אל תעשה שטויות

Me. Just ME. 07/11/2017 1165 צפיות אין תגובות

אהבתי איך שהיה לך אכפת, אבל מאז שעזבת זה די חסר לי.
אז יצאתי עם כמה בנות, דאגתי שתראי את זה. רציתי שתדעי שהמשכתי הלאה ושאת כבר לא חלק מהחיים שלי.
חשבתי שכך אוכל לקבל ממך קצת תשומת לב כמו פעם, מה שלא ממש עבד.
אני זוכר כמה שרון הפריעה לך. איך בכל פעם שהיא דיברה איתי, זה צבט לך בלב.
אז יצאתי גם איתה.
דאגתי שאחת מהחברות שלך תראה אותנו ביחד כדי שהיא תוכל לספר לך, ואולי זה יגרום לך לשלוח לי הודעה.
לא ממש היה אכפת לי אם זו תהיה הודעה עמוסת כעס או עצבים, אבל קיוויתי מאוד שזו לא הודעה של "בהצלחה איתה, מאחלת לך רק טוב"- כי רק רציתי שזה יזיז לך, אפילו קצת.
אני זוכר כמה אהבת לאכול במסעדה ההיא, אז הזמנתי מישהי לצאת איתי לדייט ממש באותה המסעדה. כמובן שדאגתי לתעד הכל ולהוסיף את המיקום.
רציתי שתדעי שאני יושב כרגע לאכול עם מישהי אחרת, במסעדה האהובה עלייך.
רציתי שתשימי לב שהזמנתי לה את אותה המנה בדיוק שתמיד היית מזמינה.

ואיך אפשר לשכוח את אותם לילות שהיית נשארת ערה כשהייתי יוצא עם חברים לשתות, והיית מתחננת בפניי שלא אעשה שטויות.
אז אחרי הפרידה יצאתי עם חברים לבר, ונחשי מה? עשיתי את השטויות הכי גדולות שיכולות להיות.
אבל… זה לא משנה כמה מספרים של בחורות השגתי באותו לילה מטורף, או כמה הייתי משוחרר ויכולתי לעשות כל מה שמתחשק לי…
הדאגה הקטנה שלך, האכפתיות, היחס שלך…
כל אלו היו חסרים לי.
ורק קיוויתי שכשאקום מחר בבוקר עם הנגאובר ואפתח את הנייד שלי, אראה הודעה ממך-"בובי, מקווה שלא עשית שטויות אתמול.. אה? ;)".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך