אני אוהבת והוא לא יודע :(

30/08/2015 703 צפיות 2 תגובות

שהלכת לא שאלתי מדוע חיכיתי ועבר כבר ארבע חודשים איך הכל יתפרק שהלכת התפשט בתוכי געגוע נשארתי שבורה ופגועה אין את מי לנשק…
הלב צובט את שמך בכל יום… אחרי ארבע חודשים שלא ישבנו לא דיברנו לא ראינו… איך פתאום אתמול היה כלכך קרוב?

אני כותבת על חבר שלי שהיינו זמן מעט ביחד אבל בזמן הזה הכרנו אחד את השנייה כאילו אנחנו מכירים כל החיים הוא האהבה הכי גדולה שלי בחיים!! לפני ארבע חודשים נפרדנו בלי שום הסברים הוא הידיד הכי טוב של אחותי והחבר הכי טוב של חבר שלה, הוא גר ליידי ולא ראיתי אותו אפילו פעם אחת…
אתמול היינו כמה חברות אחותי וחבר שלה אצלנו בגינה ואז החלטנו שאנחנו רוצים ללכת לעשות סיבוב לא יודעים לאן עדיין.. חברה שלי אמרה אנחנו מחכים לכם בתחנה תבואו לקחת אותנו עד שתסיימי להתארגן..
רצינו לנסוע עם הרכב של חבר של אחותי, פתאום הרכב לא מניע מנסים מנסים ולא מצליחים,
אחרי חצי שעה אני מצלצלת לחברה שלי שמחכה בתחנה עם חברה שלה שהגיע מרחוק אני אומרת לה שמעי הרכב לא מניע פתאום אני שומעת את חבר שלי לשעבר ברקע והיא אומרת שהוא בא לעזור לו עם הרכב שלו, רצתי הביתה לחפוף את הראש ולשים את הבושם שהוא אוהב כמובן….
מי יכול להבין אותי?? הבטן מתפוצצת מכאבים הלב מתרגש ברמה הסטרית הרגשתי כאילו אני אוהבת אותו יותר ממה שאהבתי אותו אז.. הוא בא להגיד לי שלום הביא לי נשיקה בלחי גדולה כזאת עם רעש לא הייתן מתרגשות??? ברור שכן!
עשיתי את עצמי כאילו כלום לא מראה שאני מתרגשת או מתה מגעגועים אליו בכלל.
בקיצור הם סידרו את האוטו וחבר שלי לשעבר לקח אותנו לקיבוץ של סבא וסבתא שלו, אין כנסיה למי שלא גר בקיבוץ כמובן שהכניסו אותנו… הוא לקח אותנו למקום הכי רומני בעולם!!!! דשא ספסלים וים מקום מהחלומות…… רק אנחנו שקט שקט היינו שם אני אחותי חבר של אחותי חברה שלי חברה שלה שהגיע מרחוק והאקס שלי אני ואחותי באוטו של חבר שלה והשניים האחרות איתו.. כל הדרך לשם אני לא מפסיקה לישוב עליו אני לא יכולה לתאר לכם מה הרגשתי שהגנו לשם שכבנו על הדשא כולם חברה של חברה שלי נמרחה עליו איך אפשר שלא הבן אדם הורס את הבריאות חתיך הורס על כלכך גבר בקיצור היא עושה לו מסאז והם מדברים בכלל לא מכירים בקיצור אחרי חצי שעה שאנחנו יושבים חברה שלי מתקשרת הלכתי לצד לדבר איתה אני לא מכירה את הקיבוץ הזה אבל סתם הלכתי סיבוב תוך כדי ואני מספרת לה מה הולך בדיוק ועם מי אני טוב מפה לשם האקס שלי צרח צריחה אליייייננננוייייייייי!!!!!!!! נבהל לא יודעת אולי כי נעלמתי או שהיא פחד בקיצור אחותי אומרת לי אלינוי הוא כלכך נבהל שהלכת כאילו קרה משהו נלחץ ממש!! מה הייתן חושבות??
טוב אחרי זה אחותי אומרת שקר לה ולא היה לה סוודר או זאקט אז האקס שלי אמר שיש לו באוטו שתלך לקחת והביא לה את המפתחות היא אמרה לי לבוא איתה אז הלכתי ובדרך שאנחנו הולכות הוא מאחורינו ואמר שהוא בא איתנו ״כי היא לא תמצא את הזאקט״ בסדרררר אחותי אומרת שזה בגללי אני לא יודעת אבל היו שם כלכך הרבה רמזים הוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו אני מתלבטת אם להגיד לו שאני רות. לנסות או לא יודעת… כי אני נורא אוהבת אותו בנות מה אתן הייתם עושות במקומי ?? חייבת את העזרה שלכן…


תגובות (2)

אוקיי אם את לא תפעלי, את באמת תאבדי אותו. ואם את לא מאמינה לי, הרי הוא היה איתך אז הוא העדיף להביא לה את המפתח כדי להישאר איתך, כשהיא רצתה שתבואי אז הוא החליט להצטרף ״את לא תמצאי אותו״ כאילו הוא תקוע בתא הדלק.
יש שם משהו, ואת אוהבת אותו. תגידי לו שמבחינתך זה לא ניגמר, את לא תפסידי כלום!! תעשי את זה! הלוואי שאותו הילד שאני אוהבת היה נבהל כל כך אם הייתי נעלמת לו מהעיניים. בהצלחה!!

31/08/2015 02:18

את צודקת! אתמול נפגשנו והיינו יחד ישבעו מול הים והכל זרם ואמר לי שהוא מאוד התגעגע אבל אני מרגישה שהוא לא מספיק רציני ולא מתעניין! אני נורא יפה בעיניו והוא מת על איך שאני נראת הבחינות כי הוא בן אדם שמפריע לו כל שבר אצל בחורה אבל אני מרגישה שהוא לא 100 אחז…..

05/09/2015 20:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך