hEaLer
דוגרי, אני מתגעגעת אליו.

נושמת ומתגעגעת אליו

hEaLer 16/12/2016 731 צפיות אין תגובות
דוגרי, אני מתגעגעת אליו.

אם חשבתי שאני כל כך מתגעגעת אליו אז טעיתי. הסתכלתי מעלה אל הכוכבים בדרך הביתה ונזכרתי בכל הפעמים שעלינו אליי הביתה והתמדתי ללמד אותו כל פעם משהו חדש על מיקומם ושמם של כוכבים. אז הסתכלתי על הכוכבים והתגעגעתי אליו. בדרכי הביתה עברתי ליד בית שברשותו מכונית לא שגרתית במיוחד. נזכרתי בכמה הוא אהב והעריץ מכוניות. הוא ידע כל שם וסוג של מכונית רע מלשמוע את רעש המנוע. אז ראיתי מכוניות והתגעגעתי אליו. הגעתי הביתה ורציתי להתרחץ. מסירה מעליי את הבגדים ומורידה את החזייה. נזכרתי שהוא תמיד רצה שאלמד אותו איך לכבוש את הבנות ולפתוח חזיה ביד אחת. מאז שהדגמתי לו אני עושה את זה כל הזמן. אז הורדתי את החזייה והתגעגעתי אליו. לפני המקלחת אני מקפידה להוריד את כל התכשיטים שלי. עגילים, שרשרת, טבעות. הסתכלתי על הטבעת שהוא קנה לי ליומולדת. הורדתי את הטבעות והתגעגעתי אליו. נכנסתי למקלחת ואני עומדת תחת זרם המים החמים. הסתכלתי מטה לרגליי והגיע הזמן לחדש את הקרחת. זה מזכיר לי שלא היה לו אכפת כמה צפוף היה שם. שהוא אהב אותי בכל מקרה. אז עשיתי רגליים והתגעגעתי אליו. אחר כך שמתי לב שאצבעות ידיי אינן די מטופחות. הסרתי את הלק ונזכרתי שהוא תמיד היה אוהב למשוח את ציפורניי בלק כי זה היה כרוך בלהחזיק לי את היד. אז מרחתי לק והתגעגעתי אליו. לפני שאלך לישון אקלע את שיערי לצמה. מותחת את השיער אחורה אך לא כל השיער נקלט. נזכרתי שתמיד כשהשיער שלי לא הסתדר והתעופף, היה דואג להגיד לי "יש לך מעופפים", אז אני מסרקת את שיערי לאחור ומתגעגעת אליו. נכנסת למיטה ומחשבות רצות בראש. נזכרתי בביטוי שהיה שייך לשנינו. כמו אמת ואמיתה, רק כאשר כל אחד מאיתנו אומר אמת- השני משלים "ולמיטה". ושוב אני שוכבת במיטה ומתגעגעת אליו. חשבתי שאני כל כך מתגעגעת אליו. טעיתי. אני מתגעגעת אליו יותר ממה שאני רק חושבת שאני מתגעגעת אליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך