Long Live The Evil Queen
פרק מעבר , לא משו . חכו לפרק הבא (;

סיפורים בוגאס / פרק שני

Long Live The Evil Queen 20/05/2013 733 צפיות 4 תגובות
פרק מעבר , לא משו . חכו לפרק הבא (;

" הנה , מכאן , אני מקווה שתהנה אדוני " בס חייכך והסיט את שני הוילונות לאמצע .הבטתי דרך חור המנעול . מעל הדלת התנוסס שלט באותיותי מחוברות וזוהרות : " ריקודיים פרטיים ". אדון ג'ון התיישב על הכיסא וחיכה לבואי . נעמדתי בחדר ההלבשה ליד המראה . ניגבתי את הדמעות שנותרו על פניי . הבטתי בעצמי במראה , ילדה בת 19 , עם שיער שטני ועיניים ירוקות , ילדה שנפגעה כ"כ שפנתה לעסקי הקזינו , ולעסקי הזנות . ילדה לבושה בחזייה ותחתון אדומים עם פייטים שקטנים עלייה ב80 מידות . הילדה הזאת , היא אני . הרגשתי שדמעות עולות בעיניי שוב . החזקתי אותם בתוכי , הגיע הזמן לצאת .
נעמדתי מול הדלת הסגורה , אלוהים אני חושבת שהזאת הדלת היחידה שיש בקזינו הזה , חוץ מדלת הכניסה . נשמתי נשימה עמוקה וסובבתי את ידית הדלת . " חיכית לי ? " אמרתי בקול עדין . ידי הייתה מאחורי האוזן השנייה שלי , נשענתי מעט על המשקוף . אדון ג'ון הביט בי והנהן . " אני אוהב את מה שאני רואה , אז את .. " הוא הסתובב מעט לכיווני עם גופו . " אני " התיישבתי עליו וכרחתי את ידיי מאחורי צווארו , " התענוג שלך להערב " הוא נישק אותי בלהט . " אדוני ? " בס קרא מבחוץ אחרי ש " רקדתי " על ברכיו של אדון ג'ון במשך 20 דקות . " כן ? " הוא פלט את המילה כאילו מכריחים אותו . .
" אני חושש שזמנך נגמר "
" באמת ? " הוא ניגב את הזיעה מפניו והביט בשעון הענק שהיה על ידו .
" אה כן , עבר זמני , טוב , אתם יודעים מה אומרים , הזמן טס כשנהנים " הוא חייך
חייכתי מעט והתרוממתי מברכיו . " תודה מתוקה " הוא נשק לי בלחי , " היה נהדר " הוא חייך שוב בעודו יוצא מהחדר , חייכתי לעברו ונכנסתי בחזרה לחדר ההלבשה . לקחתי את התיק שלי ואת המעיל החום והארוך שלי ולבשתי אותו , הלכתי למשרדו של בס בעודי מכפתרת אותו .
נכנסתי למשרדו של בס, כל הבנות עמדו בשורה ובס ישב על השולחן . " הו , אייברי " בס אמר בעודי מסיטה את הוילון ונכסת לחדר , " חיכינו לך , עכשיו כולם כאן " הוא חייך . " טוב בנות , הנה המשכורת החודשית שלכן , 300 דולרים " הוא הגיש לכל אחת מעטפה לבנה וארוכה . הוא חילק אותם לכל הבנות מלבדי . הבטתי בו במבט מבולבל . לא יכול להיות שהוא כל כך סנילי שהוא לא מביא לי כסף , או שסתם קיפצצתי על איזה זקן מסריח במשך 20 דקות , כן , בטח עשיתי אתזה כי נהנתי , מי צריך טלווזיה כשאפשר לקפוץ על סבא שיצא כרגע מהגריאטרי . " אייברי חמודה אל תדאגי " בס כנראה ראה את הפרצוף המבולבל שלי , כי אז הוא הרים מעטפה נוספת משולחנו . " הנה המשכורת שלך , 250 דולרים " הוא הגיש לי את המעטפה , כולן הביטו בי בבלבול ואני השפלתי את פניי בבושה . איזה יופי , הוא תיקח מגפון ותצעק שאני קיבלתי 50 דולרים פחות , רוצה גם שלט חוצות ?!
" זהו להיום , לילה טוב " בס הסתובב והתיישב על הכיסא הגדול והשחור שלנו בעודנו יוצאות מהחדר . " אה ואייברי " הוא קרא בעודי מסיטה את הוילון , " מקווה שלמדת לקח " הבטתי בו כמה רגעים והנהנתי בראשי . הוא חייך והתסובב עם הכיסא אל הקיר , יצאתי מהחדר והלכתי לכיוון חדר ההלבשה .
ועוד איך למדתי לקח , לא לסמוך על התחת העלוב שלך שוב .
נכנסתי לחדר ההלבשה וארזתי במהירות את האיפור והדברים שלי , דחפתי את הכל לתיק שלי , הוצאתי את התמונות מפינת המראה ומצדדיה , עוד מקומות שכנראה לא אגיע אליהם , קיפלתי אותן לחצע ודחפתי לכיסי , אבל שווה לשמור , תמונות דיי נדירות .
יצאתי במהירות מהקזינו ונעמדתי מול הדלת , שלום ולא להתראות קזינו מסריח , נקווה שתשרף ע"י דרקון מפלצתי מהגיהנום .
הלכתי לכיוון תחנת האוטובוס הקרובה .
הגשם הרטיב את פניי ובגדיי בעודי ממהרת לתחנה , הגעתי ונעמדתי מתחת לסככה הקטנה של
התחנה וחיכיתי לאוטובוס או למונית , טוב במצב שלי הייתי מוכנה גם לנסוע על סקייטבורד אם היה לו
גג . בעודי עומדת שמעתי צליל של חריקת גלגלים , יצאתי מעט משטח הסככה כדי לבדוק מה מקור הרעש , אה הבנתי , מכונית הגיעה מהחשכה ונסעה במהירות של 600 קמ"ש , אולי תקנה מטוס
וזהו ?!
המכונית טסה בדרכה מעל שלולית עמוקה , כל מיי השלולית המלוכלים הושפרצו לעברי , כל בגדיי התרטבו , אף נהג לא יכניס אותי ככה לרכב שלו , אצטרך ללכת ברגל , איזה יום מושלם .


תגובות (4)

תמשיכייי :)

20/05/2013 12:30

תמדשיכעיייי

20/05/2013 13:16

תממשייכיי עכשיוו פללייזי

20/05/2013 13:27

מושללם
למה את לא ממשיכה ?

17/06/2013 12:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך