Long Live The Evil Queen
סיפור חדש, מזמן לא כתבתי , התחשק לי לכתוב משהו בסגנון הזה
תהנו ♥

סיפורים בוגאס / פרק ניסיון

Long Live The Evil Queen 17/05/2013 916 צפיות 5 תגובות
סיפור חדש, מזמן לא כתבתי , התחשק לי לכתוב משהו בסגנון הזה
תהנו ♥

וגאס , 1989 הקזינו של בס , הקזינו המפורסם בעיר .
אני וליאו ישבנו תחת השלט יציאה , הוא שותה ואני מעשנת , כרגיל .
ליאו לגם את הלגימה האחרונה מבקבוק הויסיקי שלו , " אז אייברי " שון הניח את הבקבוק על האבן הגדולה שלידו , " עוד כמה זמן את מתכוונת להישאר במקום הזה ? את בת 19 , לא בת 25 , כמוני , אולי העתיד שלך יכול להשתנות , את חייבת לברוח " הוא התשייב מולי . שאפתי את השכטה האחרונה מהסיגרייה שלי , כיביתי את השאריות על הרצפה . " ליאו " התקרבתי אליו . " קודם כל , אתה לא בן 25 , שנית , טוב לי כאן , נכון , בס יכול להיות קשוח לפעמים , אבל זה רק כי אכפת לו , רק כי הוא דואג לי , ולשאר הבנות . הוא כמו אבא , אני לא אעזוב אותו , וחוץ מזה , לא סיימתי אוניברסיטה , לא השגתי כלום בחיי , אין לי אפשרות לעבודה אחרת חוץ מזו , מה אתה מציע ? "
" אני מציע " הוא הכניס את ידו לתוך כיס המקטורת שלו " שתקחי את זה , זאת האפשרות השניה שלך " הוא הושיט לי כרטיס מסחרי לבן , עליו מספר טלפון . " זה הטלפון של .. חבר קרוב שלי , אם במקרה תשני את דעתך , תתקשרי אליו , תגידי שליאו מקלנס שלח אותך , הוא כבר ימצא לך אפשרות שנייה , הוא ידאג לך , תאמיני לי שלא תצטערי . "
הכנסתי את הכרטיס לחזיית התחרה הורודה שלי . השפלתי את פניי . " תחשבי על זה " ליאו הרים את סנטרי עם האצבע שלו . הנהנתי בראשי . " עכשיו בואי נחזור פנימה , לפני שבס ישתגע " הוא לקח את ידי ופתח את דלת הכניסה של הקזינו , ברגע שנפתחה הדלת , אפשר לראות שהסתנוורתי מהאור הבוקע מהחדר , כל האורות המהבהבים על הרקדניות שעל העמודים , כמעט ערומות , בדים דקים מכסים את גופם , כל הגברים השיכורים היושבים מתחת לבמה ודוחפים לרקדניות שטרות של 50 דולר , 100 דולר , ולפעמים אפילו 200 דולר לחזייה , שולחן ההימורים העומד במרכז החדר, כל הגברים ה"גיבורים" של הקזינו כמו תמיד , מהמרים , מקווים שהמזל יאיר להם פנים , לצידם שורה של מכונות הימורים , על כל מכונה יושב אדם , גבר , אישה ולפעמים גם נערים או נערות . שולחן הפוקר מלא בגברים שיכורים וחמדניים , שחושבים שהם המלכים והם יזכו הערב בכל הקופה . שולחן הפול וההוקי אוויר רובצים במהמרים גם הם , הערב משחקים לוקאס ורייבן בפול , ומרטין וג'יימס בהוקי אוויר . לוקאס מעולם לא ניצח באף משחק פול , אך הוא עדיין מתגרה במזל , הוא מבזבז את כל כספו , ואף אחד לא עושה כלום בנידון , מובן שלא , הרי רייבן לא יפסיד הזדמנות להרוויח כסף , חמדן מסריח . לצידו של ריבן עומדת נערה בשמלה יותר קצרה ממה שנשאר מהסיגרייה שלי , היא נמרחת על רייבן בעוד לוקאס משחק , וכאשר מגיע תורו של רייבן היא מחזיקה את הסיגר הקובני שלו , לוקאס עומד עם נערה גם כן , הפעם בשמלה יותר קצרה מהשמלה של השנייה , אלוהים מאיפה משיגים דברים כאלה . למה שלא ישמו שמלות של תינוקות וזהו ?
היא ולוקאס מתזמזים בעוד רייבן משחק , יופי לוקאס , בוגר .
וככה זה כל ערב , אם לא לוקאס ורייבן , אז ג'ייק ומייקל או מארק ובן , תמיד יהיו מפגרים שאין להם חיים והם מהמרים בקזינו , אם כמה שאני אוהבת את המקום הזה , ואת בס , אני חושבת שאולי ליאו צודק, אולי הגיע הזמן לעשות משו עם החיים שלי , עדיין לא מאוחר מידיי .
בעוד כל המחשבות רצות במוחי , ליאו גורר אותי בין הגברים השיכורים והמזיעים , חלקם ממששים את התחת שלי בעודי עוברת . זה בסדר , אני אמורה להיות רגילה , אבל הפעם לא הרשתי בנוח .
הגענו לחדר ההלבשה , לחדר של כל הרקדניות , ליאו הסתובב , " אני חייב לזוז " ונשק לי בלחי . " תחשבי על זה " הוא לחש והלך .
חייכתי לעברו והלכתי למקום שלי . לשולחן האיפור הגדול שלי , ולמראה , עלייה מודבקות תמונות של ניו יורק , בוסטון , שיקאגו , ועוד כמה מקומות .
הורדתי את התמונה המאובקת של ניו יורק , החזקתי אותה בידי והתבוננתי בה .
" קדימה בנות , אייברי , קלואי , קייט , אתם עולות עכשיו , תתלבשו . " בס צעק בעודו עובר ובודק את התלבושות של כולנו . החזרתי את התמונה למקום וסירקתי את שערי בעוד שבס עבר מאחורי . " קדימה , אייברי , קדימה להתלבש , בנות , הערב מגיע חבר מאוד טוב שלי , אדון ג'ון גולייט . הוא רוצה להשקיע במקום הזה , ועם קצת מזל , אנחנו נגרום לזה לקרות " הוא חייך . " אה ,בס " קמתי מהמקום והתקדמתי לבס שעמד ליד הוילון .
הוא הסתובב אליי . " אמ , הדברים קצת קשים בשבילי עכשיו , וא..אני צריכה העלאה בשכר " אמרתי בפחד .
" העלאה בשכר ? " בס גחח . " העלאה בשכר ? תראי חמודה , את רואה את זה " הוא הסיט את הוילון של חדר ההלבשה והניח את ידו השנייה על הכתף שלי . " לי , יש מקום לפרנס , המקום שגם מביא לפרנסה שלך " הוא הסיט את הוילון בחזרה " את מבינה ? "
הנהנתי בראשי . " אייברי בואי , בואי איתי לרגע " הוא הסיט את הוילון שוב והורה לי לצאת אחריו החוצה .
הוא פתח את דלת היציאה ושלף את האקדח מכיס המקטורן שלו . הוא הצמיד את האקדח לראשי בעודי עם גבי אליו . " מה את חושבת שאת עושה ? הא ? את רוצה לגרום לי להראות רע לפני הרקדניות שלנו ? "
" מה את חושבת שהם חושבות עכשיו ? הא ? " הוא צעק וטען את האקדח . שתקתי . " תעני לי " בס צעק יותר חזק .
" א-אני לא יודעת " אמרתי בקושי . " רק רציתי העלאה בשכר , כדי לפרנס את עצמי " דמעות זלגו על הלחיים שלי , פחדתי .
" בסך הכל רצית העלאה בשכר " הוא אמר בקול לועג ושיחרר מעט את האקדח .
" בולשיט " הוא הצמיד את האקדח פעם נוספת
" תסתובבי " הוא הוריד את האקדח
" את , בעונש , גברתי הצעירה , את לא עולה הערב לבמה , את תעשי מעכשיו והלאה רק ריקודיים פרטיים והזמנות לבית , ברור לך ? " השפלתי את ראשי
" זה ברור לך ? " בס הרים את הקול
הנהנתי בראשי
" יופי , יופי . ויורדים לך 50 דולר מהמשכורת " הוא הסתובב
" א-אבל " מלמלתי
" אף מילה " הוא כיוון אליי את האקדח
" יש לך מזל שאני לא הורג אותך לכל הרוחות " הוא הוריד את האקדח והסתובב
הוא ירה ירייה לאוויר בעודו נכנס לקזינו , " 5 דקות ואת בחדר הריקודים הפרטיים . " הוא משך את דלת הברזל הכבדה . " ותלבשי משהו , מינימלי , אדון ג'ון יכנס אלייך הערב " הוא סגר את הדלת אחריו .
התישבתי על האבן הקרה , בכיתי כמה דקות . ניגבתי את האיפור השחור שנמרח על כל הפנים שלי , ונכנסתי בחזרה לקזינו , לעשות את העבודה שלי .


תגובות (5)

ואה הסיפורים על פשע רק גדלים באתר :)
אהבתי נורא ומחכה להמשך XD

17/05/2013 06:02

וואוו זה מדהים
אהבתיייי מאווווווד
תמשיכייי

17/05/2013 06:11

אוהבת לאן שהסיפור חותר
תמשייכייי

17/05/2013 06:56

תמשיכייי

17/05/2013 07:09

תמשיכייי נשמע מעניין !

17/05/2013 11:15
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך