lizza.nort
האם ניקולאי ודייב ישובו להיפגש? ומה קרה שהפריד בינהם? ומה קרה לאחיו של ניקולאי ולג'יין? כל זאת ועוד עלול להישאר בגדר תעלומה. אבל שיהיה. מקווה שנהניתם~

נגד עין הרע- מתוך הסיפור העתידי "הרפתקאותיהם הנועזות של טימותי וג'יין ר."

lizza.nort 23/11/2014 940 צפיות 28 תגובות
האם ניקולאי ודייב ישובו להיפגש? ומה קרה שהפריד בינהם? ומה קרה לאחיו של ניקולאי ולג'יין? כל זאת ועוד עלול להישאר בגדר תעלומה. אבל שיהיה. מקווה שנהניתם~

*רק להבנה כללית; ניקולאי [ניק] הוא בן 17, דייוויד [דייב] הוא בן 24
*מכיל תוכן סלאש [אהבה בין שני בנים] [תירגעו, לא מכיל תוכן מיני יותר מנשיקה]
*למען האמת, הדמויות האלה הן לא הראשיות. הם דמויות משנה חמדמדות.
*הסיפור הזה עדיין לא בתהליכי כתיבה, ספק אם אי פעם יהיה כי הוא מז'אנר שמצריך חתיכת קו עלילה מתוכנן היטב [הווווווו הכאב QQ]
*עלול להכיל ספויילרים לסיפור שאולי יפורסם כאן ביום מן הימים [אם כי יקח לי כמה זמן {כמה הרבה} אז אני לא חושבת שזה צריך להדאיג אתכם]
*פרק של גינת הצללים כבר בכתיבה, נא לא להרוג אותי.
*אולי אם הסיפור הנ"ל [הרפתקאותיהם הנועזות של טימותי וג'יין ר.] באמת יכתב, הסצנה הזו תשתנה. היא בחלק מאוד מתקדם של הסיפור, ככה שגם זה, בנוסף למה שמוזכר באזהרת הספויילר, לא אמור להדאיג אתכם מפני ספויילרים.
*אם בכל זאת בחרתם לקרוא, הנני מאחלת לכם קריאה מהנה. אל תשכחו להגיב במטותא D:


"התקשרת לקו החירום?" שאל ניקולאי, דייב הנהן וקם מהאדמה.
"הם אמרו שהם יבואו בקרוב," הוסיף דייב ופרע את שיערו הכהה של ניקולאי. "אבל… תגיד, ניק, למה לא אמרת שזה קשור לאמא שלך? היינו עוזרים לך, לא היית צריך לעשות דבר כזה… זה לא שווה את זה."
"עזוב, זה סיפור ארוך. אבל אל תדאג לי, אני אמצא אותה בסוף." הוא הרים את ראשו וחייך חיוך רחב לעבר דייב, שחייך חזרה. "אבל, בקו החירום הם באים עם משטרה והכל, נכון?"
"אמ… כן, אני חושב. למה?"
ניקולאי קם מהאדמה גם הוא וניקה את מכנסיו. "אני חייב לרוץ לפני שהם באים."
"מה? למה?" שאל דייב בבלבול מהול בדאגה.
"אני עזרתי לפושעים, גאון. אני שותף לפשע, ותאמין לי שעשיתי הרבה. אבל אל תדאג, אני יודע לאן אני הולך, הכל איתי יהיה בסדר. רק תספר לאחי שהלכתי, ושאני בטוח, שלא ידאג."
דייב בהה בו לרגע ארוך, לא יודע אפילו מה לומר. לבסוף, הוא החל לגמגם דברים שנשמעו כאילו הוא משדל אותו להישאר, אבל גמגומים אלה נקטעו באחת.
"בבקשה, אני מבטיח, אני אהיה בסדר, אמנם אני צעיר אבל אני יודע דבר או שניים. לא הייתי הולך אם לא היה לי לאן." הוא חייך חיוך רחב. "ניפגש שוב, יום אחד. אני בטוח בזה."
"אבל… עוד לא סיימת תיכון…" אמר דייב, בוהה בו בעצב.
"נכון, נכון. אני אסיים אותו במקום אליו אני הולך, אבל אני חייב לרוץ עכשיו." הוא פנה ללכת, ואז נעצר כאילו שכח דבר מה חשוב מאחור. "רק, לפני שאני הולך, יש דבר אחד שחשוב שתדע."
הוא הסתובב חזרה אל דייב ועמד על קצות אצבעותיו, נותן לשפתיהם להיפגש לשנייה קצרה. "לא החבאת את הרגש שלך בצורה טובה כל כך. זה היה ברור, לי בכל אופן…" ניקולאי חייך אליו חיוך קטנטן ושובבי, עיניו הכחולות מביטות עמוק בתוך אלה החומות של דייב.
"ב-באמת?" הוא שאל, אצבעותיו נוגעות קלות בשפתיו שלו בתדהמה.
ניקולאי הנהן בתשובה.
"ואני מתאר לעצמי שהנשיקה הזו הייתה מתוך רחמים?"
הפעם ניקולאי הניד בראשו לשלילה. "האמת היא, דייב, אני מחבב אותך. אולי אם היינו בגילאים יותר מתאימים זה לזה הקשר היה יכול להתפתח לאנשהו. מי יודע, אולי נשוב וניפגש יום אחד. אני לא דואג, הרוח תיקח אותנו לאן שהיא תיקח."
שפתיו של דייב התעקלו מעלה בחיוך, אם כי עיניו היו לחות ודמעות מלוחות איימו לזלוג מהן. "אני אוהב אותך, ניק."
"ניקולאי. השם הוא ניקולאי."
"ניקולאי." הוא שפשף את עיניו. "הפכת אותי לפדופיל."
"לא נורא, כולנו חוטאים בכרונופיליה בשלב זה או אחר. תראה אותי, מחבב בחור בן 24."
"אני צריך לתת לך משהו."
"מה זה?" שאל ניקולאי, אבל דייב רק הניד בראשו.
"תעצום עיניים ותושיט לי את יד ימין."
"דייוויד…" ניקולאי התחיל באנחה, אבל דייב רק השתיק אותו.
"דייב. זה דייב."
ניקולאי עצם את עיניו והושיט את ידו הימנית. הוא הרגיש את דייב כורך סוג של חוט עבה סביב פרק ידו ולאחר מכן עוזב את המקום ועובר להצמיד את שפתיו לאלו של ניקולאי בשנית. ניקולאי פקח את עיניו, אבל רק בקושי, והכניס את ידו בחזרה לכיס הז'קט הכחול שלו.
"בהצלחה, ניקולאי," הוא אמר בקול חרישי לאחר שהתנתק ממנו.
"אנחנו נתראה שוב." קבע ניקולאי כעובדה, ודייב רק הנהן והתרחק. "להתראות דייב, תודה על הכל. שמור על אחי ועל מיס ג'יין."
"מבטיח."
ניקולאי הנהן ורץ במהירות, שומע את סירנות המשטרה המתחילות להופיע במרחק ומגביר את מהירותו.
לאחר שרץ מרחק ארוך שגרם לריאותיו כמעט ולהתפוצץ, הוא עצר להסדיר את נשימתו ונשען על קיר בניין אקראי שהיה שם.
הוא הביט סביב, ואז נזכר במה שדייב עשה. הוא אפילו לא הסתכל על מה שנקשר אל פרק ידו.
ניקולאי הוציא את ידו הימנית מכיס הז'קט והביט בה, מייד מגלה את מה שנקשר שם.
חוט צמר אדום, ישן ודק, הגנה מפני עין הרע.
ובליבו, הוא הודה לדייב שאהב אותו מספיק בשביל לוותר על החוט שלו.


תגובות (28)

הומואים חמדמדים
יאמ הומואים
זה נשמע חביב, ו… תמשיכי!

23/11/2014 19:54

    ו… התכוונת תתחילי!
    ו… אני לא אתחיל לפני שאסיים את גינת הצללים!
    ו… יום אחד, יקירה. יום אחד.

    23/11/2014 19:59

    טוב אז תאמיני לי שאני אצפה ליום הזה.

    23/11/2014 20:24

    תהני משנים של ציפייה D:

    23/11/2014 20:25

מאוד אהבתי כתיבה עלילה מסתורין ונהניתי מאהבה שלהם. אם אחד בן 24 אז בן כמה השני… אני אדמיין משהו שבטח לא התכוונת שזה 17 24 רק כי נוח לי ואלו גילאים יפים חחח

23/11/2014 20:09

    באמת התכוונתי 17 ו24. כן. מה לעשות, זה סיפורי רקע קטנטנים. אם כי, כמו שבטח כבר הבנת, ניקולאי די בוגר לגילו ככה שזה פחות נוראי ממה שאפשר לחשוב. גיל פיזי הוא רק עוד מספר.
    אבל אני שמחה מאוד שאהבת D: אוליב~~~ התגעגעתי~

    23/11/2014 20:18

חחח לא זה בכלל לא מוזר זה ממש סבבה אני נהנית לדמיין גילאים כאלה. וואי את לא מבינה איך לקרוא את זה עשה לי חשק לכתוב. וליזוש גם אני התגעגעתי ברוכה הבאה שוב לאתר אני יותר משמחה שחזרת לקשט את דף הבית עכשיו יהיה יותר כיף לגלוש באתר בזכותך 3> 3> 3>

23/11/2014 20:30

    אז תכתבי, אני אמתין בקוצר רוח ^^
    גם אני שמחה שחזרתי, לא תאמיני עד כמה ^^ התגעגעתי לתגובות שלכם, אתם תמיד מעלים לי חיוך על הפנים~

    23/11/2014 20:34

ההההה סקוויד הנערץ (הסלבריטי קראש שלי- דיוויד ספנסר) גדול ממני ב9 שניםםם.. אם זה נראה לכם הפרש גדול כנראה אין לי שום תקווהπ_π
אני גם לא מבינה למה כל אחד תופס צד בעד/נגד הומואים, הרי מה זה עניינינו בכלל? בעיני הומואים לא חמודים ולא דוחים, הם פשוט אנשים. כולם פה מתייחסים אליהם כמו לכלבלבונים מתוקים. זאת אומרת, אם אני רואה ברשת פאנפיק על רומן בין ספיידרמן לדדפול (ויש הרבה) זה לא הופך את ספיידרמן לרגיש וחמדמד ואת דדפול לבלרינה נשית, נכון? הם עדיין הגיבורים המדהימים שהם היו קודם. גבריים באותה מידה. אני גם יכולה לאהוב את הסיפור, אבל מה הקשר? באמת?
*הרהור* האם לדעתכם אני בוגרת לגילי? ואם כן בכמה? ואולי כן יש לי תקווה? או שכדאי לי לוותר? אולי בכלל מה שאני צריכה זה לטוס לאירלנד יורקשייר ולאנוס אנשים ראנדומליים? לא יודעת, זה פשוט שהמבטא.. עעעעעעע תצילו את נשמותיכםםם אירים אני באה אחריכםםם

23/11/2014 20:42

    0…0 בקשר לסיפור (סליחה נסחפתי ושכחתי בשביל מה אני פה)
    אני מאוד אהבתי את הניגוד בין ניקולאי ודייב- אחד רצה קיצורים לשמות והשני לא רצה. אני מוצאת את כל הפרטים הקטנים מדהימים ובמקום נכון וטוב. אם נדמה את הקורא ללוח מלא כפתורים, שתדעי שלחצת בסדר הנכון^^

    23/11/2014 20:47

    אני לא חושבת שהם חמודים יותר מסטרייט, אני רק כתבתי עליהם סיפור כי יותר קל לי לדמיין שני בחורים מתאהבים מאשר בחור ובחורה. נראה לי מוזר שבחורות יכולות להתאהב, אם כי אני כותבת גם על זה. אני פשוט יותר מתחברת לסוג האהבה הזה…
    הו גאד זה יצא ההסבר הכי מוזר בהיסטוריה שאפילו לא הסביר את זה כמו שצריך *לה סיי*
    בכל אופן, אני כותבת על שניהם ושני סוגי האהבה יכולים להיות כלבים חמדמדים. הייתי כותבת גם על לסביות אבל בנות זה עם מסובך מדי להבנה, יותר קל לי להבין בנים. מילא אם היה בחור במערכת יחסים, הייתי מבינה טיפה, אבל שתי בנות ואני בלל לא יודעת מה אמור לקרות מתי למה וכמה.
    לא שאני מבינה בנים יותר טוב, אבל להם אין את כל הגינונים הנשיים הללו. ברצינות, יותר קל לפתור מקרה רצח מאשר להבין את בנות מיני.
    ואני לא טובה ב1+1+מיודעמה
    הסלבריטי קראש שלי הם בני 40 בערך, ככה שלך יש מזל [פאק יו, טננט ובנדיקט ומישה וג'ראד וג'נסן. פאאאאאאאק יווווווווו]
    -אני לא יודעת מה גילך אבל אני מנחשת שאת בגילי בעקבות אינסטינקט אנושי של לשים את עצמי באמצע.
    -סלבריטי קראש זה חלום וורוד ורחוק, אבל אל תאבדי תקווה. אלא אם הוא נשוי. כמו שלי.
    -הווווו קחי אותי איתך סנפאיי QQ

    23/11/2014 20:53

    הווו תודה לך ^^
    אני שמחה מאוד שאהבת, אוי, אני מסמיקה לי כאן *בלאשיז אין דה קרילי סטייל*
    יס, הצלחתי ללחוץ על הכפתורים בסדר הנכון. הייתה לי משימה אחת ולא פישלתי לגמרי! יס~

    23/11/2014 20:56

מסכימה מאוד עם משי. ומשי חחחח הרגת אמממ אני לא יודעת בת כמה את אבל את כן נשמעת בוגרת בהמון המון מובנים . וליזה שמחה שהתגעגעת, זה ידאג להשאיר אותך איתנו 3:

23/11/2014 20:54

    חיחי, אל תדאגי~ ^^
    אבל הומואים וסטרייטים ולסביות חמודים כשהם מתאהבים. תראי את היצורונים הקטנים, מתאהבים להם~~~

    23/11/2014 20:59

היי, באיזה תקופה הייתה הסיפור?
כי רשמת 'מיס ג'יין'.
וזה מאוד סיקרן אותי…

23/11/2014 20:58

    תופתעי לדעת שזה בימינו.
    פשוט ניקולאי קורא לה מיס ג'יין, או מיס ג'יין ר.
    זה עניין של הדמויות, אני מניחה שכשזה יהיה חלק מסיפור זה יהיה מובן יותר
    אני אשמח לשמוע את דעתך בכלליות?

    23/11/2014 21:01

    עוד שאלה,
    איך תגדירי את הסיפור הזה חוץ מסיפור אהבה.
    האם יש לו תחומים אחרים?

    23/11/2014 21:18

    את הסיפור הלא? בלשות? [נראה לי, אולי, עדיין לא בטוח עד הסוף] הרפתקאות? מתח? [דרמה?!]
    ממ, דוננו.
    לגבי הקטע הספציפי הזה, אני מתארת לעצמי שהוא די מסתורי. בוסף, הוא סיפור פרידה.

    23/11/2014 21:20

    אה, אני אשמח אם בסיפור יהיה בלשות,
    אבל לא משנה…
    מאוד אהבתי ^^

    23/11/2014 22:25

    בלי בעיה, שמחה שאהבת~

    23/11/2014 22:29

הסכמתי איתה לגבי הכפתורים חחחח אני אישית מאוהבת בבנים שמתאהבים. כל אנימה שאני רואה אני מתה שהגיבורים הראשיים יהיו זוג חחחחחחחח אוי אני דפוקה בשכל. לסביות לא אהבתי עד שראיתי איזה שתי סדרות שגרמו לי להתחבר

23/11/2014 21:06

    אני גם חולה על בנים שמתאהבים, אחד הדברים שאני אוהבת לראות ^^ למרות, שלפעמים אני אעדיף שבן ובת יהיו ביחד על בן ובן. למשל, באשמת הכוכבים העדפתי את גאס עם הייזל על גאס עם אייזיק, אפילו שאני מחבבת את השיפ של גאסXאייזיק

    23/11/2014 21:13

חחחחחחחחחחח גם אני XD

23/11/2014 21:20

מממ.. אני בת 14.. נולדתי ביוני 2000, ביום הכי ארוך ומייגע (אם כי קייצי ויפיפה) בשנה- יום אמצע הקייץ. (21) סקוויד בן 23 והוא פשוט כל כך חמוד that I just cant eeeeeeeeeeven.
הוא פריקין התחפש לג'ק ספארו בהלווין! מה יש לא לאהוב?
אמנם יש לו חברה שמנמונת וחייכנית (לא יפה במיוחד אבל מקסימה), שני כלבים (לילי הבייגלית ומארלי הלברדור) חתול (הארלי) נחשה (סבן) ושבע טרנטולות בכלובים קטנים, ונוסף על כל זה הוא חי עם אח שלו וחברה שלו (קוראים לה ניקול אגב) בבית ע-נ-ק שהוא מממן כמעט לבד מהיוטיוב (יוטיוברים מקבלים כסף)
יש לו שיער חום קצר ועיניים כחולות, מבטא אירי ממכר ושרירים (ממש קצת אבל, הוא לא נפוח) הוא רזה, בדרך כלל לובש כובע סרוג אדום וחמוד, די נמוך, יש לו חוש הומור בלתי.ניתן.לערעור ובקיצור- הוא פשוט מושלם. זהו. את הכינוי סקוויד הוא קיבל בתיכון כי הוא היה שיכור כל הזמן (אירים..) ודיבר כמו סקווידוויד^^ לא לדאוג הוא נגמל.
הוא גם גיימר יוטיובר מושבע שמשחק במיינקראפט ומרוויח על זה כסף. בדרך כלל מוצאים אותו לבוש בחולצה עם ציור של איזו שטות כזו או אחרת כמו הפינגווין מאדוונצ'ר טיים או הסמל של גווסטבאסטרז. הוא מקשיב לדאבסטפ וקצת ראפ אבל גם פופ לא נורא לו, והוא לא מקלל. בכלל. הוא כזה.. מלאך או משהו. תגידי לי שהוא לא נשמע אדיר^_~

24/11/2014 00:08

    הוא נשמע כל כך חמוד שבאלי לאכול אותו. אפשר?
    לא, ברצינות, הוא נשמע מתוק להחריד
    רק שאני מקללת כל הזמן
    וואו
    איש חזק

    24/11/2014 00:11

הסיפור נשמע אחלה [למרות שאני לא מתה על סיפורי גייז]
אבל אני מבטיחה להשתדל לעקוב:)

24/11/2014 23:19

    אנשים אני עדיין לא כותבת אותו וספק אם אי פעם אכתוב
    והעלילה הראשית היא לא גייז
    הם סיפור צדדי קטנטן
    חשבתי להעלות את הסצנה הנ"ל כי באלי

    תודה על המחמאות בכל אופן~

    24/11/2014 23:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך