אהבה חד צדדית

11/08/2017 506 צפיות אין תגובות

התאהבתי.
וואו פתאום המילה הזאת באמת מקבלת משמעות. פתאום המילה אהבה היא לא סתם מילה. אז כן, התאהבתי . באדם הכי לא צפוי . אדם שאני כל כך הערכתי והערצתי ובחיים לא ציפיתי שדווקא הוא . אתם בטח שואלים עכשיו איך אפשר לדעת כשאתה מאוהב. אז אפשר, לא חסרות דרכים. זה התחיל בסתם מחשבות קטנות עליה כשלא הייתה בסביבה ומשם זה הגיע למצב שהיא הדבר היחיד שאתה חושב עליו כל היום . החיוך שלה הצחוק שלה כל דבר שהיא אומרת. ואני … באלי רק למסגר כל תמונה שלה בראש שלי ולתלות ככה ליד הלב . כל כך פחדתי שיגיע הרגע שאצטרך להיפרד ממנה כי כל כך נקשרתי והנה עכשיו שאני כבר שלושה שבועות לא ראיתי אותה היא עדיין הדבר היחיד שאני חושב עליו . באלי להיות לידה לחבק ולנשק ולאהוב . באלי שתתפרק ותשתף בכל מה שיושב לה וגם בכל מה שלא . מפחידה אותי המחשבה שמעכשיו לעולם לא אראה אותה . כי התאהבתי .
לפעמים אני כל כך מבואס שגיליתי מהי אהבה כי מהרגע שגיליתי איך זה מרגיש לאהוב גיליתי גם איך זה מרגיש לא לאהוב . לא להיות ליד הבן אדם שאתה אוהב ורוצה בגלל הפחד לשתף ולהגיד לו את מה שיושב לך על הלב . הלוואי באמת שהלוואי שהיה לי מספיק אומץ אבל אין לי כי אני חלש מידי . חלש מידי בשביל לחשוף את עצמי . מה שאני מרגיש אליה בחיים לא יהיה הדדי ולפעמים לא צריך לקבל מבן אדם תשובה שלילית בשביל להבין שזה לא הולך לעבוד . מספיק רק להסתכל עליו ועל ההתנהלות שלו מול אנשים בשביל להבין שהוא לא . לא מרגיש כמוך . אז כן, התאהבתי .
אבל מה בעצם שווה אהבה אם היא חד צדדית?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך