היי רציתי להוסיף שזה הסיפור הראשון שלי ואני רוצה לקרוא את התגובות שלכם כדי ללמוד מהבעיות בסיפור. אז תדרגו את הסיפור ותגיבו לי. תודה רבה.

אהבתו האבודה של אופיר-חלק א'

29/11/2014 613 צפיות 2 תגובות
היי רציתי להוסיף שזה הסיפור הראשון שלי ואני רוצה לקרוא את התגובות שלכם כדי ללמוד מהבעיות בסיפור. אז תדרגו את הסיפור ותגיבו לי. תודה רבה.

לאופיר הייתה אהבה, אהבה אסורה לנערה שלא יכלה להיכנע לאהבתו מאחר והוריה לא הרשו לה להתאהב בגברים בהיותה בת 13.
הוריה היו נשיא המדינה ורעייתו, והיא הייתה בתם היחידה.
הם אהבו אותה מאז ומעולם, אך ברגע הכל השתנה.
וכאן סיפורנו מתחיל:
אופיר היה אדם פשוט מן המניין שלפרנסתו צייר.
בתו של הנשיא אהבה לעזור לפשוטי העם, ולכן הלכה אליהם באופן קבוע במכוניתה.
ברגע שעברה מכוניתה של הילדה,אופיר נדהם.
ראה אותה אופיר וליבו נדם. חשב לעצמו מיהי אותה הנערה אשר נפלה אהבתו עליה?
אביו אמר לו:"אל תסתכל בני, כי בת הנשיא היא ואנו רק פשוטי העם. היא אף פעם לא תביט בך".
אך אופיר היה נחוש בדעתו לזכות בלבה.
שנים חלפו והנה הנערה הגיעה לגיל 18.אביה ואמה ערכו מסיבה לכבוד בתם, והנה כאשר חלפו השנים ואופיר בגר והפך לצייר מפורסם בכל העולם, הזמינו הוריה של הנערה אותו למסיבה.
המסיבה התחילה,המוזיקה נשמעה,והנשיא הציג את בתו לראשונה.
יפה הייתה היא עד אין סוף. שיערה בלונדיני ומקושט בסרט ורוד. שמלתה הייתה אף היא בצבע ורוד,אך גם לבנה. עיניה היו כחולות כמו הים,ואופיר זיהה אותה כי נראתה היא כמו לפני 5 שנים,אך מעט יותר גבוהה.
"בתי האהובה עמית,אין יפה ממך בנשים,אך בכל זאת תצטרכי את לבחור לך חתן".
עמית השיבה בתשובה:"אוכל לרקוד עם אחד כדי להחליט?".
"ברור בתי,את כל החלטותייך אקבל מאחר ואיני יכול להחליט עלייך יותר".
"איתו אני רוצה לרקוד". אמרה עמית,והצביעה על אופיר.
בתגובה,הושיט אופיר את ידו ולקח את עמית לרקוד.
"מי אתה?"שאלה עמית.
"אני אופיר" השיב.
"רוצה אני להכירך מאחר ויפה תואר אתה,אך חשש אחד יש לי,עם אינך רוצה להכיר אותי. אתה רוצה?"
בחלק הבא תגלו את תשובתו של אופיר ואת המשך האהבה שלהם…


תגובות (2)

הסיפור ממש יפה יחסית למישהי/ו מתחיל/ה.
מאחלת לך שתכתב/י עוד המון סיפורים.
אהבתי את החרוזים..

29/11/2014 18:16

    היי תודה ארז קראתי את הסיפורים שלך והם ממש טובים ואהבתי אותם אז תודה ובאמת היו חרוזים?לא שמתי לב

    29/11/2014 18:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך