.My name is Yuval.
מבוסס על סיפור שכתבתי לפני חצי שנה ולא אמיתי.

השטן בשמלה

.My name is Yuval. 15/01/2017 744 צפיות 7 תגובות
מבוסס על סיפור שכתבתי לפני חצי שנה ולא אמיתי.

ציפיתי למשהו שיפגע בי, אבל לא לזה שתעשה לי את זה.
היית יוצא עד שעה מאוחרת וחוזר שיכור. מזה כל כך דאגתי.
החלטתי לעקוב אחריך. ואני לא יודעת אם אני שמחה שגיליתי את זה או לא.
לבשתי שמלת סטרפלס בצבע תכלת ויצאתי ממש אחרי שאתה יצאת. למזלי לא שמת לב.
הגעתי למועדון ובהתחלה רק הסתכלתי מהחלון, ניסיתי לקלוט אותך. וכשראיתי את מה שראיתי נשברתי. החיים שלי היו טובים עד עכשיו. כוכבת בהוליווד שיש לה הכל והחיים שלה דבש. עד עכשיו, כשראיתי אותה לידך.
היא רקדה לידך בכזאת פרובוקטיביות. בהתחלה ניסיתי להתכחש ולחשוב שהיא סתם מנסה את מזלה עם ריקוד פרובוקטיבי ושמלה אדומה עם מחשוף.
אתה כנראה היית שיכור מדי ולא ראית אותי. אבל היא פשוט הפסיקה לרקוד, נעמדה ונתנה לי מבט של שטן. המבט שלה ממש חדר את החלון שדרכו הסתכלתי עליכם רוקדים ומתמזמזים. אחרי זה, קרה הדבר שגרם לי להבין שאתה כבר לא איתי. היא משכה אותך אליה ונישקה אותך.
ברחתי משם בריצה ובכיתי למרות שהייתי מלאה איפור שנמרח לי על כל הפנים. נראיתי כמו כלה מטורפת שברחה מהחתונה של עצמה ששיחקתי פעם באיזה סרט. אבל הפעם זה לא היה סרט ולא כישורי המשחק שלי. השחקנים היו הרגשות שלי והלב שלי שנשבר לאלף חתיכות. המבט שלה, שהרגיש לי כמו סכין בגב, הריקוד הזול, הנשיקה הצרפתית. כל אלה היו תקועים לי בראש ולא יצאו משם, רק דקרו ופצעו אותי עוד ועוד.
המבט הזדוני שלה אמר את כל מה שאתה הסתרת.
את זה שאתה כבר שלה, של השטן בשמלה.


תגובות (7)

וואו…זה מדהים

15/01/2017 20:09

הערות:
משפט לא יכול להתחיל ב – ו
מעט מידיי פסיקים.
צריך להוריד יותר שורות, לעשות את זה עם פוזות, ככה זה יותר דרמטי.
הייתי מציעה עריכה קלה, הקריאה הייתה קצת יבשה,
תארי את הכאב העצום, הבכי המר, המראה שלה כשהיא עקבה אחריו, כל הסרט שאת ראית כשיצרת את הסיפור.
תזכרי שאנחנו נראה מה שאת תראי לנו.
חיובי: לא מצאתי שגיאות כתיב

15/01/2017 20:16

    *פאוזות
    ( אמצעי ספרותי )

    15/01/2017 20:18

    לקחתי את ההערות שלך לתשומת לבי וניסיתי לערוך.

    15/01/2017 20:31

את לא מפסיקה להפתיע. כתיבה נהדרת.

15/01/2017 20:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך