ביסטריק

15/02/2017 704 צפיות אין תגובות

אולגה היתה הנערה היפה ביותר בשכונה שלהם, והמאושרת ביותר.
עיניה היו כחולות כים ושערה זהוב כדגן. כל הימים , כל הימים היתה חולמת על החבר המדהים שהיה לה. בחור יפה תואר , גבוה , רחב כתפיים , והוא אהב אותה עד כלות.
במקרה נפגשו דרכיהם. כמו תמיד כשהגורל משחק בלבבות של האנשים.
היתה מלחמה בעולם,
גדולה. ביבשת אירופה, והיא היתה אוד מוצל ממשפחה שלא שרדה.
הבחור היה ישראלי , צבר בן למשפחה שורשית בארץ ישראל.
הם נפגשו באקראי , כשאולגה הלכה לקחת תלושי מזון. גם הוא הגיע . עמדו בתור , החליפו מבטים .לוהטים.הוא הציע באבירות ללוות אותה הביתה .
לא הכל רע במלחמה . כנראה , כי האהבה פרחה ושיגשגה, למרות העוצר למרות ההפצצות ההאפלה וכל הג'אז הזה ..
לאולגה לא היה בכלל איכפת שליאון הוא בכלל בצבא הבריטי ורוב הזמן נמצא באיטליה או צרפת.
אולגה הרגישה כאילו היא חיה בסרט רומנטי של הוליווד.כשהיה מגיע , היה מביא לה שוקולדים ובבובות של פרווה מארץ רחוקה.
ערב אחד הוא הביא לה טבעת עם אבן ספיר כחולה כצבע עיניה.
הם התארסו, והמשפחה של ליאון לקחה אותה תחות חסותה. אולגה כבר לא היתה לבד…
אבל ערב אחד, הוא הגיע , עם מדים מבהיקים ומגוהצים למשעי , ומגפיים שחורים מצוחצחים , כובע קסקט של הצבא הבריטי מונח על תלתליו, והוא פאר והדר כולו.ד היא החסירה פעימה . כלכך מהמם היה.
"אולגה אנחנו צריכים לדבר" הוא אמר לה בארשת חמורה .
אולגה החווירה .האינטואיציה שלה אמרה משהו פה לא תקין…
ואז היא התישבה בכבדות על הפוטל החום , מנורת הלילה נצצה והאירה בצללים את הטפטים הצבעוניים על הקירות של החדר.
והוא אמר לה בפשטות שהוא מבטל את האירוסין.
אולגה התייפחה… "למה ????????????????למה……….?
ובכתה בכי תמרורים. האושר היה כה קצר וחמקמק…..
אנשים טובים … סיפרו לה כי ליאון אהובה בוגד בה כבר מזה חודשים רבים.
מהאושר הגדול לא נשאר דבר.
עכשיו נותרה אולגה אומללה ועלובת החיים.
חודש אחר כך היא לוקחת לה כלב. קטן מסוג טרייר אדמוני וחמוד. ולכלב היא קוראת בשם ביסטריק על שם האהוב שלה שבגד.
ביסטריק בואI
היא קורא בקול והוא רץ רץ אליה והיא מחבקת אותו אל ליבה .
ביסטריק שב והוא יושב . לפחות ביסטריק זה מציית לה …
השכנים רואים את אולגה המסכנה , מעשנת בשרשרת , מסתובבת בשכונה עם ביסטריק סתורת שיער כולה כבר עור ועצמות השמלה זרוקה עליה מרובבת כתמים והיא אכולת קנאה וצער.
ביסטריק היא בוכה …. ביסטריק כל היום הוגה את שמו ובוכה ובוכה עד שנרדמת ושוב חולמת עליו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך