אהבה במבט

drevivi 15/07/2017 836 צפיות 2 תגובות

היא נכנסה לחדר המלא באנשים, מיד הבחינה בו בצד השני , מבט מהורהר על פניו , מבטו הנוקשה במעט כאשר ישר אליה מבט, הם הביטו האחד בשנייה למספר רגעים, הרגש שעלה בתוכה מבפנים חנק את גרונה, היא הסירה מבט הצידה, כאילו נכוותה בכל גופה מאש רותחת, היא כבר אינה ילדה, היא הריצה במוחה שוב ושוב את הסיטואציה ושוב לא נקטה שום פעולה, הוא צעיר ממנה בכמה שנים, היא מבוגרת הם ממש לא מתאימים, במוחה הקודח היא תחזור שוב ושוב על אותם הדברים, תשכנע את עצמה שאינם מתאימים, ושוב המבטים שלהם יצטלבו בחדר המלא אנשים, מביטים האחד בשנייה כאילו הם היחידים, ובגופה יעבור שוב רעד קל, הנשימה נעתקה מגרונה אבל שוב תזכיר לעצמה את הפרש הגילאים, למרות שהם שניהם כבר אינם ילדים, האם היא תרגיש שוב את אותה ההרגשה? שבה הנשמה נעתקת ולו לשנייה שהמבט עובר על גופו ונתקע בעיניו.. תחושת החמימות מאידך והתסכול יחדיו, למה אינה מצליחה להכיר מישהו מתאים, אהבה מתעתעת בנו כל יום בלי מסים. שוב המחסומים הם רק בראשה הקודח, מה מפריע לה להתאהב ולהתפתח… הרגש שעולה בה מבפנים מזכיר לה בעוצמה גדולה… פעם את היית אהובה, שחררי יקירה ותאהבי בשנית.. שחררי אהובה כי גם לך מגיעה אהבה ענקית.


תגובות (2)

קיטשי ללא ספק אך כתיבתך מעניינת, היא הופכת את הסיפור לסיפור יוצא מן הכלל מיוחד, מעניין.
אבל כן, הייתי שמחה לתוכן קצת יותר מקורי

16/07/2017 01:14

    תודה רבה. מבוסס כמובן על מקרה אמיתי.. אבל מוחמאת . תודה

    16/07/2017 01:30
2 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך