TheShoemaker
חצי פיקציה, חצי אמיתי, "איך למות ולהשאיר את העוגה שלמה" נכתב במטרה להיות שונה, מוזר ומיוחד.

איך למות ולהשאיר את העוגה שלמה – (ג)רוטסק

TheShoemaker 29/06/2014 657 צפיות 7 תגובות
חצי פיקציה, חצי אמיתי, "איך למות ולהשאיר את העוגה שלמה" נכתב במטרה להיות שונה, מוזר ומיוחד.

אוי מיסטר D. מה יהיה אתך?
עברו 24 שעות ו-25 דקות מאז שדיברנו לאחרונה.
עברו 3 שעות מאז שהתחברת.
יש לך אימייל שעוד לא פתחת וגיבוי של תמונה מהוואטסאפ.
כבר שנה שאתה מסובב אותי על האצבע הקטנה כמו הלטר סקלטר על סטרואידים.
אתה יודע שקראתי את הספרים שהשאלת לי? וראיתי את הסרטים שהמלצת לי?
אני בדיוק באמצע סדרת המשחקים האהובה עליך. ואני לא באמת נהנה. אני עושה הכל כדי שפשוט יהיה לנו על מה לדבר בסוף היום.
אבל כנראה שעכשיו זה נגמר.
אתה זוכר מיסטר D? חלוקת התעודות בסוף שנה שעברה. תהיתי אם כדאי לעצור את זה כל עוד אפשר, מיס Y אמרה שלא, שמה זה השטויות האלה, שאחזיר הביתה מהר את השקית עם כל הדברים שהשאלת לי כי אני שק של שטויות וטמטום.
אני זוכר איך באתי לליידי, אמרתי לה שאני רוצה את התעודה עכשיו כי אני צריך לרוץ… לרוץ הביתה… לרוץ לאנשהו. רק לא להיות לידך.
הלכתי לאקדמון, חשבתי שלהתמקד בספרים שם יעזור, כמה שטעיתי.
אז בסדר, חילקו תעודות, היה נחמד, אני זוכר שישבת על מכסה האבן בגלל האלרגיה שלך לדשא.
ביקשתי ממך לחכות שם כי יש לי משהו לומר לך, ואז יצאתי אידיוט כי פשוט התחלתי לבכות.
(דפאק מוח? דפאק?)
בכל אופן, זה נכשל. לא הצלחתי לומר כלום. ברחתי הביתה עם דמעות בעיניים ו-Do I Wanna Know? שהתנגן 72 פעמים ברצף.
ידעתי שאני על הכביש המהיר להרס עצמי.
ראיתי את כל זה מגיע.
ואז פגשתי את K.


תגובות (7)

קצת לא מובן אבל אני בטוחה שאתה מודע לזה.. אהבתי! 5!

29/06/2014 20:59

    זה אמור להיות לא מובן 0-0

    29/06/2014 21:11

אני אישית אגיד לך את האמת שהתחברתי לשני הקטעים הקודמים שלך (:
מה שכתבת כאן הוא באמת כלי למחשבה יצירתית, אך הפוסט הזה הרגיש לי פחות כמוהם.
כמובן שתמיד צריך לשאוף לגבוה ביותר ולא לרמת הקטע הטוב ביותר שלך.

אני חייבת להודות שגם כאן שילבת המון אלמנטים מיוחד. כפי שכתבת ברציתי להוסיף: "נכתב במטרה להיות שונה, מוזר ומיוחד."
אין לי ספק שהשגת את מטרתך, יישר הכוח!

29/06/2014 21:11

    היי, שוב תודה על המחמאות והפעם גם על הביקורת הבונה :)
    אני אכן מסכים שהכתיבה שלי פה פחות טובה מבשניים הקודמים – כתבתי את זה באמצע שיחת סקייפ, בפיזור ראש, פשוט הרגשתי שאני חייב לכתוב עוד פרק, גם אם על חשבון האיכות שלו.

    30/06/2014 10:11

למרות שחלקים מהקטע לא מובנים אני מניחה שזה מה שאתה מנסה לעשות, היה מעניין לקרוא את זה. ותהיה קטנה…אתה במקרה לומד בליד"ה?

29/06/2014 21:30

אני פשוט אשב בפינת החדר ואמתין להמשך. כי בסוף זה בטח יהיה מובן…

נכון?

30/06/2014 12:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך