Mrs. Pancakes
יצא פשוט גרוע.
ניסיתי לתאר את הדקות האחרונות של נערה חולת סרטן ואהובה, אחר כך הזמן חלף והגיע יום ההלוויה שלה.
אני עדיין מקווה שאהבתם, ואשמח לתגובות בונות.

נעלמה, הלכה לה.

Mrs. Pancakes 27/08/2013 656 צפיות 4 תגובות
יצא פשוט גרוע.
ניסיתי לתאר את הדקות האחרונות של נערה חולת סרטן ואהובה, אחר כך הזמן חלף והגיע יום ההלוויה שלה.
אני עדיין מקווה שאהבתם, ואשמח לתגובות בונות.

החדר חשוך, רק מנורה קטנה של אור מאירה את החדר, היא שוכבת במיטה, חיוורת מראש עד כף רגל, מכוסה בשמיכה מקושטת בפרחים.
"את בסדר?" שואל, שם את ידו על מצחה החיוור, מלטף אותה, שנייה לפניי שהיא מתה.
"כן.." ענתה והשתעלה, ראשה קירח והיא לבנה כסיד, נאבקת כדיי לחיות.
"אני לא רוצה שתלכי לי" אמר והוריד את כף ידו ממצחה החיוור.
"גם אני לא" ענתה ועייניה נעצמו, היא פקחה אותן בכוח, קירות החדר היו לבנים ונקיים, הסדין היה מסודר ונקי, אך אי אפשר לראות זו כי החדר חצי חשוך.
"עדן?" שאל, ברגע זה שפתייה של הנערה החולה נהיו חיוורות, היא החווירה ומצבה קשה.
"כן?" ענתה בתשישות, כאב לה, עייניה חשכו מלפניי שבוע ששמעה כי היא לא תוכל לשרוד יותר משבוע.
"בבקשה תגידי שאת בסדר.." אמר בעצב, ברגע זה עייניה נעצמו לגמריי.

הזמן חלף, חלף באיטיות, בשבילו דקות קצרות הן כמו שנים ארוכות, הוא יוצא החוצה, כול האנשים בחוץ לבושים בבגדים כהים, בוכים ומתאבלים על אהובתו, שביינתים נחה לה מנוחת עולמים בתוך הארון הקטן והמקושט בפרחים, הוא לא יודע מה לומר, הוא פשוט פורץ בבכי בלתי נשלט, הוא ידע, היא פשוט נעלמה, הלכה לה.


תגובות (4)

אני בוכה פה, זה כל כך עצוב >

27/08/2013 04:57

זה לא עצוב, זה יצא מזעזע >< ,

27/08/2013 04:59

כל הקטע של סרטן עצוב, זה שאת חושבת שיצא לך מזעזע למרות שכתבת ממש יפה לא אומר שהסיפור לא עצוב >< !!!

27/08/2013 05:05

זה עדיין גרוע XD
יצא לי מזוויע

27/08/2013 10:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך