עוד מעט אני אוסיף את פרק 3. תמיד שמחה לקבל ביקורת????

אכזבה של אהבה-פרק 2

29/04/2016 590 צפיות אין תגובות
עוד מעט אני אוסיף את פרק 3. תמיד שמחה לקבל ביקורת????

עד שבמפגש אחד…
זה פשוט קרה,משהו בגוף שלי התחיל לקפוץ,ניהיה קצת חם מבפנים
ואז הבנתי:התאהבתי ????
אני יודעת שאני עדיין לא ״מספיק בוגרת״ בישביל להבין מה משמעות המילה ״אהבה״ אבל תאמינו לי שכבר בגיל הזה מתחילים להבין…
לא רציתי להראות לו שאני מרגישה משהו,רציתי להראות מישהו שקשה להשיג אותה אבל הוא הכיר אותי טוב וידע שמשהו קורה לי… אם כל האומץ שהיה לי באותו רגע אמרתי לו שיש לי גם משהו אליו. א לעומת הבנים האחרים לא קפץ עליי הוא אמר לי:״קחי כמה זמן שאת צריכה כדי לחשוב אם את באמת רוצה את זה או לא,אני לא רוצה להכריח אותך או משהו..״ וזה היה הרגע שידעתי שאני כן רוצה אותו אבל בכל מקרה לקחתי כמה ימים לעצמי … זה לקח לי שבוע להגיע להחלטה… א חיכה בסבלנות רבה וזה היה הדבר הכי מקסים שמישהו עשה בישבילי???? אני רציתי פשוט לקפוץ עליו ולחבק אותו הכי חזק שיכולתי אבל לא עשיתי זאת… א ניסה לנשק אותי נשיקה קטנה אך לא הייתי מסוגלת רצתי הביתה בבכי,א הזכיר לי את החבר לשעבר שעשה לי את הדבר הכי נורא שמישהו יכול לעשות לבן אדם. א לא הבין מה הוא עשה לא נכון וישר בלי לחשוב פעמיים רץ אחרי והשיג אותי. א התחיל לשאול שאלות ואני לא יכולתי להקשיב לו מכיוון שחשבתי רק על הדבר הנוראי שהוא (האקס) עשה לי… זה היה נורא.(עכשיו כשאני חושבת על זה ,זה לא ממש רציני????) לא יכולתי לגעת באף אחד או לדבר עם מישהו… פשוט רציתי לשקוע במוזיקה שאני אוהבת וככה להרדם.
א לא עזב אותי לשנייה לבד (לא הייתי בבית ולא היה לי לאן ללכת) הוא פשוט ישב איתי על הסלע הגדולה שבקצה הרחוב וחיבק אותי עד שהפסקתי לבכות. התחלתי לספר לו מה שקרה,הוא הסתכל עליי בשוק ואמר:״ מי זה?״ לא רציתי להגיד לו כי אני מכירה אותו הוא ממש יכעס (גיליתי שהם מכירים אחד את השני) ואז אחרי שעברנו לנושא אחר (נרגעתי) אני רואה מישהו שמאוד מוכר לי אך לא מזהה מי זה… הלב שלי פעם יותר יותר ככל שהוא התקרב. נעמדתי והתחלתי לצעוק בחוזקה :״לך מפהההה״. אני לא רוצה לראות אותך יותר אתה מגעיל אותייי???????? וכמובן שזה היה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך