלכתי לשידה, להתאפר.
סיימתי להתאפר עדין, ונעלתי את נעליי העקב שלי. הבטתי שוב בשעון שבאייפון שלי, 6:34. טוב, נעיר אותן עוד מעט… התקדמתי לכיוון החלון הקטן שבחדר ופתחתי אותו. ריח האביב חדר לאפי. ריח של פרחים, עצים, ודשא נעים. יצאתי מהחדר וסגרתי את הדלת בשקט. ירדתי במדרגות ויצאתי לכיוון החצר. התיישבתי על ספסל עץ חום שהיה של ונאנחתי. עצמתי את עיניי וחשבתי. על נתי ז״ל, איך הוא הלך ככה ?! נשמתי עמוק, מנסה להתגבר על בדמעות שצצו בצידי עיניי. חשבתי על המשפחה שלי שאני כל כך מתגעגעת אליה. סוף שבוע אני ילך לבקר אותם ! החלטתי וחייך קטן עלה על פניי. חשבתי על אלינור ולין, החברות הכי טובות שלי… חשבתי על תומר… למה הוא תמיד קר אליי כל כך ?! ופתאום אתמול הוא היה כל כך… מתחשב ! הוא ראה שאני עייפה ונתן לי לעלות לחדר, לישון… למה נתתי לו נשיקה בלחי ? אני עוד אוהבת אותו ?
על התשובה הזאת לא יכולתי לענות, כי הוא תמיד מתנהג אליי מגעיל. אבל אתמול ? הוא לא היה תומר הזה, הוא היה תומר המתחשב, החמים, המתוק… אולי הוא השתנה… ?
התנערתי במהירות במהירות ממחשבותיי, הוצאתי את האייפון מכיסי, 6:58. וואו כמה שמן אני יושבת פה ?! רק עכשיו שמתי לה שבדשא כבר מטיילים להם ילדים מהפנימייה, מדברים, צוחקים… איזה כיף זה לקום מוקדם ! בלי כל הלחץ של האירגונים על הבוקר… אני יכולה לצאת לטייל, לנשום אוויר, לחשוב…

*****

״בוקר, בוקר, בוקר, בוקר, בוקר, בוקר, בוקר, בוקר טוב !״ שרתי בקולי קולות בחדר, כמו שאלינור שרה לי ממזמן.
״מה ?!״ מלמלו שניהן והתיישבו על המיטות שלהם.
״בוקר טוב ישנוניות !״ אמרתי וצחקתי.
״יש לה חום ?!״ שאל אלינור בדאגה ולין משכה בכתפייה. לפתע שניהן נעמדו מולי והניחו יד על מצחי.
״לא…״ מלמלה לין.
״אז מה עובר עליה ?!״ שאלה אלינור בבילבול.
״הלו ?! אני כאן !! אל תדברו עליי בגוף שלישי !״ אמרתי בעצבים.
״אז מה קרה קמת כל כך מוקדם ?! המנהלת החליטה לתת לך לצאת לטייל ?״ שאלה לין בציניות ושניהן צחקו.
״כן בטח ! היא תעדיף ״אמרתי ושלושתינו התפוצצנו מצחוק.
״טוב עופו לצחצח שיניים, אני רוצה לחיות ! לא למות בגיל צעיר..״ אמרתי ושניהן עשו פרצוף חמוץ וברחו לשירותים.

*****

״בוקר טוב !״ אמרתי לדין. לין מיהרה להתיישב לידו ולהביא לו נשיקת בוקר טוב תשוקתית.
״אם אתם כל כך חרמנים, אתם מוזמנים לעלות לחדר שלנו״ אמרתי בגיחוך. ״רק לא על המיטה שלי !״ הוספתי לאחר כמה שניות של מחשבה על מה שהם יעשו…
״למה ?! דווקא המיטה של יותר נוחה משלי…״ אמרה לין בהתגרות והיא ודין צחקקו. הבטתי בשניהם במבט מאיים והם השתתקו.
״הכי טוב, לא לעזות כלום !״ אמרה לין בפלד מזוייף ושלושתינו נקרענו מצחוק.
״איפה אלי ?״ שאלתי אותם לאחר כמה דקות.
״היא בחוץ מדברת אם דניאל…״ מלמל דין.
״מממממה ?!״ צרחנו עליו אני ולין ביחד והוא נבהל ונרתע אחורה.
״כן, למה ?״ שאל בבילבול.
״על מה הוא הלך לדבר איתה ?״ שאלתי במהירות, לפני שלין הספיקה להוציא מילה.
״להתייעץ, אני חושב…״ מלמל בשקט.
״על מה ?״ המשיכה לין לחקור אותו.
״הוא התאהב באחת החברות שלה, אז הוא מבקש ממנה עזרה… נראלי..״ מלמל מבולבל.
״מה ?…״ מלמלתי בהלם.
״הו..א ה…וא לא יכול לעשות את זה ! היא אוהבת אותו !!״ צרחה לין וכל מי שהיה בכיתה הסתכל עלינו במבט תוהה.
״מה ?! פוסטר ? תמונה ? חתימה ?״ צרחתי בעצבים, וכולם חזרו לעיסוקיהם.
״היי…״ שמעתי את קולה המבואס של אלינור.
״אלוווש ! אל תשימי עליו, בנים הם עם זבל !״ אמרתי וחיבקתי אותה חזק.
״צודקת ! עם זבל זה לא מילה !!״ אמרה לין וקפצה על שתינו בחיבוק.
״אחמ אחמ״ השתעל דין שיעול מזוייף.
״אתה צריך ללכת לרופא ! אתה חולה !!״ אמרה לין בדאגה מזוייפת ואנחנו התפוצצנו מצחוק.
״אני מצאתי לי את הרופאה הכי טובה בעולם !״ אמר וקרץ ללין.
״אומייגד ! דחוף לרופא, יש לך גם טיקים בעין שמאל…״ מלמלתי וארבעתנו נקרענו מצחוק.

*****

״דקה אני באה, שחכתי את הספר שלי בחדר…״ אמרתי ללין ואלינור ועליתי במהירות לחדרי, לאחר שסיכמנו שניפגש בשיעור היסטוריה.
״אפ, אפ, אפ, אפ״ שמעתי את קולה המעצבן מאחוריי ועצרתי במקומי.
״מהר בלונדה, יש לי שיעור…״ אמרתי בעצבנות ורקתי ברגלי.
״שוב פעם החנניות עולה לך לראש ?!״ אמרה בלעג.
״עוד שניה הדם לא יעלה לך לראש !״ אמרתי בעצבים ורקתי ברגלי חזק יותר.
״ואוו, ממש הלחץ אותי…״ אמרה בזלזול. ואני בתגובה נשפתי בבוז.
״מה את רוצה ?!״ אמרתי וגילגלתי את עיניי.
״שתתרחקי מתומר שלי !״ אמרה בעצבים.
״מצטערת מותק, פספסת תתחנה, הוא לא שלך !״ אמרתי בחיוך קטנטן.
״אבל הוא יהיה שלי !!״ אמרה בחיוך ניצחון והתקרבה לכיווני.
״מה שתגידי… עכשיו, אני אודה לך מאוד אם תזוזי ממני, הבושם שלך יותר מדי מחניק…״ מלמלתי והמשכתי ללכת לכיוון חדרי.
נכנסתי לחדר, לקחתי ספר היסטוריה ויצאתי מהחדר. נעלתי אותו עם המפתח והשחלתי אותו לכיס הג׳ינס שלי. החזקתי את הספר בחיקי והוצאתי את האייפון הלבן שלי מכיסי השמאלי. 34 הודעות מהקבוצה בוואצאפ, כרגיל… 7 התראות בפייסבוק. כבר ?! הייתי מחוברת לפני… 4 דקות ! והודעה אחת רגילה. ׳תמהרי ! השיעור התחיל והמורה תהרוג אותך !!״ שלחה לי לין והכנסתי במהירות את האייפון לכיסי. פתחתי את דלת הכיתה, מתנשפת מהריצה שלי כרגע.
״יש סיבה לאיחור שלך, גב׳ אזולאי ?״ שאלה המורה.
״כן… שחכתי את הספר בח…״ אמרתי.
״המורה, ראיתי אותה מדברת עם מישהי, כנראה זה היה יותר חשוב מהשיעור״ אמרה הבלונדה בקולה הפאקצי.
״תתיישבי במקומך, אני כבר מגיעה…״ מלמלה המורה וחלפה על פניי, יוצאת מכיוון דלת הכניסה.
״סליחה ?! אם לא היית עוצרת אותי ו׳מאיימת׳ עליי, לא הייתי מאחרת לשיעור, בלונדה מחומצנת״ אמרתי בלעג.
״מה אמרת, חנונית ?״ שאלה בזלזול וקמה ממקומה.
״מה ששמעת פח בלונדיני !״ אמרתי בעצבים והתיישבתי במקומי, ליד אלינור. ״היית מתה להיות כמוני !״ אמרה בחיוך ניצחון.
״אם הייתי רוצה, הייתי מתה כבר, לא ?!״ אמרתי בלגלוג וכל הכיתה צחקה.
״אוווח מטומ…״ אמרה אך המורה נכנסה לכיתה.
״שקט ! עכשיו לפתוח עמוד 7… צליל ! שבי במקומך !״ אמרה לה המורה וזאתי ישבה במקומה, מבזיקה לעברי מבטי שינאה ותיעוב.
׳בחזרה בובה׳ סימנתי לה עם השפתיים וראיתי איך היא מחליפה צבעים.
״אוקיי.. לפתוח עמוד 79, שיעור קודם למדנו שהשואה התקיימה בכמה מדינ…״ אמרה ומשם עברו להן שעתיים של היסטוריה…


תגובות (13)

למה לגמור מהר ?????????
זה מושלמיייייי
אני מאוהבת בזההההההה
בבקשהההה תמשיכייייי
לאאאב יוווו

24/06/2013 12:44

כי התגובות זה לא תגובות אמיתיות. יש שכותבות שהסיפור מהמם, מושלם, נדיר, מרגש. אבל אני, שאני כותבת אותו, שמה לב שהוא פתטי ומשעמם…
אני כבר לא נהנת לכתוב את הסיפורים…

24/06/2013 12:50

אני גם מגיבה לך על הסיפור הזההה!!
מושלם תמשיכיי

24/06/2013 12:50

תמשיכייייי!!!! הוא ממש לא פטתיייי
אנייייי רוצהההההה המשךךךךךךךך

24/06/2013 12:58

תמשיכייייי!!!!! גם את גורל לא צפוי!!!

24/06/2013 12:58

a dream – כבר העליתי את פרק 5, את מוזמנת לקרוא…

24/06/2013 13:04

*הפעם
"המיטה של יותר נוחה.."- שלך
*לעשות (לעזות)
ותמשיכי, זה דווקא סיפור יפה (:

24/06/2013 13:30

תמשיכייייייייייייייייייייי את חייבת להמשיך
ועם לא אני הזרוק עליך נעלים :/
חחחח אני יכולה להיות גם מסוכנת
תמשיכיייייייי פרק יפה ואיי מה יהיה עכשיו אני במתח….
מחכה להמשך ….
אוהבת שרית =)

24/06/2013 15:09

שני הסיפורים הם סיפורים מהמהמים ואני לא מסכימה לך להפסיק!!!

24/06/2013 22:25

תמשיכיייי

24/06/2013 23:04
LOL LOL

לא!!!!.
הסיפורים שלך ממש יפים אל תחשבי לרגע להפסיק לכתוב אותם!!!
לא משנה כמה תגובות יש לכם המון המון צפיות, זה טוב!!
ואני קוראת את הסיפורים שלך ובוהה במסך ומחייכת שיש קטעים מצחיקים ועושה פרצוף חמוץ שקורה משהו עצוב.
אני חולה על הסיפורים שלךךךךךךךךךךךךךך <3

25/06/2013 01:34

לאא אל תפסיקי באמת שהסיפורים יפים!!♥

25/06/2013 05:26

תמשיכי

25/06/2013 06:54
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך