Long Live The Evil Queen
עוד מין פרק מעבר , פרק הבא כבר יתבהרו הדברים ((;

סיפורים בוגאס / פרק שלישי

Long Live The Evil Queen 19/06/2013 732 צפיות 3 תגובות
עוד מין פרק מעבר , פרק הבא כבר יתבהרו הדברים ((;

פתחתי את דלת הבית וזרקתי את התיק עם כל החפצים שלי על הספה, כמה טוב להיות בבית ..
התיישבתי על הספה והוצאתי את התמונות מהכיס שלי , כולן היו ספוגות ממיי הגשם וממיי השלולית המסריחה הזאת שהרכב עם הנהג האידיוטי הזה השפריצו עליי .
פתחתי אותן והנחתי אותן על השולחן שעמד מול הספה, פיזרתי אותם ברחבי השולחן הוצאתי דף ועט וסירטטתי תוכנית שתעזור לי לברוח מכאן , מהמקום הנורא הזה .
כיסיתי את עייני עם ידי ונופפתי את אצבעי מעל כל התמונות , לבסוף נעצרתי והאצבע שלי נחתה על תמונה מסויימת, פריז .
" איזה יופי ,עדיף כבר שניסע להודו וזהו .
הרמתי את התמונה בידיי והחזקתי אותה מול פניי , התבוננתי בנ כמה דקות . אחרי 3 דקות שבהיתי התמונה זיכרון אלה במוחי , הכרטיס .
לקחתי את התיק עם כל הדברים מהקזינו וחיפשתי חזיית תחרה ורודה . חייכתי בעודי מוציאה את החזייה ובתוכה הכרטיס שנתן לי ליאו, הוצאתי את הכרטיס מהחזייה ובחנתי אותו .
שווה לנסות , הוצאתי את הפלאפון מהכיס, כאשר הדלקתי אותו ראיתי שהשעה 2 וחצי בלילה .
לא משנה , נתקשר מחר, הבנאדם ירצח אותי במקום לעזור לי אם אתקשר עכשיו.
הנחתי את הטלפון ואת הכרטיס על השולחן ליד התמונות, הדף והעט .
התקרבתי לשולחן , הרמתי את העט, והתחלתי לצייר ולכתוב תכנית שתעזור לי לצאת מכאן, אני חייבת, חייבת לעזוב .

*

" If our love is tragedy why are you my remedy, if our love's insanity why are you my clarity "
צלצול הפלאפון העיר אותי . פתחתי את העיניי ולקחתי את הפלאפון לידיי , שיחה נכנסת ממספר לא מזוהה , אוף אינלי כוח , הזזתי את האצבע שלי ביחד עם הסימן האדום שמראה שאני לא אקבל את השיחה עכשיו , פלאפון חרא אבל לפעמם נחמד, גלאקסי 2 זה אחלה . .
הנחתי אותו על השולחן והתמתחתי. הבטתי בדף שהיה מונח על השלוחן ועליו כתובים כמה דברים : לאן לברוח : פריז
מקום שהייה : מלון
זמן טיסה : אפריל 28
על כל החלק הזה מצוייר איקס גדול . כנראה שהתחרטתי, בטח שכחתי למי הייתי אמורה להתקשר, ליאו אמר שהוא יסדר הכל , למה אני מתאמצת ?
ליד הדף עמד הלפטופ ובו פתוחות 3 כרטיסיות : מלונות בפריז , מחירי טיסה, הזמנות טיסה אוןליין .
אוי אני מקווה שלא הזמנתי שום דבר .
בדקתי את טפסי ההרשמה ואת ההיסטוריה במחשב, יופי , רק כתבתי תאריך ומלון , לא הזמנתי כלום ,
התרוממתי והלכתי לאמבטיה , נעמדתי מול הכיור והבטתי במראה, האיפור שהיה על עייני נמרח , כל הפנים שלי היו שחורות , ויבשות , מדמעות .
מילאתי את האמבט במים ומעט קצף .
פשטתי את בגדיי ונכנסתי אליו , מנסה לא לחשוב כל מה שעבר עליי ,
עצמתי את עיניי והכנסתי את ראשי למים , הרגשתי איך מחשבותיי פתאום מתרוקנות, איך כל מה שקרה חלף כאילו כלום, כאילו אני מישהי אחרת, מכובדת, מישהי שלא מפחדת להרגיש את עצמה , מישהי שלא מפחדת להיות היא , מישהי שלא מפחדת .

*
תשמעו אתזה ברקע :
http://www.youtube.com/watch?v=lRgtsehL7b4

יצאתי מהאמבט אל החדר השינה , הוצאתי מהארון מכנס ג'ינס ארוך, חולצת טריקו צהובה עם כיס קטן בצד למעלה .
יצאתי לסלון וסידרתי כל מה שעשיתי אתמול בלילה , הנחתי את התיק על המיטה ואת הלפטופ , התמונה הדף הנוסף שהיה מתחת לדף המקושקש והעט ושמתי בתיק ביד החום שלי. התיישבתי על הספה ולקחתי ביד אחת את הכרטיס וביד השנייה את הגאלקסי שלי, חייגתי את המספר המופיע על הכרטיס. קירבתי את הפלאפון לאוזני, טי טי טי , תא קולי .


תגובות (3)

הרבה דברים לא מובנים .
מחכה להמשך :)

19/06/2013 05:46

מהמם ךמשיכעייי

19/06/2013 07:42
LOL LOL

תמשיכייי

19/06/2013 07:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך