נתנאל ושירן-פרק 1

time machine123 08/06/2018 517 צפיות אין תגובות

נתנאל היה מאוד לחוץ , כי בעוד כמה דקות הוא עמד להתחתן עם שירן. אל במקום להתכונן לקראת המאורע החגיגי הזה. הוא נעמד במקומו קפוא משום מה.

לקח לו זמן לעשות דבר מה . לקחת את הטלפון ולחייג לשירן ולומר שהחתונה מבוטלת.

איך הוא אמור להגיד לה שהוא כבר לא אהב אותה? איך הוא אמור לומר לה שהוא צריך לעזוב אותה בשביל להיות עם נטלי?

הוא התאהב בנטלי בדרך פלא והחליט שהוא רצה לנסות את מזלו איתה. נראה מה יקרה לו איתה בהמשך.

הוא פשוט חייג לשירן והחליט שמה שיהיה יהיה. בכל מקרה , הוא ושירן כבר לא יכולים להיות ביחד. הוא יהיה חייב לומר לה זאת באיזשהו דרך כדי שלא יוודע לה ממקור אחר.

שירן ענתה לו ושאלה: " היי נתי , אני מאוד מתרגשת, היום זה היום הגדול של שנינו . ומה איתך? תבטיח לי שלא תבריז . אני רוצה לראות אותך. נתי , מה קרה?" שאלה שירן בחשש ופניה האדימו.

היא הרגישה שקורה משהו לנתנאל , אולי קרה לו משהו והוא לא רוצה לספר לה?

" תראי , שירן . אני לא יודע איך לומר לך את זה. אני פשוט לא יכול להתחתן איתך , את מבינה? אני מוכרח לבטל את החתונה! תסלחי לי טוב? אבל אני התאהבתי במישהי אחרת ואני רוצה להיות איתה. אני מצטער. אבל אני חייב לבטל את החתונה." אמר נתנאל בקול שבור .

" מה? מה אתה אומר לי בעצם? אתה שובר לי את הלב . אני לא יכולה להרשות לך לבטל את החתונה , אני לא אתן לכך לקרות . נתנאל , אתה שומע אותי? נתי? אתה שם?" אמרה שירן בבכי תמרורים.

" אני מצטער שירן , אבל אני מוכרח לבטל את החתונה , אני כבר מרגיש שאני לא אוהב אותך יותר. אהבתי אותך , עכשיו זה עבר לי. להתראות לתמיד , אהובה!" אמר לה נתנאל במהירות וסיים את השיחה הקשה עם שירן בפתאומיות.

שירן טרקה את הטלפון והלכה להסתגר בחדרה. אחיה הגדול , אריאל דאג לשלומה וחשב שהיא הייתה שיכורה כי היא שתתה.

שירן סירבה לצאת החוצה מחדרה. היא ישבה שם ולא רצתה שאף אחד לא יראה אותה בוכה.

בין לבין , כל מה שהיא עשתה כל היום זה רק לבכות על רוע הגזרה.

לא היה שום דבר שיוכל לנחם אותה מלבד המחשבות על נתנאל ועל האישה שהוא אהב. היא לא האמינה שנתנאל יעשה דבר כזה. מעולם היא לא חשבה שהוא , האדם שאותו היא כל כך אוהבת יפגע בה כך.

אריאל ניסה לנחם אותה וניגש אל חדרה כדי לראות מה קורה עם אחותו הקטנה.

" מה קורה , אחותי? למה את עצובה?" שאל אותה ברכות וליטף את שיערה קלות.

" אריאל , אין לי חשק לדבר עם אף אחד, באמת שאין לי מצב רוח, נתנאל עזב אותי למען מישהי אחרת וביטל את החתונה שלנו. היינו אמורים להתחתן הלילה. לא חשבתי שנתי יכול לפגוע בי ומעולם לא האמנתי שהוא יוכל לעשות דבר כזה לאדם שהוא הכי אוהב. תעשה לי טובה ותצא . אני לא רוצה לראות אף אחד." אמרה שירן ברוגז והתחילה לפרוץ בבכי תמרורים.

" מה שתגידי, אני לא אוהב לראות אותך ככה. אבל איך שאת רוצה. אם את צריכה אותי , תקראי לי , טוב?" אמר אריאל ויצא מחדרה.

שירן לא הפסיקה לבכות על כך שנתי עזב אותה ביום החתונה והלך עם מישהי אחרת.

נתנאל ונטלי קבעו להיפגש בגן בשעה שבע .

הוא התיישב על הספסל ולפתע הוא הבחין בה . נטלי באה לעברו והדביקה נשיקה על שפתיו.

" נו , נברח ביחד לאינשהו? אני רוצה להיות איתך ורק איתך!" שאלה נטלי בביישנות.

" בטח . בואי. אני כבר ביטלתי את החתונה שלי עם שירן. הייתי אמור להתחתן היום. אבל לא יכולתי לברוח ממה שאני באמת מרגיש אלייך." אמר נתנאל בהתרגשות.

" באמת עשית דבר כזה בשבילי?" אמרה נטלי בהתרגשות. " אתה באמת היית מסוגל לעזוב מישהי שהיית אמור להתחתן איתה. וואו , איזה מרגש! בוא נלך מפה לפני שמישהו ימצא אותנו." קראה נטלי בהתרגשות.

נטלי ונתנאל ברחו משם כדי למצוא את מזלם ביחד.

שירן לא הפסיקה לחשוב על נתנאל. היא הרגישה שהוא היה האדם היחיד שהיא הייתה יכולה לסמוך עליו.

ועכשיו? מה יהיה עכשיו?

על מי היא תוכל לסמוך? כשהאמון אובד , אין לאן לחזור.

היא התיישבה למול החלון .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך