נקודת האל-חזור – הקדמה

29/10/2014 653 צפיות תגובה אחת

אבוטבול החליק את המפתח אל החור ופתח את הסורגים.
״תנסה להשאר כמה שיותר זמן בחוץ!״ הוא צקצק בלשונו וזרק לעברי את הבגדים שהיו עליי כשנכנסתי לכאן וסכום סימלי שאוכל להתחיל ממנו.
תפסתי את הבגדים והכסף, ״אל תדאג, אני לא הולך לחזור לכאן יותר בחיים.״ טפחתי על שכמו וירקתי על הרצפה.

״אל תתגעגע יותר מידי יא אבוטבול!״ שרתי בקולי קולות בדרכי החוצה מהכלא המעופש שהיה הבית שלי במשך שנה וחצי. המכונית של אור חנתה מול הכניסה.
״שנה וחצי ונשארת כוסית, הא?״ הוא שאל בזמן שנתן גז.
״עזוב אותי, מצאת אותה?״ חגרתי את עצמי וסידרתי את השיער במראה. האבוטבול הזקן הזה אפילו לא נתן לי זמן לסדר את השיער.
״מצאתי מצאתי! חיה טוב זאתי! והדביל שבגללו נכנסת לכלא תפס אותה,״ הוא התחיל לספר בזמן שנהג אל הפנימייה.
״אל תדאג אחי, אני הולך לקבל אותה בחזרה.״


תגובות (1)

סימלי=סמלי (מלשון "סמל". זה לא מחיר שבאמת מכסה את ההוצאות, אלא מהווה יותר סמליות וטקסיות)
אני לא יודעת איך זה עובד בבתי הכלא, אבל נראה לי שהם נותנים לך בגדים שהם לא הבגדים שלבשת כשנכנסת. מה אם עצרו אותך בפיג'מה? או עם בגד ים? או שהבגדים מלאים בדם? (זה התחרז) זה לא נראה חשוב, אבל אני קשוחה.
אהבתי את זה שהשפה אמינה. הרבה אנשים כותבים בשפה שייקספירית את מחשבותיהם של פושעים קטנים (שנה וחצי כולה), ושמת לב לזה. זה גם נשמע מעניין. הולכת לבקר את ההמשך.

02/11/2014 23:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך