dontcare
ממש מצטערת שהפסקתי פשוט לא יכולתי להמשיך מסיבות כלשהן... מקווה שתמשיכו לקרוא כי אני מתחילה בפרקים הבאים את האקשן. אשמח לביקורות תגובות הכל באמת תמיד כיף לי לשמוע גם אם זה תגובות רעות!

סודות של הים ~ פרק 12

dontcare 02/10/2014 559 צפיות אין תגובות
ממש מצטערת שהפסקתי פשוט לא יכולתי להמשיך מסיבות כלשהן... מקווה שתמשיכו לקרוא כי אני מתחילה בפרקים הבאים את האקשן. אשמח לביקורות תגובות הכל באמת תמיד כיף לי לשמוע גם אם זה תגובות רעות!

פרק 12 ~ סודות של הים
סוף סוף חזרתי בשעה טובה ואני מתכוונת לכתוב הרבה פרקים בזמן הקרוב איזה כיף!

קפאתי.
״יואו אמא אני לא מאמינה!!״ אמרתי אחרי דקה ומיהרתי לחבק אותה. היא בכתה מלא. פתאום שמתי לב שאופיר לא נימצאת.
״אמא איפה אופיר?״ אמרתי
״היא אצל חבר שלה, אני חושבת״ היא ענתה. איך יכולתי לחשוב אחרת…
״אל תדאגי אמא אנחנו נעבור את זה. יהיה בסדר, אני מבטיחה״ חיבקתי אותה חזק ובכיתי גם. לא יכולתי לראות אותה בוכה. פחדתי מהעתיד. פחדתי שאשאר בלי כלום. אבל אני חייבת להשאר חזקה ואופטימית. אחרי כמה דקות אמא נרגעה. לקחתי אותה למיטה וסגרתי את דלת חדר השינה שלה. ירדתי למטה במדרגות וניגבתי את הדמעות. פתאום הדלת נפתחה. אופיר ואוסטין נכנסו בזמן שהם מיתנשקים בלהט.
קצת נבהלתי ולא ידעתי מה לעשות. הם לא שמו לב שאני שם אז זזתי הצידה לכיוון הסלון וחיכיתי. הם התחילו להתקדם באיטיות לכיוון המדרגות המובילות למרתף. בכלל לא רציתי לחשוב על מה שעומד לקרות שם. הרגשת בחילה נוראית הציפה את גופי, התחלתי להקיא באמצע הסלון. רגע לפני שהיו יורדים במדרגות, אופיר ואוסטין הפסיקו להתנשק. אופיר הסתובבה כדי לא לראות את הזוועות ואוסטין מיד בא לכיווני.
״עזוב אותה נו בוא נרד כבר למטה״ אמרה אופיר. אוסטין התעלם ממנה.
הפסקתי להקיא ואוסטין התקרב אלי ״שירה אני מצטער שהיית צריכה לראות את זה. את בסדר? את צריכה עזרה במשהו?״
״לא״ אמרתי בקול חלוש שבקושי יכולתי להוציא מגרוני. עליתי למעלה במדרגות במהירות ונכנסתי למקלחת. שטפתי את כל הלכלוך והגועל מעלי במים קרים ומרעננים. אני חייבת לעשות כבר מעשה, זה לא יכול להמשך ככה!
יצאתי מהמקלחת והלכתי לישון.

~יום חדש~

התעוררתי והתחלתי להתארגן לריצת בוקר. לבשתי טייץ אדידס שחור לבן וחולצת ספורט ורודה, עשיתי קוקו גבוה צמוד ויצאתי לרוץ. הייתי התרעננות מכל מה שקורה בזמן האחרון…
ראיתי הרבה אנשים מסתובבים ברחוב, את חלקם הכרתי ואת חלקם לא. פתאום ראיתי את אדם עם מישהי, הם הלכו ברחוב מחובקים ומחוייכים. הייתי חייבת לבדוק אז עצרתי את הריצה והלכתי לכיוונם. הוא קלט אותי עם העין ונופף לי.
״הי״ אמרתי כשהגעתי אליהם ובחנתי את הבחורה. היא הייתה יפהפיה.
״הי שירה תכירי זאת נופר החברה החדשה שלי״ אדם אמר והכיר לי אותה
״נעים להכיר אותך נופר אני שירה״ לחצתי את ידה וחייכתי
״הי שירה נעים מאוד״ היא חייכה חזרה
״טוב אני חושבת שאני אמשיך לרוץ עכשיו, שיהיה לכם בהצלחה אני ממש שמחה בישבילכם!״ חייכתי לאדם ונפרדתי מהם לשלום.
היא ניראת ממש חמודה. אני באמת שמחה בשבילו שהוא מצא משהי חדשה… אני לא ממש מכירה אותה אבל אני מקווה שהיא אוהבת אותו ושהוא אוהב אותה ושהיא תשמור לי עליו.
הייתי כבר בקצה הרחוב ופתאום שמעתי צרחה. הקול היה נשמע מוכר ואז הבנתי שזה הקול של נופר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך