את כן סתומה

letmewrite 16/05/2017 834 צפיות תגובה אחת

את לא טיפשה. את יודעת שאסור לדבר עם זרים. את גם יודעת שבחוץ לא שותים. את לא שותה נכון? כי זה נגד החוקים, את עדיין לא חוקית. אמא עדיין מאכילה אותך גרבר בכפית. את הילדה הטובה עם הקוקו המתוח, זו שמעתיקה בכל מהלוח, גם את התאריך העיברי. יש בך סודות, עלי את לא תעבדי!
את חושבת על כל צעד בלי שאת מכירה את המסלול, זהו המתכון הבטוח לבלבול. למין מעידה קטנה באיזו בור, לדלת ממנה אי אפשר לחזור.
מידי פעם את שוכחת את החוקים, לא לדבר עם זרים. בעצם, הוא כבר לא כל כך זר. נפגשתם פעמיים באיזה בר. הצליח לקחת ממך מספר. הוא רוצה שתיפגשו, הוא בתכלס מת שתשכבו ואת יודעת, את לא טיפשה. הוא אמר שיכין לך ארוחה ואז תצפו בסרט, כנראה שאת הסרט, לראות אותך עליו גומרת ומתפתלת או שפשוט תצעקי מכאבים כשהוא יבתר ממך את הבתולים. יש לו בית ריק כנראה מההתחלה הוא יהיה עם תחתונים. ותנסי להתאפק או שהוא יהיה אלים. בבקשה תהייה נעים. זה מרגיש לך רע, את יודעת שהערב יסתיים בלי בגדים. הבטן מציפה אותך ב"לא" כשאת מנהנת את ה"כן". תסגור שבת אמן! זה סתם בראש שלך שהוא מעוניין ביחסים הוא לא רוצה אותך יותר ממין. יותר מילדה סקסית קטנה שהוא מתכנן מאיפה לפתוח לה את הצורה, באיזו זווית ותנוחה לפתוח לך את הרגליים, מתפלל שתצעקי עד השמיים. שתצרחי את השם שלו והוא את שלך. תשכבו מחובקים והוא יבטיח להיות איתך ואז יסנן יחזור לבסיס. את תהיי מלאה באיכס. הוא יהיה שם, את תחזרי לאמא, תסתמי את הפה ותמשיכי לשבת בשיעור קדימה.


תגובות (1)

הכתיבה ממש יפה והחרוזים מדגישים את האירוניה

16/05/2017 22:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך