סוואגית סלינטור
סורי על הקצר פשוט רציתי מתח מי אתן חושבות שזה ?

ניורקית וערס 2 פרק 12

סוואגית סלינטור 19/09/2013 1180 צפיות 7 תגובות
סורי על הקצר פשוט רציתי מתח מי אתן חושבות שזה ?

סובבו את הבקבוק והוא יצא על מירון ועל ג'ייס "אוקיי מירון אמת או חובה?"שאל ג'ייס "חובה"אמר "אוקיי חובה עלי לנשק תבחורה הכי כוסית פה "אמר "אבל נשמה יש לה חבר"אמר "אז המ אף אחד לא כועס יאללה"אמר ומירון "קם "סורי חייםשלי אבל את הכי כוסית שיש"הוא אמר ונישק אותי זה היה קצר "תודה(?)"אמרתי בחצי שאלה "בכיף נסיכה "אמר וקרץ לי ואני גיחכתי הוא סיבב את הבקבוק ויצא עליי ועל מעיין "הופה מעייני אמת או חובה?"שאלתי אותה "חובה"אמרה "אוקי חובה אממממ חובה עלייך להגיד מי הבחור הכי חתיך שמשהכרת אותי עד היום פגשת"אמרתי לה "אוקיי סורי חייםשלי הכל מאהבה אבל לירון"אמרה "כלבה"אמרתי "מה נשמה אני יודעת שהוא זבל חרא_אמרה "בן זונה בן אלף מסריח מטומטם מפגר אידיוט_"קטעתי אותו והיא היתנקמה בי חזרה "כן כן אב הוא חתיך"אמרה "פסדר מין הסתם "רנמקתי וצחקנו "הוא באמת בן זונ"אמר מירון "מיזה?"שאל אלירז "האקס שלי"אמרתי "לך ולי יש שיחה כפרה לעשות על אקסים על כל מה שקרה לך מאז שעברתי לפנימייה…"אמר ג'ייס"מחר" אמרתי "סבבה"ענה ומעיין סובבה את הבקבוק ויצא עליי ועל בראל "הופה הופה"אמר בחיוך "אמת או חובה?"שאל "אמת"אמרתי סבבה אמת שאת לא בתולה?"שאל והיסתכל עליי "בן זונה"סינתי "אמת"אמרתי וג'ייס היסתכל עליי בשוק "אוקיי יש לנו שיחה ארוכה לעשות"אמר ואני צחקתי ואז אני סובבתי ויצא על לורן ואלירז "אוקיי אלי אמת או חובה?"שאלה אותו לורן "חובה לור" ענה (שמות חיבה) "אוקיי חובה עליך לנשק את הבחורה שאתה היית רוצה איתה משהו"אמרה הוא קם ונישק את מעיין ולחש לה משהו היא הנהנה והם היתנשקו עוד פעם "טוב תמצאו לכם חדר"אמר בר וצחקנו הבקבוק היסתובב עוד פעם ויצא על מעיין ולור "אמת או חובה לור?"שאלה מעיין "אמת " אמרה "סבבה אמת שאת דלוקה על מישהו מפה?"אמרה "אמת"ענתה וליכסנה מבט לג'ייס שקלט את זה והסמיק 'אחי בנות מסמיקות' שלחתי לו והוא צחק.
המשכנו לשחק מלא זמן עד שעיתייפנו והלכנו לחדרים לבשתי פיג'מה וניכנסתי למיטה ונירדתמתי פתאום באמצי הלילה שמעתי חלון מתנפץ היתעוררתי וראיתי את….אני לא מאמינה


תגובות (7)

מושלם

19/09/2013 11:28

מעלףףףףףף, השלמתי את הפרקים זה מעלף

19/09/2013 11:30

תמשיכיי

19/09/2013 12:09

מושלם תמשייכיי!

19/09/2013 13:49

תמשיכיייייי

19/09/2013 16:08

מעלף מושלם הורס את הבריאות תמשיכיי בבקשהה מהררררר אני במתחח

19/09/2013 16:29

תמשיכי!!!!!

20/09/2013 05:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך