chen_tzemach
תגובות ודעות התקבלו בשמחה. זאת פעם ראשונה שאני כותבת כאן אז אשמך לטיפה עדינות :)

בגידה כפולה

chen_tzemach 19/04/2014 1232 צפיות 2 תגובות
תגובות ודעות התקבלו בשמחה. זאת פעם ראשונה שאני כותבת כאן אז אשמך לטיפה עדינות :)

היי קוראים לי דניאל אבל החברים שלי קוראים לי דני אני בת 16 וחצי בכיתה י"א, הכל התחיל ביום שנקרא 'יום מעשים טובים' המורה קרא למגמת אומנות של שכבת י"א לצייר במקלט ציור משותף. רובנו יותר שיחקנו וצבענו אחד את השני עם הצבעים. המורה אפילו תיעד הכל במצלמת וידאו.. למקלט הצטרפו אלינו עוד שלושה ילדים: דייויד ,שיר ויאנה. דייויד הוא רוסי גבוהה עם עיניים בהירות מכיתה ט' ושיר ויאנה הין גם רוסיות מכיתה י' "חברות טובות". טוב את האמת את אפשר לשים את שיר ויאנה בצד בחלק הזה של הסיפור. אבל דבר אחד שאני רוצה לציין על שיר שבבית הספר יש לה כינוי שמסתובב- 'שירמוטה'. בהמשך תבינו גם למה.
נכון אני בכיתה י"א אבל אני יכולה שיהיו לי ידידים מכיתה ט'. אחרי שעות שציירנו וצחקנו במקלט הגיע הזמן ללכת הביתה. אני וחברה הכי טובה שלי טל ישבנו קצת בחוץ וראינו שדייויד בא אחרינו. הזמנתי את טל לבוא אלי ובגלל שדייויד היה לידינו לא היה לי נעים והזמנתי גם אותו. שניהם באו אלי ולא הפסקנו לצחוק. הלבשנו את דייויד בשמלה שלי וצילמנו אותו. באותו שבוע אני ודייויד ממש התחברנו, כל יום הוא בא אלי לפעמים לבד ולפעמים עם חברות שלי. יום אחד אני והוא ישבנו על הספא ופתאום הוא נישק אותי. טוב אני לא יכולה להגיד שלא נמשכתי אליו מההתחלה, אבל בחיים שלי לא דמיינתי אותי עם ילד מכיתה ט'. אחר הנישקה המשכנו כל הזמן להיפגש ולדבר בפלאפון שעות. איכשהו רק אחרי שבוע היה לי את האומץ לשאול אותו את שאלת 'יחסינו לאן?', טוב לא לקח לו אפילו שנייה לחשוב והוא אמר שאנחנו חברים. הוא היה האהבה הראשונה שלי. היינו ביחד חודש וחצי. ועכשיו אני אספר למה נפרדנו.
יום חמישי אחד הוא לא בא לבית הספר שלחתי אליו הודעות והוא לא ענה. בערב גיליתי שהוא היה בטיול של החוג סיור בבית הספר. באותו ערב חברה שלי שלחה לי תמונה ששיר העלתה לפייסבוק, בתמונה רואים את שיר ודייויד מחובקים במגבת אחת ושניהם בבגד ים. אחרי שראיתי את זה שוב ניסיתי להתקשר אליו כדי שיסביר, אבל הוא שוב לא ענה. חמש דקות אחרי קיבלתי הודעה מיאנה והיא סיפרה לי שדייויד ושיר התנשקו בטיול. שוב ניסיתי לדבר עם דייויד ושוב הוא לא ענה. ביום שבת הוא התקשר אלי והתחלתי לריב איתו. הוא הדחיק כל קשר לתמונה ולנשיקה. לצערי ידעתי שמה שקרה באמת קרה ונפרדתי ממנו בפלאפון. יום למחרת לקראת סוף היום ראיתי את שיר ודייויד מתנשקים מולי. רצתי לשירותים לפני שהם ראו אותי. זאת הייתה הפעם הראשונה שבכיתי בגלל גבר. פעם ראשונה בכלל שבכיתה השנה. כולם מכירים אותי בתור הילדה שתמיד צוחקת ומחייכת. שבוע עבר ודייויד ושיר עדיין ביחד, מנצלים כל רגע שאני עוברת מולם כדי להתנשק. אבל פתאום אחרי שבוע אני וחברות שלי פתאום רואות שהם לא ביחד שהם עוברים אחד לייד השני ומתעלמים. עברו כבר ארבעה ימים והם עדיין התנהגו ככה. הייתי חייבת ללכת לדייויד ולדבר איתו., אני חייבת להודות שקשה לי היה לא לדבר איתו, אני והוא היינו מדברים על הכל אחד עם השניה.
שדיברנו הוא סיפר לי שהוא ושיר בריב, אחרי כמה זמן שדיבנו ושאלתי אותו על מה שקרה בינהם ולמה הוא לא יכל להיפרד ממני לפני, השלמנו. ישבנו ביחד בבית הספר וצחקנו. פתאום שיר ראתה את זה וקראה לדייויד אחרי שהם דיברו דייויד חזר עם חיוך וצעק 'זרקתי את השירמוטה'. אחרי זה אני ודייויד שוב חזרנו להיות ידידים טובי כמו בהתחלה, הוא בא אלי ולפעמים היינו יוצאים או סתם מטיילים עד ששוב התנשקנו… אני לא רציתי שזה יקרה, אני ידעתי שאני שב אפגע. אז אחרי כמה ימים שנינו הפסקנו את זה כי אפילו דייויד ידע שהוא הולך לפגוע בי שוב. ונחשו מה.. אחרי שבועים הוא באמת פגע בי ולא רק הוא. גם החברה הכי טובה שלי טל. שיר קראה לי במסדרון של בית הספר. לא הבנתי מה היא רוצה ממני, ופתאום היא שואלת אותי 'תגידי דניאל ממתי טל ודייויד ביחד?' עניתי לה שהם לא והיא ענתה לי שהא בדיוק ראתה אותם מתנשקים בחצר. אני רצתי לשם כדי לבדוק שזה לא נכון שהיא סתם אומרת כי היא לא סובלת אותי. הגעתי לשם וראיתי ששיר לא אמרה לי סתם. דייויד ישב על הספסל וטל עליו ושניהם התנשקו. טל ראתה אותי ורצה אחרי. לא רציתי לדבר איתה.
היום אני וטל כבר מדברות אבל ממש לא כמו פעם ואני מתנהגת אליה בצביעות. טל מספרת לי בכל הזדמנות שיש לה על דייויד ואני פשוט שותקת. עכשיו הם כבר יותר כמעט שנה ביחד ואני עוד תקועה על הסיפור שלו. ועדיין פגועה משניהם.
אחרי דייויד היו לי עוד ארבע חברים אבל באף אחד מהם לא הייתי מאוהבת רק ניסיתי להעביר את ההרגשה שיש לי מטל ודייויד.


תגובות (2)

את צריכה לעבור טיפה על הסיפור ולתקן כמה טעוית בכתיב ובניקוד
אולי תהפכי את זה לסיפור בהמשכים אני חושבת שזה יהיה נחמד

20/04/2014 04:42

אוקיי אהבתי את הסיפור הוא היה מעניין והיה לי רצון לקרוא אותו עד הסוף. כל הכבוד! התוכן נפלא, יש קצת שגיאות והלשון בסדר. מה שכן אני ממליץ זה לפרט רגשות. בסיפור אהבה נעים לקרוא על הרגשות העזים של הדמויות. עוד עצה זה להמשיך את הסיפור ואם כן אז להפוך את הסוף של כל פרק למותח כדי שיהיה לקורא רצון עז לקרוא את הפרק הבא.
כתיבה יפה! ישר כוח!

20/04/2014 17:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך