זיו דנינו ♥
התגעגעתן? כל 4 תגובות המשך לפרק 9 (:

סוהרת- פרק 9 חלק א׳

זיו דנינו ♥ 27/03/2015 1055 צפיות 5 תגובות
התגעגעתן? כל 4 תגובות המשך לפרק 9 (:

״היום רק התחלתי לעבוד, חוויתי כבר מספר חוויות.
פתחתי חזית עם סוהרת ותיקה, נקלטתי בעין שלילית בעיני המפקד שלי, יצרתי סיכסוך בין חברי הצוות, נחטפתי, שוחררתי, חקרתי, והתנשקתי את הנשיקה הראשונה שלי עם אסיר.״ פרקתי את אשר על ליבי על הספה הלבנה של הפסיכולוגית שלי. אפילו לא הייתי צריכה להסתובב בשביל לראות את הבעת פניה המופתעות כאשר הגעתי לנשיקה, ציפיתי לזה.
״אלמה, את מודעת למה שיקרה ברגע שיעלו על הנשיקה?״ שאלה בקול עמוק ורציני.
״כן, אשלם קנס של 50 אלף במקרה הטוב.״ עניתי
״ובמקרה הרע?״
״במקרה הרע אכנס למעצר.״ אמרתי בנינוחות, ואז כבר הסתובבתי לראות את הבעת פניה אשר הייתה צפויה לי, הפתעה.
״מה יקרה כאשר אביך יגלה?״ שאלה.
״יוציא אותי משב׳ס ויתבע את האסיר על הטרדה מינית, לא קשה לנחש.״ אמרתי בזלזול וגלגול עיניים.
״נקווה שלא יגלה.״ אמרה בחיוך.
״נקווה.״


תגובות (5)

דיי את חייבת להמשיך אל תעצרי ככה !!
אני פשוט מתה על הכתיבה שלך את ממש מוכשרת !!!

27/03/2015 21:25

וואי ממש התגעגעתי לסיפור הזה!!!
תמשיכייי!!!

27/03/2015 21:39
Bar Bar

חיכיתי מלא שתמשיכי אני ממש שמחה!!!!!!!!
אני ממש אוהבת את הסיפור הזה תמשיכי מהרר

27/03/2015 23:29

חיייב המשך !! סיםור נורא יפה ; אני מחכה לראות מה יהיה עם הסוהרת והאסיר

27/03/2015 23:35

היי זיו, אני קוראת את הסיפורים שלך באופן קבוע אבל רק עכשיו פתחתי משתמש ורק עכשיו אני יכולה להגיב.
הכתיבה שלך ממש טובה ואני קראתי את ה״פרופיל״ שלך וגיליתי שאנחנו די דומות.
קראתי גם את הקטע שכתבת על דעות פוליטיות, כתבת בצוק איתן אני חושבת, אמרת משהו על שלושת החטופים, בקיצור גם אני ימינית וגם לי יש הרגשה רעה כשאני מסתכלת מהצד, או קוראת תגובות רעות על צה״ל.
למשל בעמוד הפייסבוק של צה״ל העלו סרטון של טירונות לגולני, אנשים ישר יורדים עליהם ומשווים לג׳ובניקים.
בנוגע לסיפור שלך אני חושבת שכדאי לך לכתוב כמה פרקים של יותר מ-15 שורות קצרות ולהעלות אחד בכל שבוע, כדי שלא תאבדי קוראים ולא תשאירי במתח(זה קצת מעצבן)
בכל מקרה תמשיכי!! שבת שלום❤️

27/03/2015 23:55
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך