אני אמשיך לעלות על יומיים או אחרי 5 צפיות. אני אשמח לתגובות ולרעיונות להמשך הסיפור. ההמשך יהיה סוטה אז לרגישים לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 16 תודה על הקריאה ואוהבת אתכם.

אהבה אסורה פרק 2 (רונה וטום)

23/08/2015 1079 צפיות 2 תגובות
אני אמשיך לעלות על יומיים או אחרי 5 צפיות. אני אשמח לתגובות ולרעיונות להמשך הסיפור. ההמשך יהיה סוטה אז לרגישים לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 16 תודה על הקריאה ואוהבת אתכם.

פרק 2:
מה את עושה כאן רונה?
-אמממ.. פשוט המוזיקה הייתה חזקה מידי ורציתי לשאוף אוויר. ראיתי אותך חשבתי.. תאמת.. לא חשבתי אל כלום!
-חחח.. מה עם עודד? מה הוא לא מרגיש טוב?!
-לא עודד בסדר. יש פשוט מישהי שהוא רוצה והוא מציע לה חברות… אתה יודע? לא יצאתי בגלל המוזיקה. בגלל שאני קולטת שלפעמים יכולים להיות לך הכי הרבה חברים אבל ברגעים מסויימים את מרגיש בודד.
אני מצטערת שאני חופרת לך אבא של עודד אני…
– אל תקראי לי "אבא של עודד" אני טום…
באותו הרגע שטום אמר את המשפט הזה הבנתי סופית שיש לי הוכחה לזה שיש בינינו ניצוץ! הוא לרגע רצה להפסיק להיות האבא של הידיד הכי טוב שלי ולהיות מישהו חדש..
-בואי נתחיל מהתחלה, אני טום כץ.
שמתי לב שהוא אפילו לא הזכיר שהוא אבא של מישהו או אפילו של עודד… אבל זרמתי כי כן רציתי שיהיה משהו קטן ובלתי אפשרי… מה עוד? הוא לא אמר מה הגיל שלו, ולא אין לי מושג בן כמה הוא ולא היה לי אכפת!
-אני רונה חן, בת 17.
-את רעבה? כי אני גווע!!! חחח..
-אתה יודע מה? אני דווקא רעבה.
-יש כאן מסעדה אני אשים את האוטו בחניה קרובה ונלך בסדר?
-בסדר.
אני לא ממש הייתי רעבה אבל אם הוא הציע אני ממשיכה במסע אל ליבו!
-איך עודד בכיתה?
אני נורא התאכזבתי מהשאלה של טום.
אני רוצה לפתח משהו והוא סגור…
טוב בסדר הוא נשוי עם ילד אבל..
-את יודעת מה?
-מה?
-בואי נשכח מכל מה שיש בחוץ ונתרכז בנו…
ברגע שטום אמר את המשפט הזה הלב שלי התחיל לקלוט את העיינים שמסתכלות עמוק לשלי.. את הלחיים שלו שכל כך אדומות אפילו יותר מהעגבנייה.. את הגרון שלו שבולע רוק כדי לא לנשק אותי. וזו הייתה ההוכחה שאני מוצאת חן בעיניו יותר מהוא לי!
סררה שתיקה. אכלנו את האוכל שהזמנו והעדפנו להקשיב לשתיקה הנצחית וקיווינו שמילה תהרוס את השתיקה.
לפתע אחרי שסיים לאכול, טום קם מהשולחן נתן למלצרית את הצלחת וביקשתי ממנו לקחת גם את שלי. בנימוס כמובן. הוא בשמחה לקח את הצלחת ונגע ביד שלי שלקח אותה ממני.
יצאנו מהמסעדה עשינו סיבוב סביב השכונה.
התחלתי להרגיש קור והוא בנדיבותו הציע לי את המעיל שלו. כשהוא שם אותו עליי הוא…


תגובות (2)

יש פרק חדש אבל הוא סוטה (לא לרגישים)

23/08/2015 03:08

מושלם!!

23/08/2015 03:39
סיפורים נוספים שיעניינו אותך