אפיקומין

17/08/2017 706 צפיות אין תגובות

ויקטור בראון גר בגדרה, הוא היה בן 30, מנהל חשבונות בתעשייה האווירית. פעמיים בשבוע שלח טפסים של לוטו והשתתף בהגרלות, הוא עשה זאת בבית הקפה שליד ביתו.
ב-7 לינואר הגיעה מוכרת חדשה לבית הקפה ואז הוא שאל אותה לשמה והיא ענתה ״אלונה״, היה לה חזה ענק, ואגן ירכיים כמו של צ׳לו, הוא חפץ לקנות ארטיק ״לוקס״ כמו של פעם וחיפש במקרר הענק אחר מבוקשו. היא אמרה לו : ״אני אעזור לך״, הוא לפתע הרגיש את שתי שדיה נלחצים אל גבו מלאים באנרגיה חיובית, הם מצאו ארטיק לוקס שהיה טעים אבל לא כמו פעם, הוא התחיל להתעניין במשחק הפיס צ׳אנס שם אחוזי הזכייה גבוהים יחסים. הוא אמר לאלונה: ״יש לי רגש שבקרוב יצאו 4 סימנים פיק תלתן לב מעוין, כולם מספר 9״ הוא שלח צ׳אנס ב-5 שקלים ולא זכה בכולם, אולם למחרת בשעה 10 הוא זכה ב-5,000 שקלים. פי 1000 ממה שהשקיע וחשב לעצמו, למה יש סיכוי יותר גדול, לזכות בצ׳אנס או להניח את ראשו בין שדיה של אלונה. כעבור שבוע זכה שוב עם אותם סמלים והמספר 9, אלונה חשבה: ״איזו אינטואיציה יש לו לזכות תוך 10 ימים באותם הסימנים״. וויקטור דמיין איך הוא מקלף אותה מבגדיה ולוגם צוף אהבים מגופה הדשן. הוא הפסיק לשלוח צ׳אנס כי לא חשב שיזכה במשחק זה, הוא המשיך לשלוח לוטו. ערב אחד שירד לבית הקפה הבחין בגבר זקן חובש כיפה ושלושת נכדיו איתו, וארבעתם גירדו כרטיסי חיש גד והוא חשב, איזה מין סבא זה, מהמר על עתידם של נכדיו הזאטוטים. ערב אחד ראה גבר בשנות החמישים לחייו מגרד 35 כרטיסי חיש גד ברצף. כשמדי פעם הוא זוכה בפרסים קטנים עד שאלונה אמרה לאותו האיש: ״אני נותנת לך לגרד עוד כרטיס אחד וזהו״. כמובן שגם הפעם זכה רק ב-20 שקלים. ויקטור החליט לנסות את מזלו בכרטיסי חיש גד ב-5 שקלים וזכה ב-500 שקלים. ויקטור חשב בלי הפסקה על אלונה, כמה שהיא מקסימה וטובת לב וחשב כמה זמן כבר תשאר לעבוד בבית הקפה ואז היא אמרה לו שהיא עוזרת מייד לאחר חג הפסח הממשמש ובא, הוא התחיל לבוא לבית הקפה ערב ערב, שלח טפסים של לוטו ואכל ארטיקים. בשבוע שלפני פסח הוא כמעט לא ישן מרוב כיסופים לאלונה ואז ערב אחד לפני ליל הסדר הוא ירד לבית הקפה והפעם למצוא אצל אלונה את האפיקומין, הוא הגיע ב22:40, אלונה נצבה לבד והוא ניגש אליה ואמר: ״אלונה מה דעתך אולי תבואי אלי הלילה ונתנה אהבים?״ מבלי לשים לב שבעלה של אלונה אותו לא מכיר מתקרב אל שניהם במהירות כדי לקחת את אלונה במכוניתו הביתה, ואלונה אמרה לויקטור: ״חושב שאתה חכם, אתה תם, כי אני חרוסת ואתה מרור, אל תחזור״ וסגרה את בית הקפה בדלת המתכת הכבדה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך